فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال قورباغه + عکس | بیوگرافی بازیگران سریال «قورباغه»

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال قورباغه + عکس | بیوگرافی بازیگران سریال «قورباغه»

قورباغه نام سریال جدیدی است که به کارگردانی هومن سیدی ساخته شده و قرار است در شبکه نمایش خانگی منتشر شود. در این سریال بازیگران زیادی حضور داشته اند که در ادامه قصد داریم به معرفی تمام آنها بپردازیم و همچنین خلاصه داستان، زمان پخش، بیوگرافی بازیگران و حواشی سریال قورباغه را می خوانید.

سریال قورباغه

سریال «قورباغه» به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده در 16 قسمت 50 دقیقه ای و در ژانر درام تولید شده و قرار است در 24 آذر ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

هومن سیدی بازیگر و کارگردان 40 ساله سینما و تلویزیون است و این سریال اولین تجربه کارگردانی هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود، وی پیش از این کارگردانی فیلم های سینمایی شاخصی نظیر «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، «خشم و هیاهو»، «اعترافات ذهن خطرناک من»، «سیزده»، «آفریقا» و … را در کارنامه هنری خود دارد.

سیدی پیش از این به عنوان بازیگر در دو سریال «عاشقانه ها» به کارگردانی منوچهر هادی و «گلشیفته» به بهروز شعیبی بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده است.

یکی از جذاب‌ترین نکات درباره سریال قورباغه همکاری مهران غفوریان با هومن سیدی و نوید محمدزاده است. غفوریان که او را به عنوان یک کمدین شاخص می‌شناسیم، در این سریال نقش خاص و بسیار متفاوتی برعهده دارد. همچنین سرمایه گذار و پخش کننده این سریال شرکت «تصویر گستر پاسارگارد» است که تولید و پخش سریال موفق و پرحاشیه «شهرزاد» را در کارنامه دارد.

داستان سریال قورباغه

قصه «قورباغه» را هومن سیدی نوشته و این اولین باری است که نوید محمدزاده و صابر ابر جلوی دوربین یک سریال هنرنمایی می‌کنند. عبور از مرزهای ذهنی، کسب قدرت و ثروت و تغییر انسان‌ها در شرایط با گذشت زمان بخش‌هایی از دغدغه‌های شخصیت‌های روایت‌ گر این سریال است؛ سه جوان ساکن اکباتان با یک اتفاق ساده وارد ماجرایی عجیب و پیچیده می‌شوند و… .

«قورباغه» داستانی درام و اجتماعی دارد و داستان آن به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده ‌است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

بازیگران سریال قورباغه

اسامی بازیگران سریال قورباغه

بازیگر نقش
نوید محمدزاده نوری
صابر ابر رامین
فرشته حسینی لیلا
سحر دولتشاهی فرانک
مهران غفوریان
آناهیتا افشار
هومن سیدی شمس آبادی
شهروز دل ‌افکار
اشکان حسن‌پور
معین شاهچراغى
پیمان پازوکى
محمد امین شعرباف
نیما مظاهرى
هادى تسلیمى
احسان منصورى
سیامک اتفاقیان
سعید حاج على
امید محمدزاده
سپیده مولوى
پیمان میرزایى

ماجرای دستمزد بالای نوید محمدزاده

ماجرای دستمزد بالای نوید محمدزاده

«نوید محمد زاده» بازیگر نقش اصلی سریال قورباغه که حضورش در این سریال و مبلغ قراردادش حاشیه های فراوانی داشته است، برای اولین بار و با سریال «قورباغه» بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه می کند و این سریال پس از فیلم های بلند سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، «خشم و هیاهو»، «سیزده» چهارمین همکاری محمدزاده و سیدی در مقام بازیگر و کارگردان محسوب می شود.

یکی از حاشیه‌های این سریال قرارداد عجیب ۶۰۰ میلیون تومانی نوید محمدزاده پس از یک سال خانه‌ نشینی‌ اش است. ظاهراً این قرارداد به این دلیل با وی بسته شده تا در طول یک سال در هیچ پروژه‌ای حضور نداشته باشد و پس از یک سال و بازگشت با قورباغه رکورد فروش را جا به جا کند و به دیده شدن چند برابر سریال کمک کند؛ البته هنوز صحت و سقم این شایعه تأیید نشده و در حد حرف باقی مانده است.

زمان پخش سریال قورباغه

زمان پخش سریال قورباغه

سریال قورباغه از سری سریال‌های نمایش خانگی به کارگردانی هومن سیدی است که اکران و پخش آن با جنجال‌های بسیاری همراه بوده است. ابتدا قرار بود این سریال از اواسط آبانماه برای پخش در شبکه نمایش خانگی اکران شود اما به دلیل سانسور برخی از سکانس‌های آن زمان پخش به ششم آذرماه موکول شد، اما این پایان ماجرا نبود و سازمان سینمایی بار دیگر با به تعویق انداختن تاریخ پخش قسمت اول این سریال را ۲۴ آذرماه اعلام کرد.

 سریال قورباغه از‌ ۲۴ آذرماه هر دوشنبه به صورت انحصاری در نماوا پخش خواهد شد.

سایر عوامل سریال قورباغه

سایر عوامل سریال قورباغه

دیگر عوامل سریال «قورباغه» عبارتند از: مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: الهام معین، طراح گریم: شهرام توانا و بهنام معیریان، مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: حسین خضوعی، طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، فیلمبرداران: ادیب صبحانی و آرش رمضانی، جانشین تولید: حسن صفری، عماد طاهری، طراح بدلکاری :امیر بدری، عکاس: امیرحسین شجاعی، منشی صحنه: ندا قائدی ، روابط عمومی و تبلیغات: امیر کرابی.

تیزر سریال قورباغه

تیز سریال قورباغه را هم می توانید مشاهده نمایید.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه

در ادامه بیوگرافی کوتاه بازیگران سریال قورباغه را مرور می کنیم.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

 نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر و متولد سال 1365 است.

محمدزاده اهل ایلام است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی،‌ مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، و امیر قنبری آموزش دیده است. او تا سال 86 فعالیت حرفه‌ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح‌الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است.

او در همان سال‌ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

صابر ابر

صابر ابر

صابر ابر متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر  است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت می باشد و قبل از بازیگری فعالیت هایی همچون طراحی داخلی و نقاشی علاقه زیادی داشته و در این زمینه به فعالیت می پرداخته است.

صابر ابر در ۱۳ سالگی نقش کوتاهی در سریال بازگشت به خانه ایفا می‌کند و بعد از آن به صورت جدی بازیگری را ادامه داده است.

فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ماه، سال ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر افغان‌ تبار اهل ایران است.

او از پدر و مادری مهاجر و افغان ‌تبار در تهران متولد شد و 5 خواهر و 1 برادر دارد. و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران می باشد.

فرشته حسینی بازیگری را از سنین پایین و حدود 9 تا 12 سالگی با تئاتر آغاز کرد و با فیلم رفتن ساخته برادران محمودی در سال 95 به سینما آمد  این فیلم برایش موفقیت های زیادی به همراه داشت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مراکش را به ارمغان آورد.

وی تاکنون ازدواج نکرده است.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی بازیگر سریال قورباغه، متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است.

وی فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود. حضور در صحنهٔ تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد. دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

مهران غفوریان

مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد سوم شهریور ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس  سینما و تلویزیون و رادیو است.

پدرش  افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند. او در سال 1373 وارد دانشگاه شد و در رشته نقاشی به ادامه تحصیل پرداخت و در این رشته لیسانس گرفت.

مهران غفوریان در سال 93 ازدواج کرده است و یک فرزند دارد.

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار متولد 7 هفتم مرداد ماه 1365 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

رشته تحصیلی اصلی او نقاشی بوده است و از یازده سالگی در تئاتر حضور داشته است. وی فعالیت حرفه ای خود در تلویزیون از سال 1384 با با بازی در سریال متهم گریخت شروع کرد اما با سریال سه در چهار به خوبی شناخته شد.

آناهیتا افشار ازدواج کرده است و متاهل می باشد.

هومن سیدی کارگردان و بازیگر سریال قورباغه

هومن سیدی کارگردان و بازیگر سریال قورباغه

هومن سیدی در کنار کارگردانی سریال قورباغه به ایفای نقش نیز می پردازد.

هومن سیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۹ در رشت، کارگردان، هنرپیشه، فیلم‌نامه‌نویس و تدوین گر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.

او پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد. او فرزند دوم خانواده است و ۲ برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی می باشد.

هومن سیدی برای اولین بار در سال ۱۳۸۵ با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ از او جدا شد. او برای بار دوم در سال 93  با بیتا اصلانی ازدواج کرده و یک فرزند به نام نیل دارد.

برگرفته از: سلام نو – ایمنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا