بیوگرافی

بیوگرافی سنا پورسعیدی بازیگر تبریزی نقش سارا در سریال جلال

4/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی سنا پورسعیدی بازیگر تبریزی نقش سارا در سریال جلال

این شبها سریالی به نام جلال از شبکه یک سیما پخش می شود که در آن، کنار بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون، هنرمندان تبریزی نیز در این سریال به ایفای نقش پرداختند. یکی از این بازیگران سنا پورسعیدی می باشد که ایفاگر نقش سارا در این مجموعه تلویزیونی است. به همین بهانه  با این هنرمند جوان و با استعداد بیشتر آشنا می شویم.

سنا پورسعیدی بازیگر نقش سارا در سریال جلال

  • نام: سنا
  • نام خانوادگی: پورسعیدی
  • سال تولد: 1374
  • پیشه: بازیگری

سنا پورسعیدی متولد سال 1374 در تبریز، بازیگر تئاتر و تلویزیون است.

از هنرستان به تئاتر آمده و هم اکنون نیز در در رشته‌ی کارگردانی تحصیل می‌کند.

وی سال 88 کار هنری اش را شروع کرده است و  در سال 91 سعادت لرزان و مردمان تیره روز به کارگردانی یعقوب صدیق جمال بازی کرده که به جشنواره تئاتر فجر هم رفته است.

چند فیلم کوتاه و سریال “طاهره” و “آجی‌بال” به کارگردانی آقای قربانعلی طاهرفر بازی کرده‌. در سریال آجی‌ بال که در شبکه سهند پخش شده نقش اول را ایفا کرده است.

سنا پورسعیدی

دوست دارم بازیگری را به صورت حرفه ای ادامه دهم

 بیشتر دوست دارم در زمینه بازیگری فعالیت داشته باشم و پس از اتمام تحصیل در استان خود رزومه‌ی مطلوبی گردآوری نمایم. پس از اتمام تحصیلات دوست دارم در آموزشگاه‌های بازیگری تهران آموزش ببینم و به طور حرفه‌ای کار خود را ادامه دهم.

ازدواج و همسر

از ازدواج و همسر سنا پورسعیدی بازیگر تبریزی اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد.

سنا پورسعیدی

سنا پورسعیدی در سریال جلال

سنا پورسعیدی در سریال جلال نقش بزرگسالی دختر جلال را بازی می کند. او که از بازیگران تئاتر آذربایجان شرقی است، درباره نقش خود می گوید: در این سریال نقش سارا، دختر جلال را بازی می کنم. البته نقش بزرگسالی سارا را دارم و از قسمت نهم وارد قصه می شوم. برای این که با قصه ارتباط برقرار کنم اغلب سر صحنه بودم، حتی زمانی که بازیگر دیگری نقش کودکی ام را بازی می کرد، سر صحنه بودم.

وی می افزاید: سارا، دختر درون گرایی است که وقتی دانشگاه می رود با اعلامیه های انقلابی آشنا می شود و از آنجا که مثل پدرش دختر با جراتی هست، پنهانی و به دور از چشم پدر فعالیت انقلابی می کند. برای بازی در این سریال کارگردان راهنمایی زیادی می کرد. همچنین عمار تفتی که نقش پدرم را بازی می کرد، انرژی پدر بودن را به من منتقل می کرد تا نقش را درست اجرا کنم.

اینستاگرام سنا پورسعیدی

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://www.instagram.com/sana_poursaeidi/” icon=”” target=”true”]آدرس اینستاگرام[/button]

منابع: جام جم و آناج

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی دارا حیایی پسر امین حیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا