تعبیر خوابسرگرمی

تعبیر خواب مدفوع : دیدن مدفوع در خواب چه معنایی دارد؟

5/5 - (1 امتیاز)

تعبیر خواب مدفوع : دیدن مدفوع در خواب چه معنایی دارد؟

در این صفحه تعبیر خواب یا دیدن مدفوع انسان و حیوان، راه رفتن روی مدفوع، خواب افتادن در چاه توالت، خواب اسهال و یبوست و… آورده شده است.

 این رویاها می توانند معانی مختلفی را نشان دهند، اما معمولاً مربوط به مادی بودن، امور مالی و وضعیت اجتماعی آن فرد خواب دیده است. البته این خوابها می توانند مثبت یا منفی باشند؛ همه چیز به جزئیات و درک یک رویا توسط شخصی که خواب می بیند بستگی دارد.

بسیاری اوقات، رویاهای مدفوع ناشی از نیازهای فیزیولوژیکی ما برای رفتن به توالت است.

به عنوان مثال، اگر فردی دارای مشکلات سلامتی باشد که بر سیستم گوارشی آنها تأثیر می گذارد، متاسفانه خواب در مورد مدفوع نتیجه چنین مشکلاتی می باشد. در آن صورت، این یک رویای نمادین نیست و نیاز به درک عمیق تری ندارد.

در شرایط دیگر، هنگامی که چنین موضوعاتی وجود ندارد، رویاهای مربوط به مدفوع می توانند معنای عمیق تری داشته باشند.

تعبیر خواب دیدن مدفوع انسان

جالب است، اما خواب دیدن مدفوع انسان خوش شانسی و خوشبختی است. چنین رویاهایی نشان می دهد که به زودی خبرهای خوبی را خواهید شنید یا چیزی واقعاً خوشحال کننده را تجربه خواهید کرد.

این  خواب معمولاً مربوط به امور مالی است. شما پول زیادی به دست می آورید، یک پاداش در حقوق و دستمزد، میراث غیر منتظره، پاداش ، شما در قرعه کشی یا هر چیز دیگری برنده خواهید شد.

گفتنی است دیدن مدفوع انسان یا مدفوع بچه را در خواب بسیاری از معبرین نیکو ندانسته‌اند. برخی از تعبیرگران به واسطه مناسب نبودن این گونه خواب‌ها دیدن مدفوع را به پول تفسیر کرده‌اند. پولی که از راه حرام بدست آمده باشد می‌تواند خود را به صورت دیدن مدفوع در خواب نشان دهد.

خواب در مورد دیدن مدفوع حیوانات

خواب در مورد دیدن مدفوع حیوانات (به عنوان مثال، سگ یا گربه) دارای معانی مشابه با خواب در مورد دیدن مدفوع انسان است. این نوع رویاها معمولاً به همان روش تعبیر می شود؛ این نشان می دهد که شما مقداری پول دریافت خواهید کرد.

دیدن این خواب، اما بسته به نوع احساس شما در مورد خواب نیز می تواند دقیقاً برعکس باشد.

به عنوان مثال، اگر شما در خواب دیدید که مدفوع حیوانات در داخل خانه شما وجود دارد، به این معنی است که مشکلی پیش نخواهد آمد. این بدان معناست که در کارهای خود استرس دارید و این باعث می شود، پیشرفت زیادی نکنید.

یا کسی نمی خواهد شما به موفقیت برسید، بنابراین او دائما روش هایی را برای جلوگیری از موفقیت شما طراحی می کند.

اگر مدفوع حیوانات را در خارج از خانه مشاهده می کنید، احتمالاً این یک نشانه خوب است.

خواب دیدن راه رفتن روی مدفوع

رویاها در مورد راه رفتن روی مدفوع ناخوشایند هستند، درست همان  که در واقعیت ناراحت کننده است. با این حال، تعبیر  این رویا مثبت است. این حتی یک نشانه مثبت از دیدن مدفوع در خواب است.

این رویا به معنای آن است که شما قطعاً در زندگی بیداری خود چیزی کاملاً برعکس را تجربه خواهید کرد. این یک نشانه خوش شانسی در آینده ای نزدیک است.

این خواب نشان می دهد که باید به خودتان اعتقاد داشته باشید.

خواب دیدن در مورد بوی مدفوع

خواب در مورد بو کردن مدفوع به هر حال ناخوشایند است. با این حال، آنها لزوماً به معنای منفی نیستند.

از طرف مثبت، رویاهای مربوط به بو کردن مدفوع بدان معنی است که به زودی به یک فرصت تجاری بسیار امیدوارکننده اشاره می کند. یعنی در کارها نا امید نشوید و ادامه دهید.

از طرف منفی، این رویا می تواند یک سناریوی کاملاً متضاد را نشان دهد. این می تواند به معنای این باشد که یک فرصت شغلی  خوب وجود دارد اما در مورد آن شک دارید و حق دارید به آن شک کنید. این می تواند چیزی  غیرقانونی باشد، بنابراین قطعاً باید از آن اجتناب کنید.

اگر خواب در مورد بوی مدفوع باعث نمی شود که احساس بیماری و انزجار کنید، مثبت است و برعکس.

تعبیر خواب تماس مدفوع با بدن

تعبیر این خواب منفی است، در کنار آن بسیار ناراحت کننده است. خواب در مورد کثیف شدن با مدفوع بدان معنی است که شما در یک برنامه حرفه ای و اجتماعی چیز بدی را تجربه خواهید کرد.

افرادی هستند که  همه تلاش خود را انجام می دهند تا مانع پیشرفت شما شوند. این رویا می گوید شما نمی توانید از آن دوری کنید. به نوعی آسیب خواهید دید.

این خواب اما می تواند علامت هشدار خوبی باشد. چشمان خود را باز کنید و به راحتی به مردم اعتماد نکنید.

این رویا همچنین می تواند بدان معنی باشد که شما واقعاً چیزی را به هم زده اید. شما گفته اید یا کاری انجام داده اید که شما را در وضعیت بد قرار می دهد. این چیزی است که شما نمی توانید در مورد آن کار زیادی انجام دهید، جز پذیرفتن مسئولیت و عواقب آن. اصلاً نباید شما را دلسرد کند. این رویا تنها بخشی از یک درس است؛ همه ما از اشتباهات خود درس می گیریم.

خواب افتادن در چاه توالت

خواب در مورد افتادن چاه در توالت  (یا هر نوع توالت) رویاهای خوبی هستند، زیرا آنها نظم کاملاً عادی از چیزها را نشان می دهند. این رویا به شما احساس آرامش می دهد و باید چنین احساسی داشته باشید.

زندگی شما پایدار ، هماهنگ و برآورده است. شاید هنوز هم نفهمید که چقدر خوشبخت هستید که یک زندگی متعادل و ایمن دارید.

رویاهای مربوط به برآورده کردن نیازهای فیزیولوژیکی ما به طور  معمول ممکن است برای ما بی معنی به نظر برسد، اما، در واقع، اینها رویاهای بسیار مفید و خوبی هستند.

چنین رویاهایی باید به ما یادآوری کند که از زندگی ما سپاسگزار باشیم. شما باید برای چیزهای ساده در زندگی ارزش قائل شوید.

ممکن است خیلی بد به نظر برسد، اما شما در واقع خانه ای دارید که دارای یک توالت مناسب باشد ، جایی که می توانید همانطور که هستید، آرام باشید و خوشحال باشید، زیرا تمام ملزومات زندگی سالم را در اختیار دارید.

تعبیر خواب خوردن مدفوع

اگر خواب دیدید که در حال خوردن مدفوع انسان هستید، به این معنی است که شما توسط افرادی که به موفقیت شما حسادت می کنند احاطه شده اید. شما باید محکم بمانید و درگیر تحریکات آنها نشوید.

پیگیری کنید و اجازه ندهید که شما را ناامید کنند، زیرا آنها قطعاً تلاش خواهند کرد.

این رویای نشان می دهد شما برای انجام این کار از قدرت کافی برخوردار هستید، حتی اگر به تلاش زیادی نیاز داشته باشید، یک اراده آهنین و تمرکز جدی روی هدف خود دارید.

از طرف دیگر، این رویا همچنین می تواند به شما بگوید که چیزی بد گفته اید، به معنای چیزی است که شما را در وضعیت بد قرار می دهد.

با این حال، شما به اندازه کافی قوی برای مقابله با آن هستید. غرور خود را کنار بزارید و مسئولیت سخنان خود را بر عهده بگیرید. این می تواند یک درس مفید باشد.

تعبیر خواب اسهال

رویاهای در مورد اسهال بسیار ناخوشایند است، اما به همان معنی که فکر می کنید منفی نیست.

این رویا نشان می دهد که در واقعیت، شما سعی می کنید قوی ظاهر شوید و اجازه نمی دهید دیگران ببینند رنج می برید.

تعبیر خواب یبوست

اگر در خواب دیدید که قادر به مدفوع کردن نیستید و یبوست دارید تعبیرش این است که هر چه تلاش می کنید نمی توانید پول کافی پس انداز کنید. در هر صورت سعی کنید دست از ولخرجی بر دارید و برای آینده برنامه ریزی کنید.

تعبیر خواب فضله

فقط مدفوع موش و گنجشک را فضله می نامند و تعبیر این دو در خواب متفاوت است. چنان چه در خواب ببینیم سرگرم پاک کردن برنج هستیم و فضله موش در آن می بینیم خواب ما می گوید زنی به ما زیان می رساند. اما فضله گنجشک لطمه ای است که از دروغ گوئی و وراجی و هرزه درائی دیگران وارد می شود. اگر در خواب ببینیم گنجشکی بر لباس ما فضله کرده دروغ گوئی دیگران به آبروی ما لطمه می زند. اگر فضله به کلاه باشد به شخصیت بیننده خواب آسیب وارد می آید.

تعبیر دیدن خواب مدفوع از معبران اسلامی

ابراهیم کرمانی می گوید:

  • اگر ببینی اسهال کرده‌ای، یعنی در خرج کردن مال و اموال اسراف می‌کنی.
  • اگر ببینی در جایی که تا به حال آن را ندیده‌ای مدفوع کردی، یعنی مال خودت را جایی خرج می‌کنی که مزد و ثوابی ندارد.
  • اگر ببینی از شکم تو مثل سیل مدفوع بیرون می‌آید، یعنی «پادشاه» باعث غم و اندوه تو می‌شود.
  • اگر ببینی همۀ بدن خودت را آلوده به مدفوع کرده‌ای، یعنی مرتکب گناهی خواهی شد.
  • اگر ببینی مدفوع انسان‌ها را می‌خوری، یعنی مال حرام مصرف می‌کنی و از طریق حرام مال به دست می‌آوری.

ابن سیرین در باره تعبیر خواب مدفوع می‌گوید:

  • تعبیر مدفوع انسان، مال حرام می‌باشد.
  • تعبیر دیدن پهن و مدفوع اسب و گاو، مال و نعمت می‌باشد به طوری که اگر ببینی پهن‌های فراوانی داری، مال و نعمت فراوانی به دست می‌آوری.
  • اگر ببینی در توالت ادرار و مدفوع می‌کنی، یعنی مال و اموال خودت را خرج می‌کنی.
  • اگر ببینی در رختخواب خودت مدفوع کرده‌ای، یعنی مقداری از مال خودت را به زنت می‌دهی.
  • اگر ببینی مدفوع کردی و آن را با خاک پوشانده‌ای، یعنی مال خودت را در زمین پنهان می‌کنی.
  • اگر کسی ببیند در چاه توالت خودش افتاده باشد، تعبیرش این است که مال و اموال کسی را با غصب می‌گیرد.
  • اگر کسی ببیند که در توالت یا چاه توالت افتاده است، یعنی غرق در جمع کردن مال و اموال می‌شود.
  • اگر ببینی از «آلت مردی» تو مدفوع درآمده است، یعنی تمایل به لواط کردن داری.

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند:

  •  تعبیر پهن و مدفوع حیوانات چهارپا، مال حرام می‌باشد.
  •  تعبیر مدفوع جانوران درنده، مالی است که با ظلم و ستم به دست آمده باشد.

امام صادق (ع) می‌فرمایند:

تعبیرهای اسهال عبارتند از (البته اگر اسهال در محل مخصوص به خودش باشد):

1- مال حرام

2- گشایش

3- خرج کردن مال برای عیال و زن خود

 4- دور شدن غم و اندوه.

تعبیر سرگین‌دان و سرگین‌زار گنج و مال و اموال می‌باشد.

تعبیر خواب مدفوع از جابر مغربی:

  • تعبیر مدفوع کردن انسان، جدا شدن مال و اموال می‌باشد.
  •  اگر ببینی در بین مدفوع می‌روی یا اینکه در جاده یا خانه در بین مدفوع غرق شده‌ای، یعنی «پادشاه» باعث غم و اندوه تو می‌شود.
  • اگر ببینی پایت را روی مدفوع قرار دادی و سُر خوردی و به زمین افتادی و تمام بدنَت آلوده شده است، یعنی اگر در موقعیت و جایگاه پست و زشتی قرار داری، حاکم برای تو مسئله ناخوشایندی بوجود می‌آورد.

مطیعی تهرانی می‌گوید:

  • در نفایس الفنون و عرایس العیون می‌خوانیم که مدفوع مالی است که ظن حرام بودن آن وجود دارد. مدفوع کردن از غم رها شدن است. این گمان که مدفوع در خواب پول می‌باشد زیاد است.
  • دیدن مدفوع در خواب پول و مال نیست رهایی از غم و رنج و اندوه است و چون پول یکی از عوامل تخفیف دهنده آلام ماست تعبیر پول را به مدفوع نسبت داده‌اند. ضمناً اگر غم و رنج، از بی پولی باشد رهایی از آن با پول میسر است که می‌تواند مدفوع در این جا پول باشد.

منابع: تعبیرستان – ستاره – dreamastromeanings

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا