تعبیر خوابسرگرمی

تعبیر خواب افتادن دندان به روایت معبرین اسلامی

5/5 - (1 امتیاز)

تعبیر خواب افتادن دندان به روایت معبرین اسلامی

شاید خواب افتادن دندان را دیده باشید و به دنبال تعبیر آن هستید، ما در این صفحه تعبیر خواب افتادن دندان در دست و کرم خورده و … را از معبرین اسلامی قرار دادیم.

به روایت منوچهر مطیعی تهرانی: دندان ها افراد خانواده ما هستند. معبران سنتی اعتقاد داشتند که دندان های فک بالا مردان خانواده هستند و دندان های فک زيرين زنان. اما نسبت دادن نرينگی و مادينگی به دندان ها درست نيست چرا که هيچ دليلی وجود ندارد که ثابت کند که دندان های بالا نر هستند و دندان های فک پائين ماده. دندان ها ازاعضا حساس بدن ما هستند و ارزش و استحکام شان در دهان معرف ارزش و استحکامی است که افراد نزد ما دارند. اين درست تر می تواند باشد تا آن ها را نر و ماده بدانيم. به نظر من دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های جلو فرزندان. دندان های پيشين زينت چهره به حساب می آيند و فرزندان نيز زيب و زينت زندگی ما محسوب می گردند.

تعبیر خواب افتادن دندان ها به روایت معبرین اسلامی

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی دندان تو به کف دستَت یا روی زمین افتاده و خاکی نشده است یا اینکه به کناری افتاده است، یعنی با توجه به نوع دندان صاحب یکی از آن‌ها خواهی شد، یعنی اگر دندان جلوئی افتاده صاحب فرزند یا برادر و یا خواهر می‌شوی. اگر ببینی همۀ دندان‌هایت در کف دست یا کنارت ریخته است، یعنی عده بستگان تو بیشتر می‌شود.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی همۀ دندان‌هایت در کنار تو ریخته است و تو هم آن‌ها را برداشته و در کف دست خودت قرار دادی، یعنی بستگانت را جمع کرده و نمی‌گذاری از تو جدا شوند. اگر ببینی دندان‌هایَت افتاده و تو هم آن‌ها را در پارچۀ کهنه‌ای بسته‌ای، یعنی عمر تو طولانی می‌شود طوریکه مرگ همۀ تبار و دودمان خود را می‌بینی و آن‌ها را به خاک میسپاری.

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی دندان تو روی زمین افتاده و درمیان خاکها گم شده است، یعنی با توجه به نوع دندان یکی از آن‌ها هلاک شده یا جدا می‌شود به طوری اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند. اگر ببینی همۀ دندان‌های تو روی زمین ریخته و در میان خاک‌ها گم شده است، یعنی عده‌ای از بستگانت هلاک می‌شوند.

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی همۀ دندان‌های تو در زبانَت جمع شده است، ولی دوباره به جای خودشان برگشتند، یعنی بستگانت از تو شکایت می‌کنند.

تعبیر خواب افتادن دندان در دست

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني:

اگر بيننده خواب ببيند که دندانش کف دست يا روي زمين افتاده دو حالت دارد: اگر دندان با خاک کثيف و آلوده نشد و مفقود نگرديده باشد يکي از خويشانش بيمار مي شود يا آسيبي به او وارد مي آيد ولي اگر در خاک آلوده و يا مفقود شده او مي ميرد.

تعبير خواب به روايت ابن سیرین:

 اگر ببینی دندان تو به کف دستَت یا روی زمین افتاده و خاکی نشده است یا اینکه به کناری افتاده است، یعنی با توجه به نوع دندان صاحب یکی از آن‌ها خواهی شد، یعنی اگر دندان جلوئی افتاده صاحب فرزند یا برادر و یا خواهر می‌شوی. اگر ببینی همۀ دندان‌هایت در کف دست یا کنارت ریخته است، یعنی عده بستگان تو بیشتر می‌شود.

تعبیر خواب افتادن دندان کرم خورده

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني:

اگر بيننده خواب ببيند که دندانش را کرم خورده و درد مي کند گرفتار دشمني شود.

منبع: تعبیرستان

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا