اخبار

تاریخ دربی ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ | زمان بازی دربی استقلال و پرسپولیس

4/5 - (30 امتیاز)
تاریخ دربی ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ | زمان بازی دربی استقلال و پرسپولیس

با انجام قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ایران از فصل ۱۴۰۲ ۱۴۰۳، تاریخ و زمان بازی دربی پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس تهران مشخص گردید و این مسابقه حساس در هفته پنجم برگزار خواهد شد. بازی برگشت این دو تیم هم در هفته بیستم انجام می شود.

تاریخ و زمان بازی دربی استقلال و پرسپولیس ۱۴۰۲ ۱۴۰۳

تیم های پرسپولیس و استقلال در بین فوتبال دوستان بیشترین طرفدار را دارند و هر ساله دیدارهای این دو تیم چه در لیگ برتر، جام حذفی و دوستانه مورد توجه قرار گرفته است.

این دو تیم در حالی در فصل جدید به مصاف هم خواهند رفت که پرسپولیس با 66 امتیاز قهرمانی لیگ برتر را در فصل گذشته به دست آورد و استقلال هم با 62 امتیاز به مقام سومی رسید.

در فصل گذشته هدایت تیم استقلال را ریکاردو ساپینتو بر عهده داشت و حالا سرمربی گری آبی پوشان به جواد نکونام رسیده است.

سرمربی پرسپولیس مانند سال گذشته یحیی گل محمدی است که تجربه ی بیشتری نسبت به جواد نکونام دارد.

تاریخچه بازی های استقلال و پرسپولیس

بازی‌ استقلال و پرسپولیس، دو تیم محبوب و رقیب در فوتبال ایران، به عنوان دربی تهران شناخته می‌شود. این دربی بین دو باشگاه مطرح و موفق استقلال تهران و پرسپولیس تهران برگزار می‌شود و هر دو تیم دارای تاریخچه‌های بلند و پرافتخاری در فوتبال ایران هستند.

استقلال تهران در سال ۱۹۲۷ تأسیس شد و پرسپولیس تهران نیز در سال ۱۹۶۳ تأسیس شد. این دو تیم پس از تأسیس، به سرعت به عنوان دو باشگاه برتر و محبوب در فوتبال ایران شناخته شدند و رقابتی شدید بین آن‌ها شکل گرفت.

اولین دیدار رسمی بین استقلال و پرسپولیس در سال ۱۹۶۸ برگزار شد. از آن زمان به بعد، این دربی بین دو تیم مذکور به عنوان یکی از مهمترین و پرطرفدارترین دربی‌ ها در جهان شناخته می‌شود.

در حال حاضر، تیم های پرسپولیس و استقلال تهران در ادوار گذشته لیگ برتر، جام حذفی و … 101 بار رودرروی هم قرار گرفته اند که در این مسابقات 26 برد سهم آبی پوشان و 27 برد نیز سهم قرمزپوشان پایتخت بوده است و 48 بازی هم به تساوی ختم شده است.

در این دیدارها پرسپولیس 100 گل به ثمر رسانده و استقلال هم 93 گل را وارد دروازه قرمزپوشان کرده است.

این دیدارها همواره با حضور بسیار زیاد تماشاگران همراه بوده و همواره جذابیت و هیجان بالایی داشته‌اند.

مهمترین و ماندگارترین دیدار بین استقلال و پرسپولیس می‌تواند متعلق به هر دوره خاصی باشد و به طور کلی نمی‌توان یک دیدار خاص را به عنوان برترین یا مهمترین دیدار معرفی کرد. هر دیدار بین این دو تیم، به دلایل خاص خودش می‌تواند یک جاذبه و جنجال ایجاد کند و تماشای آن لحظات برای طرفداران و علاقه‌مندان به فوتبال ایران بسیار جالب باشد.

ساعت بازی دربی استقلال پرسپولیس

ساعت بازی رفت

بازی تیم های پرسپولیس و استقلال روز پنجشنبه 23 آذر 1402 راس ساعت 16:15 در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار خواهد شد.

شما دوستان عزیز هم می‌ توانید در بخش نظرات نتیجه این دیدار حساس که صد و دومین دربی تهران محسوب می شود را پیش بینی کنید.

تاریخ دربی برگشت 1402-1403 - دربی 103

دربی رفت در هفته پنجم برگزار شد و با نتیجه مساوی 1 – 1 به اتمام رسید و حال با شروع نیم فصل دوم لیگ برتر، این دو تیم قرار است در بازی برگشت به مصاف هم بروند.

دربی برگشت بین تیم های استقلال و پرسپولیس، قرار است در هفته بیستم لیگ برتر برگزار شود.

به تازگی از سوی سازمان لیگ، تاریح و ساعت برگزاری دربی 103 اعلام شد و این مسابقه حساس در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند 1402 انجام خواهد شد.

مسابقه بین تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

کمیته داوران فوتبال اعلام کرد وحید کاظمی، داور دربی برگشت استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

سعید قاسمی و حسن انتظاری کمک های او هستند و پیام حیدری هم داور چهارم دربی 103 است.

گلمراد سعدالله از تاجیکستان به همراه موعود بنیادی فر و مهسا قربانی داوران اتاق var هستند.

داور دربی 103 کیست؟

دربی برنده نداشت و استقلال و پرسپولیس به تساوی بدون گل رسیدند و به یک امتیاز بسنده کرده اند. آبی پوشان با این نتیجه 43 امتیازی شدند و همچنان در صدر قرار دارند. قرمزپوشان هم با این نتیحه ای که رقم خورد 40 امتیازی شدند و این تیم هم در جایگاه دوم باقی ماند.

پیشنهادها:

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام وقتتون بخیر معذرت میخوام مزاحمتون شدم دانشجو هستم ترم آخرمه واقعام کم آوردم این ترم توروخدا کمکم کنید همینکه معلم بشم کمک دست خانوادم بشم اجرش با خداست 😔🙏🏻پدرم پیرمرده نمیتونه کار کنه کمیته ای هست فقط ماهی یکو ششصد میاد براش ازطرف کمیته ای بهم یه کارت داده بابت کمک شهریه اونم ترمی فقط یکو سیصد کمکم میکنه الانم بدهکاری سه میلیون چهارصد دارم خواهش میکنم کمکم کنید6037701532146724این شماره کارتم هست لطفا توروخدا شرایطمو درک کنید بخاطر خدا درحد توانتان کمکم کنید🥺🙏🏻

    1. سلام به این شماره پیام بدید کمکتون میکنن
      ۰۹۳۹۵۶۹۲۰۲۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا