فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال خواب زده + عکس و بیوگرافی بازیگران خواب زده

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

اسامی بازیگران سریال خواب زده + عکس و بیوگرافی بازیگران سریال خواب زده

در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت قصد داریم به اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال خواب زده بپردازیم. «خواب زده» عنوان سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است.

در ادامه با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید.

سریال خواب زده

 سریال خواب زده یک ملودرام عاشقانه است و سعید نعمت‌اله نگارش متن‌های آن را برعهده داشته. نعمت‌اله پیش از این به عنوان نویسنده با سیروس مقدم در سریال‌های پربیننده‌ای چون «رستگاران»، «دیوار»، «مدینه»، «میکائیل» و «زیر هشت» تجربه همکاری داشته است.

خواب زده که اولین تجربه مقدم در شبکه نمایش خانگی است، فضایی عاشقانه و ماورایی دارد و تقابل میان انسان و شیطان را به تصویر می کشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده: رها و هماى قصه با دیدن یک خواب مشترک با هم آشنا می‌شوند و این شروع ماجراهاى عشقى و ورودشان به زندگى یکدیگر است…

سریال خواب زده

اسامی بازیگران سریال خواب زده

اسامی تمام بازیگران زن و مرد سریال خواب زده عبارتند از:

لادن مستوفی امیر علی دانایی مهدی سلطانی
ایرج نوذری پریوش نظریه فرید سجادی حسینی
مارال فرجاد کوروش سلیمانی ارسلان قاسمی
باران حاج رضایی مجتبی طباطبایی علیرضا شجاع نوری
سیما بابایی بیتا احمدی فرهاد مهدوی
عرفان ابراهیمی نازنین فلاحی ندا عقیقی
نجلا نظریان فاطمه جمشیدی نیلوفر کوخانی
مهتاب جعفری آزاده سدیری آنیسا رضایی
پریسا زیبا مهدی دانایی مقدم محمدرضا کسرایی
بهناز یادگاری اکبر مددی مهر بنیتا حسن پور
بارانا حسن پور پرهام کریمی عباس امیری
میترا محمدی علیرضا نصیری فریبا ریحان پور
ماهرخ امینی شاهین نمدچی داریوش اشرفی
افسانه تهرانچی نازنین چهره نگار فرخنده فرمانی زاده
امین خانی سحر مختارزادگان عباس امیری
حسن حاج علی محمدی آدرینا توشه محمد نیک نام
امید اولیایی ایلیا سینایی فر آرمان متین نیا
هدیه شایان فر نعمت جلالی دوزدوزانی علی علیخانی
نگار جمشیدی حسن حاج علی محمدی هستی سناهی
پریسا محمدی حسن خلیفی شهین کاظمی
فاطمه مرتاضی علی تیموری اصغر شجاعی
اشکان دلاوری زهرا هاشمی رضا احمدی
حمید رکنی محمد احسانی مجتبی ویسی
حیدر حیدری میرفرخ هاشمی عباس داداش زاده
سالار دلغمین حسین بروغنی علی بابایی
محمود ساعی ابراهیم محمدی بابک کاشانی
مهدیه پورقلی اکرم نصراللهی میثم اسماعیلی
میترا محمدی راضیه غلامپور سینا طالبی
مرتضی قراغانی آروین افتخار هدیه شایان فر
عبدالله آقایی

بازیگران سریال خواب زده

سایر بازیگران سریال:

محمود اتحادی، حمید رهاجو، محمد فروغی، راضیه بختیاری، پرهام نیلی، بهنام قشلاقی، رضا توکلی، علی شفیق، علی کریمی، بهروز عبدی، سامان سبزعلی، مجتبی میرویسی، غلامعلی جلالی، علیرضا کمید، امیرمیلاد جاوید، رضا یوسفی رامند، اسماعیل محسنی، سعید زره باشی، علی ربیعی، بهروز عبدی، ساسان عبدی، حسین صفرپور، امید قربان زاده، کامران رضایی، لیلا فرداد، مریم فرداد، مریم عبدی، اسما سروریان، فاطمه آریا، امین امیری، سعید احمدوند، محمد امیری، مریم خمیس آبادی، وحیده کشاورزپور، امیرمحمد قربان زاده، بهمن سلطانی، محمد کلانتری، فرزین اسماعیلی، امیر سرحدیپ، علی پاشاپور، سمیه ساجد، مهتاب علیزاده، محمد رزجی، حسین صفی، اصغر نجف پور، سیدممد موسوی، سید محمدرضا ضیائیان، سولماز قهرمانی، اشرف لطفی، رومینا کوهزاد، سینا الهیاری، امیرمحمد قلمانی، شبنم نوروزی، علی فرهمند، آیدا دارابی فرد، سیدمحمد جواد دلگرم، مینا باقری، سهیل جوکار، محبوبه فرمانی، محسن بلورچی، پرهام ایزدی، بهاره نقدی، دلارام اصغری، طوبی غلامی، مریم عبیدی، حامد نوروزیان، پرستو مختارپور، علیرضا شهبازی، محسن جعفری، رضا مرادی، امیرحسین درستکار، منوچهر رضایی، فیروز جعفری، مجید آقا محسنی، حسین جناقچی، محمد کرک آبادی، فردین مهروی، سیدمحمد میرموسوی، حسین ملکی، ابوالفضل کرمی پور و علی دهقانی سایر بازیگران سریال خواب زده هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال خواب زده

در ادامه بیوگرافی کوتاه از تمام بازیگران سریال خواب زده را می خوانید.

بیوگرافی علیرضا شجاع نوری

بیوگرافی علیرضا شجاع نوری

علیرضا شجاع‌نوری متولد ۱۳۳۴ در شیراز، بازیگر و تهیه‌کننده می باشد. وی دارای مدرک زیست‌شناسی از دانشگاه شهید بهشتی و ادبیات ایتالیایی از دانشگاه تهران است.

در سال ۱۳۵۹ فعالیت کاری خود را از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران آغاز نمود و فعالیت خود را در دفتر مرکزی خبر ادامه داد. در سال ۱۳۶۳ در بنیاد فارابی و پس از آن هم در واحد تأمین فیلم‌های خارجی صدا و سیما مشغول به کار بود.

شجاع‌ نوری در فیلم‌های برجسته‌ای چون روز واقعه و شیر سنگی و تردید حضور داشته‌ است. او همچنین بازیگر نقش سلمان در سریال در حال ساخت سلمان فارسی است.

علیرضا شجاع نوری ازدواج کرده است و چهار فرزند دارد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

لادن مستوفی در سریال خواب زده

لادن مستوفی در سریال خواب زده

لادن مستوفی متولد ۲۰ اسفند سال ۱۳۵۱ در تنکابن است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه‌تمام رها کرد و وارد عرصه هنرپیشگی شد. در ۲۲ سالگی در نخستین فیلم خود روز واقعه (۱۳۷۳) بازی کرد.

او پس از بازی در مجموعه تلویزیونی دوران سرکشی کمال تبریزی به شهرت رسید. همسر مستوفی، شهرام اسدی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس است. مستوفی در بسیاری از فیلم‌هایی که اسدی کارگردانی آن را بر عهده داشته بازی کرد. از جمله آنها می‌توان به فیلم روز واقعه و مجموعه تلویزیونی شیخ بهایی اشاره کرد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

امیرعلی دانایی در سریال خواب زده

امیرعلی دانایی در سریال خواب زده

امیرعلی دانایی متولد ۲۴ دی ۱۳۵۹در تهران، بازیگر و  در عرصه مدلینگ فعالیت می کند. او فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

پدرش پزشک متخصص بوده که فوت شده است.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی پریوش نظریه

بیوگرافی پریوش نظریه

پریوش نظریه متولد سوم بهمن ماه ۱۳۴۸ در (گچساران) بازیگر، فیلمساز و عکاس می باشد. او دارای لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر است. از مهمترین کارهای پریوش نظریه می توان جشن دلتنگی و سایه بان را نام برد.

پریوش نظریه ازدواج کرده و دختری به نام آناهیتا دارد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی مهدی سلطانی

بیوگرافی مهدی سلطانی

مهدی سلطانی سروستانی متولد سال ۱۳۵۰ در شیراز است، لیسانس بازیگری خود را از دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه تهران) گرفته‌ است. همچنین وی فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۷۸، دکترای تئاتر از دانشگاه آوینیونAvingon فرانسه در سال ۱۳۷۸ و عضو هیثت علمی گروه تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد.

مهدی سلطانی در سال ۱۳۷۱ وارد دانشگاه شد و از آن به بعد وارد کار حرفه ای خود را خیلی سریع آغاز کرد. اولین کار درخشان مهدی سلطانی در عرصه نمایش، “چند و چون به چاه رفتن چوپان” نوشته علیرضا نادری بود که سال ۱۳۷۳ در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد و مورد توجه هیئت داوران هم قرار گرفت. اما عمده فعالیت های او به صورت جدی به تئاتر و آن هم بازیگری در این عرصه مربوط می شود.

مهدی سلطانی در سال 1379 ازدواج کرده است و در 27 ام آبان ماه سال 92 صاحب یک دختر بنام روژا شده است. به گفته خودش همسرش خانه دار است و همیشه در کارهای خرید و آشپزی به او کمک می کند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی ایرج نوذری

بیوگرافی ایرج نوذری

ایرج نوذری متولد ۷ اسفند ۱۳۴۲، هنرپیشه و قهرمان کونگ فو می باشد. وی فرزند منوچهر نوذری  و دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زبان‌ شناسی است. او به زبان‌ های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است و همچنین مدتی ریاست امور بین‌ الملل کونگ فوی ایران را برعهده داشت.

او اصالتا اهل استان قزوین است. اولین تجربه نوذری در سن ۲۸ در سال ۷۰ با فیلم اونیاز و آخرین تلاش شروع شد او سپس به خارج از کشور مهاجرت کرد و ۱۲ سال بعد دوباره به ایران بازگشت. اولین تجربه وی بعد از بازگشت به ایران بازی در سریال مسافری از هند در سال ۸۲ بود سریال مسافری از هند با ۹۶٪ بیننده پربیننده‌ ترین سریال پس از انقلاب در تلویزیون ایران بوده و نوذری با این سریال به اوج رسید.

ایرج نوذری در سال ۷۰ با یک دختر اسپانیایی ازدواج کرده است این زوج صاحب دو دختر بنام های دلربا و دلناز هستند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

مارال فرجاد در سریال خواب زده

مارال فرجاد در سریال خواب زده

مارال فرجاد متولد مرداد ۱۳۶۱ در تهران است. وی دختر جلیل فرجاد و خواهر مونا فرجاد بازیگر می‌باشد. او فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است.

وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد. این هنرمند در فیلم‌هایی چون «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «پسران آجری» (۱۳۸۵) و «دوشیزه باران» (۱۳۸۶)؛ و مجموعه‌هایی نظیر «کت جادویی» (۱۳۷۸–۱۳۷۷)، «عملیات ۱۲۵» (۱۳۸۷)، «خاتون» (۱۳۹۳) و «ساعت صفر» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

مارال فرجاد ازدواج کرده است.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

ارسلان قاسمی در سریال خواب زده

ارسلان قاسمی در سریال خواب زده

ارسلان قاسمی متولد  ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران، بازیگر و خواننده است. وی دو خواهر دارد که یکی 10 سال و دیگری 12 سال از ارسلان قاسمی بزرگتر می باشد.

او  فرزند آخر خانواده، و پدرش مدیر عامل شرکت کشتیرانی پرشیا اهرام،  و مادرش نیز مدیر مهد کودک است. قاسمی دیپلم کامپیوتر دارد در دانشگاه غیر انتفاعی تبریز بازیگری خوانده است.

او تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در سریال تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌ است. وی علاوه بر کار تصویری چند ترک صوتی را عرضه کرده است قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت.

وی ازدواج نکرده است.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی کوروش سلیمانی

بیوگرافی کوروش سلیمانی

کوروش سلیمانی متولد سوم مرداد ۱۳۵۲ در کرمانشاه؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر است.

وی که تحصیلات دانشگاهی خود در رشتهٔ تئاتر را تا مقطع کارشناسی ارشد و طی سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به انجام رسانیده، فعالیت بازیگری خود در تئاتر و تلویزیون را از سال ۱۳۷۰ از شهر کرمانشاه و فعالیت خود در سینما را از سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرده‌ است.

سلیمانی از سالهای نخست فعالیت هنری خویش _ اوایل دههٔ هفتاد _ تاکنون در ده‌ها نمایش، فیلم سینمایی، سریال تلویزیونی، تله تئاتر و فیلم تلویزیونی بازی کرده که در زیر به تعدادی از آنها اشاره شده‌است.

از آغاز دههٔ نود، کورش سلیمانی در کنار بازیگری و بعد از کسب تجربیات دانشگاهی و جشنواره ای در دههٔ هشتاد، به کارگردانی حرفه ای تئاتر نیز می‌پردازد. او همچنین در فاصلهٔ سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ مجری – کارشناس برنامهٔ تلویزیونی سینما یک بوده‌ است. کورش سلیمانی از نوادگان الماسخان کندوله ای شاعر بلندآوازهٔ کرد است.

کوروش سلیمانی با عطیه سادات حسینی پور ازدواج کرده است و یک فرزند بنام مهرآفرین دارند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی فرید سجاد حسینی

بیوگرافی فرید سجاد حسینی

 فرید سجادی حسینی متولد ۱۳۲۸در اهواز ، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. تحصیلات وی لیسانس زبان انگلیسی است، و از مهمترین کارهای او در سینما و تلویزیون روزگار قریب و ایتالیا ایتالیا را می توان نام برد.

فرید سجاد حسینی سال ها پیش ازدواج کرده و پنج فرزند بنام های آرش، احسان، روزبه، ناصر و الهام دارد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی مجتبی طباطبایی

مجتبی طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مجتبی طباطبایی می‌توان به بازیگری در سریال هشت و نیم دقیقه اشاره کرد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

  نجلا نظریان در سریال خواب زده

  نجلا نظریان در سریال خواب زده

نجلا نظریان متولد 24 مرداد 1369، بازیگر، نویسنده و طراح لباس می باشد. او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته بازیگری به اتمام رسانده است. نمایش «آشغال مانده‎‌ها» نام اثری است که توانسته اثر برگزیده جشنواره تئاتر تجربه شود که در آن تندیس‌های کارگردانی، نورپردازی، موسیقی و طراحی لباس را کسب کند که نجلا نظریان نویسندگی و کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

 ندا عقیقی در سریال خواب زده

 

 ندا عقیقی در سریال خواب زده

ندا عقیقی متولد 14 خرداد 1370 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنر می باشد، فعالیت خود را با کلاس های بازیگری و تئاتر شروع کرده است. ندا عقیقی: زمانی که وارد هنرهای زیبا شدم تصمیم گرفتم بصورت آکادمیک بازیگری را یاد بگیریم به همین علت در کلاس های بازیگری و کارگردانی شرکت کردم.

تا اینکه با گروه های تئاتری و سپس رضا ثروتی و همایون غنی زاده آشنا شدم، من از سال 1389 در تئاتر هستم و افتخار می کنم با آدم های خوبی کار کردم.

ندا عقیقی ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

سریال خواب زده

عوامل سریال

عوامل اصلی «خواب‌زده» عبارتند از:

  • تهیه‌کننده: الهام غفوری
  • کارگردان: سیروس مقدم
  • نویسنده: سعید نعمت‌اله
  • مشاور پروژه:مهدی فرجی
  • مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی
  • دستیا راول کارگردان: احسان سجادی‌حسینی
  • مدیر صدابرداری: فرشید احمدی
  • میثم یاردیلو، طراح گریم: مرتضی کهزادی
  • عکاس: علی بیات
  • منشی صحنه: زهرا مهدوی
  • طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری
  • صحنه آرا: وحید جعفری
  • مدیر تولید: محمود اتحادی
  • جانشین تولید: محمدرضا بهرام‌آهی
  • مدیر تدارکات: مهدی رهبری
  • مدیر برنامه‌ریزی: داود باقری
  • تدوین: خشایار موحدیان
  • سعید سیاح، آهنگساز: افشین عزیزی
  • خواننده تیتراژ پایانی: علی زندوکیلی
  • طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق
  • طراح جلوه‌های ویژه بصری: محسن فرج‌اللهی
  • اصلاح رنگ و نور: سامان وفایی
  • طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیا و آرش آقابیک
  • طراح بدلکاری: علیرضا فتحی.

اسامی بازیگران سریال خواب زده + عکس

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی تمام بازیگران سریال کرگدن + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا