اخبار

پخش سریال «پایتخت 5» در قالب فیلمی به نام «نبرد با داعش»

5/5 - (1 امتیاز)

پخش سریال «پایتخت 5» در قالب فیلمی به نام «نبرد با داعش»

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]فیلم تلویزیونی «نبرد با داعش» در دو قسمت روز چمعه و شنبه 20 و 21 دی ماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.[/box]

سریال «پایتخت 5» در قالب فیلمی به نام «نبرد با داعش» از شبکه یک سیما پخش می شود.

فیلم تلویزیونی «نبرد با داعش» که برگرفته از قسمت‌های ۱۵ تا ۱۸ سریال پایتخت ۵ در مبارزه با داعش است، جمعه و شنبه 20 و 21 دی ماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

«پایتخت»، نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است که برای شبکه یک سیما تولید و نخستین قسمت آن در نوروز ۱۳۹۰ از همین شبکه پخش شد. در ادامه با توجه به استقبال مردمی از این سریال، سری دوم آن در ایام نوروز سال ۱۳۹۲، سری سوم در نوروز سال ۱۳۹۳ و نهایتاً پایتخت ۴ در ماه رمضان ۱۳۹۴ پخش شد و سری پنجم آن نیز در رمضان 96 روی آنتن رفت.

در سری پنجم «پایتخت»، ماجرای اصلی از این قرار است که خانواده‌ معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که در آن همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند.

داستان «پایتخت ۵» این است که خانواده‌ نقی مجبور می شود به دلایلی سر از آتن دربیاورد و بعد ماجراهایی برایشان اتفاق می‌افتد که همبستگی و عشق و علاقه این خانواده را به یکدیگر می‌بینیم. همچنین در این مجموعه اهمیت وطن و درک درست از کنار هم بودن به مخاطب نشان داده می شود.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، هومن حاجی عبداللهی، سارا و نیکا فرقانی اصل از بازیگران اصلی پایتخت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا