اخبار

بازیگران و خلاصه داستان فیلم سپیده + تصاویر

4/5 - (3 امتیاز)

بازیگران و خلاصه داستان فیلم سپیده + تصاویر

خلاصه داستان و بازیگران فیلم سپیده را مرور می کنیم. فیلم سینمایی سپیده به کارگردانی حسين آقاهرندي تولید شده و قرار است  مصادف با شب شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) و شب قدر، پنجشنبه این هفته روانه آنتن آی‌ فیلم ‌شود.

اسامی بازیگران فیلم سپیده و داستان

 فیلم سینمایی سپیده به كارگرداني حسين آقاهرندي و تهيه‌كنندگي علي پوركياني و حسين آقا هرندي تولید شده و قرار است  مصادف با شب شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) و شب قدر، پنجشنبه این هفته روانه آنتن آی‌ فیلم ‌شود.

این فیلم پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۱ شب از شبکه آی‌ فیلم پخش و در ساعت‌های ۷ صبح و ۳ بعدازظهر روز جمعه تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

طبق برنامه‌ريزي انجام شده این فيلم طي 20 جلسه و در لوكيشن‌هاي مختلف از جمله يكي از كارخانه‌هاي اطراف تهران، فرودگاه امام، پارك‌هاي تهران، مطب، فرمانيه، دهكده المپيك، خيابان وليعصر و … تصويربرداري  شده است.

بازیگران فیلم سپیده

فيلمنامه «سپيده» توسط حسين مهكام نويسنده فيلم‌هاي سينمايي «بيست» و «هيچ» (ساخته عبدالرضا كاهاني) نوشته شده است اين نخستن تجربه همكاري مهكام با تلويزيون به شمار مي‌آيد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مریم، دختر یك كارخانه دار متمول، پس از ۸ سال به ایران باز می گردد. در حالیكه مشكلاتی دیرینه نسبت به برادر ناتنی خود دارد.

 در اين فيلم بهناز جعفري، هومن برق‌نورد، كوروش سليماني، مونا بيگي، شمسي صادقي، سيلويا آندرياسيان و با حضور صدرالدين شجره به ايفاي نقش‌هاي اصلي مي‌پردازند.

داستان فیلم سپیده

تعدادي از عواملي كه در ساخت فيلم سپیده همكاري دارند، عبارتند از: نويسنده فيلمنامه: حسين مهكام/ كارگردان: حسين آقا هرندي/ تهيه‌كنند گان: علي پوركياني، حسين آقا هرندي/ ناظر كيفي: حميدرضا شيروانيان/ مديرتصويربرداري: سيدهادي حسيني‌پويا / صدابردار: فرهاد امامي/ طراح صحنه و لباس: آزاده قوام/ طراح گريم: محسن دارسنج/ تدوين: محمدحسين غضنفري/ دستياران كارگردان و برنامه‌ريز: رضا شهرياري، بيژن حجازي/ مديرتوليد: حسين پوركياني/ دستيار تدوين: مرجان عليزاده/ منشي صحنه: ساناز نجفي‌هرندي/ عكاس: آزيتا سمناك.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا