فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال همسفر خورشید + خلاصه داستان و زمان پخش

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

اسامی بازیگران سریال همسفر خورشید + خلاصه داستان و زمان پخش

در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت، به معرفی بازیگران سریال همسفر خورشید به همراه  خلاصه داستان و زمان پخش این مجموعه تلویزیونی از شبکه آی فیلم خواهیم پرداخت.

اسامی بازیگران سریال همسفر خورشید + خلاصه داستان و زمان پخش

سریال «همسفر خورشید» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی شاه‌ حاتمی تولید شده است. این مجموعه تلویزیونی محصول مركز امور نمايشي سيماست كه با همكاري سازمان هنري رسانه اي اوج ساخته شده است.

همسفر خورشید در سال 96 از شبکه یک و افق پخش گردید.

داستان سریال همسفر خورشید که در ایران و هند تصویربرداری شده، درباره نوجوانی هندی و مسلمان به نام علی است که همراه خواهر و عمه‌اش در یکی از محله‌های فقیرنشین بمبئی زندگی می‌کند. او که به بیماری تنفسی دچار است، بارها نام امام رضا(ع) را از عمه‌اش شنیده است و می‌داند آرزوی عمه این است که برای زیارت و درخواست شفا به زیارت حرم این امام بزرگوار برود؛ اما عمه علی بیمار می‌شود و امیدی به زنده بودنش نیست. آرزوی عمه ممکن است هرگز برآورده نشود و علی می‌خواهد او را به آرزویش برساند.

داستان همسفر خورشید از بمبئی شروع می‌شود و در ایران ادامه پیدا می‌کند.

محمد کاسبی، یوسف مرادیان، سهند جاهدی و جانو سینک بازیگران اصلی این سریال هستند. علاوه بر این 20 بازیگر سینما و تلویزیون هند در این کار حضور داشته‌اند.

مجموعه تلویزیونی همسفر خورشید  از روز جمعه سوم آبان ماه هر شب ساعت 18:00 از شبکه آی فیلم پخش و بازپخش سریال نیز ساعت های ۰۲:۰۰ بامداد و ۱۰:۰۰ صبح خواهد بود.

بازیگران سریال همسفر خورشید

سریال همسفر خورشید

خلاصه داستان سریال همسفر خورشید

زمان و ساعت پخش تکرار سریال همسفر خورشید

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا