بیوگرافی

بیوگرافی و عکس های جذاب جوانه دلشاد بازیگر و همسرش

5/5 - (1 امتیاز)
بیوگرافی و عکس های جذاب جوانه دلشاد بازیگر و همسرش

جوانه دلشاد از جمله بازیگران جوان و خوش آتیه سینما و تلویزیون ایران است که با بازی‌ های خوب خود توانسته نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کند. او فعالیت خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۹۲ با بازی در سریال تلویزیونی «ویلای من» به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد و با بازی در سریال حوالی پاییز به شهرت رسید. در این مطلب به بیوگرافی و عکس های جذاب جوانه دلشاد و همسرش با ناکفته هایی از زندگی شخصی و هنری، این بازیگر می پردازیم.

بیوگرافی و عکس های جذاب جوانه دلشاد بازیگر و همسرش

جوانه دلشاد با چهره‌ی زیبا، استعداد درخشان و بازی طبیعی و متقاعد کننده، توانسته است محبوبیت بسیاری در بین مردم و طرفداران هنر خود به دست آورد. این بازیگر زن ایرانی متولد 29 شهریور 1369 در رشت است. وی دارای مدرک شیمی از دانشگاه رشت و کارشناسی کارگردانی از دانشگاه تهران است. او به تنهایی از رشت به تهران مهاجرت کرد تا علاقه اش به بازیگری را دنبال کند. او با بازی در سریال شوخی کردم در سال 2013 به شهرت رسید.. او همچنین در سریال های تلویزیونی دیگری مانند «حوالی پاییز» و «در حاشیه» حضور داشته است.

بیوگرافی جوانه دلشاد بازیگر

  • نام: جوانه
  • نام خانوادگی: دلشاد
  • تاریخ تولد: 1369/6/20
  • محل تولد: رشت
  • مدرک تحصیلی: لیسانس شیمی
  • حرفه: بازیگر
  • وضعیت تاهل: مجرد

زندگینامه جوانه دلشاد

جوانه دلشاد در 20 شهریورماه سال 1369 د ر یک خانواده 5 نفره در رشت متولد شده اسـت. او یک خواهر متاهل بـه نام جیران دلشاد دارد و تنها برادرش فوت کرده اسـت. وی دارای مدارک لیسانس شیمی از دانشگاه رشت و لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران می‌ باشد.

پدر و مادر جوانه دلشاد

پدر و مادر جوانه دلشاد

شروع فعالیت هنری

جوانه دلشاد از کودکی علاقه زیادی به هنر و بازیگری داشته است. او همزمان با تحصیل در رشته شیمی در دانشگاه رشت در کلاس های بازیگری فن بیان و بدن شرکت می کند و بعد در سن 20 سالگی فعالیت خود را با تئاتر در شهر رشت آغاز می کند و در سه تئاتر موفق بنام های قتل با طعم ماکارونی، رازهای پنهانی و سه خواهر چخوف به خوبی ایفای نقش می کند. با این حال او می دانست که برای موفق شدن در حرفه هنر باید به تهران مهاجرت کند و برای همین تصمیم می گیرد برای تست دادن در سریال قلب یخی مهران مدیری و همچنین دیدار خود او به تهران بیاید و در آنجا دستیار مهران مدیری او را می بیند و بعد از او دعوت می کند تا برای بازی در سریال ویلای من به تهران بیاید. او در این سریال نقش دختری را بازی کرد که عاشق پسری می شود که در ویلای مجاور زندگی می کند. جوانه دلشاد با این سریال مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و از این پس همکاری های متعددی با مهران مدیری داشت.

مخالفت پدر با بازیگری اش

او در مصاحبه ای که با رسانه ها داشته، گفته است که بعضی از کارگردان های تئاتر که به شهر رشت آمده بودند به من پیشنهاد بازیگری می دادند که پدرم مخالف مهاجرت من به تهران بود زیرا به من علاقه شدیدی داشت و نمی خواست که از او دور باشم تا اینکه به سریال مهران مدیری دعوت شدم و پدرم با مهاجرتم موافقت کرد.

جوانه دلشاد

فعالیت در سینما

خانم دلشاد در عرصه سینما نیز فعالیت دارد و در فیلم های آپاندیس، بهمن، فرزاد و عروس نقش آفرینی کرده است. او در فیلم بهمن با بازی در کنار فاطمه معتمد آریا تجربه ای متفاوت را کسب کرد و از این فیلم به عنوان یکی از بهترین کارهای خود یاد می کند.

ایفای نقش دختری معتاد

جوانه دلشاد بازیگری را به عنوان یک هنر و عشق می داند و دوست دارد همه نقش ها را تجربه کند. او می گوید که دوست دارد نقش دختری را بازی کند که اعتیاد دارد و چالش های زیادی را پشت سر می گذارد.

بیوگرافی جوانه دلشاد

علاقه به تئاتر و الگو

او علاقه زیادی به تئاتر دارد و الگوی خود را پانته آ پناهی می داند. در سینما نیز ژاله صامتی و فاطمه معتمد آریا را دوست دارد و از کار با آنها لذت می برد.

علاقه مندی ها و دوست صمیمی

او به مطالعه، ورزش و موسیقی علاقه دارد و کتاب های چارلز بوکوفسکی را می خواند. او همچنین بازی های پرسپولیس را دنبال می کند و از این تیم حمایت می کند. جوانه دلشاد با لیلا ایرانی رفاقت نزدیکی دارد و از او به عنوان یک دوست صمیمی یاد می کند.

نظرش در مورد بازیگری

جوانه دلشاد بازیگری را یک راه برای ابراز خود و احساساتش می داند و می گوید که همیشه سعی می کند در هر نقشی که بازی می کند، خودش را ببیند و با شخصیتش هماهنگ کند. او از مخاطبان خود می خواهد که از کارهایش حمایت کنند و نظراتشان را با او در میان بگذارند. او امیدوار است که بتواند در آینده کارهای بیشتری را انجام دهد و به عنوان یک بازیگر موفق و محبوب شناخته شود.

جوانه دلشاد بازیگر

ازدواج

جوانه دلشاد در زندگی شخصی خود راحت و ساده زندگی می کند و هنوز ازدواج نکرده است. وی گفته به دلیل مشغله کاری فعلا قصد ازدواج کردن ندارد و شاید روزی نیمه گمشده اش را پیدا کند.

فیلم و سریال های جوانه دلشاد

جوانه دلشاد از جمله بازیگران جوانی است که توانسته است در مدت کوتاهی به موفقیت های زیادی دست یابد. او با بازی در فیلم ها و سریال های متعدد، توانایی های بازیگری خود را به اثبات رسانده است.

در ادامه به برخی از آثار هنری جوانه دلشاد اشاره می شود:

  • تئاتر: «طعم ماکارونی»، «سه خواهر»، «رازهای پنهانی»
  • تلویزیون: «ویلای من»، «شوخی کردم»، «در حاشیه»، «حوالی پاییز»
  • سینما: «آپاندیس»، «بهمن»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا