اخبار

ساعت بازی یوونتوس و اینتر؛ دو مدعی در یک نبرد نزدیک

5/5 - (1 امتیاز)
ساعت بازی یوونتوس و اینتر

بازی‌ های بین یوونتوس و اینتر، که به عنوان دربی شناخته می‌ شود، همواره یکی از دیدنی‌ ترین و جذاب‌ ترین بازی‌ های فوتبال ایتالیا به حساب می‌ آ ید. این دو تیم هر دو دارای تاریخچهٔ قوی و طرفداران فراوانی هستند و هر بار که به میدان می‌ روند، رقابت جذابی را به نمایش می‌ گذارند. این دو تیم پرطرفدار قرار است در هفته سیزدهم سری آ ایتالیا به مصاف هم بروند. در این مطلب به تاریخ و ساعت دقیق مسابقه بین تیم های یوونتوس و اینترمیلان می پردازیم.

ساعت بازی یوونتوس و اینتر

بازی دو تیم فوتبال یوونتوس و اینترمیلان از هفته سیزدهم سری آ ایتالیا در روز یکشنبه 5 آذر 1402 در ورزشگاه المپیک تورین برگزار می شود و ساعت شروع آن 23:15 به وقت ایران است. این بازی یکی از حساس ترین بازی های فصل جاری سری آ ایتالیا است، چرا که دو تیم یوونتوس و اینترمیلان در حال حاضر در صدر جدول قرار دارند و هر دو تیم به دنبال پیروزی در این بازی هستند تا اختلاف خود را با تیم های دیگر افزایش دهند.

یوونتوس در حال حاضر با 29 امتیاز در رده دوم جدول سری آ قرار دارد و اینترمیلان با 31 امتیاز در رتبه اول قرار دارد. یوونتوس در بازی های اخیر خود عملکرد خوبی داشته است و توانسته است هفت بازی متوالی را بدون شکست پشت سر بگذارد. اینترمیلان نیز در بازی های اخیر خود نتایج خوبی کسب کرده است و در شش بازی متوالی شکست نخورده است.

پیش بینی می شود که بازی دو تیم یوونتوس و اینترمیلان بازی بسیار نزدیک و پرگل باشد. هر دو تیم بازیکنان باکیفیت زیادی در اختیار دارند و هر دو تیم به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا