اخبار

صالح میرزاآقایی: باید با جسارت به سراغ رانت‌خواری و آقازاده‌ها برویم

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

صالح میرزاآقایی: باید با جسارت به سراغ رانت‌خواری و آقازاده‌ها برویم

صالح میرزاآقایی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به نقش «آیدین ستوده» در سریال «گاندو»،‌گفت: امثال «ستوده‌ها» وجود دارند که با نفوذ به سیستم، پولی به جیب می‌زنند و می‌روند.

«آیدین ستوده» بعد از پوزیشن‌های متفاوت، جاسوس از آب درمی‌آید

تسنیم نوشت: صالح میرزاآقایی کاراکتر «آیدین ستوده» را در سریال «گاندو»  که این روزها از شبکه سه سیما پخش می شود ایفا می‌کند او درباره ویژگی‌های نقش خود  گفت: یک کاراکتر منفی را با همه جذابیت‌های خاصی که برای آن انتخاب کرده‌اند، بازی می‌کنم. آیدین ستوده که من نقش آن را بازی می‌کنم، کاراکتر پیچیده‌ای است که در دلِ قصه ورود پیدا می‌کند و طی روندی با پوزیشن‌های متفاوتی ظاهر و بعد در قصه ناپدید می‌شود و سرانجام جاسوس از آب درمی‌آید.

این موجود عجیب غریب به خوبی توسط نویسنده نوشته شد و من سعی کردم با راهنمایی کارگردان به پیچیدگی‌های این کاراکتر بُعد تصویری بدهم. فکر می‌کنم از این بابت مردم با کاراکتر جدیدی مواجه می‌شوند که یکسری ریزه‌کاری‌هایی دارد. آدمی که در سیستم امنیتی شاید در ابتدا آشنا باشد ولی با نیرنگ در سیستم نفوذ می‌کند و روی دیگر خود را نشان می‌دهد.

«آیدین ستوده‌ها» با نفوذ به سیستم، پولی به جیب می‌زنند و می‌روند

«آیدین ستوده‌ها» با نفوذ به سیستم، پولی به جیب می‌زنند و می‌روند

وی درباره ما به ازاهایی که کاراکتر «ستوده» دارد، تأکید کرد: به جز شخصیت جیسون رضائیان که پیام دهکردی آن را بازی می‌کند بقیه شخصیت‌ها کاملا واقعی نبوده‌اند. کاراکتری که من بازی کردم مابه ازای بیرونی به شکل مشخصی ندارد ولی شبیه چنین فردی حتماً بوده است و کم هم نبودند.

حداقل در طول سال‌های اخیر در فضای رسانه‌ای با اینگونه افراد آشنا می‌شویم که با نفوذ به سیستم پولی به جیب می‌زنند و می‌روند. به عینه آدمی شبیه آیدین ستوده را زیاد دیده‌ام که از آنها در بازی‌ام می‌توانستم استفاده کنم.

باید با جسارت به سراغ رانت‌خواری و خیانت‌های آقازاده‌ها برویم

باید با جسارت به سراغ رانت‌خواری و خیانت‌های آقازاده‌ها برویم

بازیگر سریال گاندو خاطرنشان کرد: به نظرم وظیفه هنرمندان نمایش ناهنجاری‌ها و فساد سیاسی و اقتصادی است. در سال‌های اخیر آقازاده‌هایی بوده‌اند که از اعتبار پدران خود سوء استفاده کردند و به مردم خیانت کردند. به نظرم این واقعیت‌ها باید نشان داده شود و من به عنوان آدمی که 29 سال کار می‌کنم، به خوبی از واکنش‌های مختلف مطلع هستم ولی باید با جسارت به سراغ موضوعات سیاسی و بحث رانت‌خواری برویم و واقعیت را برای مردم نشان بدهیم.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

نوشته های مشابه

[irp posts=”5963″ name=”آزیتا ترکاشوند بازیگر سریال گاندو: گلی ثابتی نقش منفی پرچالشی است”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا