اخبار

ساعت پخش برنامه دورهمی، کودک شو، شوتبال، کتاب باز و ویتامین خ در شب یلدا 99

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ساعت پخش برنامه دورهمی، کودک شو، شوتبال، کتاب باز و ویتامین خ در شب یلدا 99

شبکه نسیم ویژه برنامه های «کودک شو»، «شوتبال»، «کتاب باز»، «ویتامین خ»، «نسیم آوا» و «دورهمی» برای پخش در شب یلدا 99 تدارک دیده است.

ساعت پخش برنامه دورهمی، کودک شو، شوتبال، کتاب باز و ویتامین خ در شب یلدا 99

  • ساعت پخش برنامه کودک شو

«کودک شو» با اجرای حمید گودرزی و حضور ویژه نیما رییسی ، داریوش کاردان، خانواده فیروز کریمی، پدرام کریمی و همسر محترم، رضا شفیعی جم و….ساعاتی دلنشین را به همراه بخش های جذاب برای ساعت٢٣ جهت پخش آماده کرده است.

  • ساعت پخش برنامه دورهمی

«دورهمی» با میزبانی مهران مدیری ویژه این شب، برای گرما بخشیدن آنتن در ساعت٢١:٣٠ با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری از شبکه نسیم پخش می شود.

  • زمان پخش برنامه شوتبال

«شوتبال» به صورت ویژه با دعوت از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری از زحمات ایشان به بهانه میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار؛ تقدیر خواهد کرد و با طراحی رقابت شیرین بین امیر کاظمی، یوسف کرمی، مهدی امیرآبادی، اسماعیل حلالی، سید علی صالحی و حسین سلیمانی، شوتبالی متفاوت را هدیه میکند و با حضور گروه موسیقی نواحی در این برنامه شب یلدایی در ساعت٢٠ به آنتن نشاط و هیجان خواهد بخشید.

  • زمان پخش برنامه کتاب باز

ساعت ١٩ «کتاب باز»، با میزبانی یکی از چهره های ماندگار و فرهیخته کشورمان در عرصه تئاتر و سینما استاد علی نصیریان متفاوت ترین ساعات این شب را برای ببیندگان رقم می زند.

  • ساعت پخش برنامه ویتامین خ

«ویتامین خ» در ساعت١٨:٣٠ دقایقی شیرین و نسیم آوا در ساعت١٨ با پخش موسیقی های جذاب با دست پر به خانه های هموطنان می آیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا