بیوگرافی

بیوگرافی داوران فصل دوم برنامه عصر جدید احسان علیخانی + عکس

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی داوران فصل دوم برنامه عصر جدید احسان علیخانی + عکس

در این بخش، بیوگرافی داوران فصل دوم برنامه عصر جدید را مرور می کنیم. عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی  است که به تهیه کنندگی احسان علیخانی ساخته شده و از شبکه سه سیما پخش می شود.

بیوگرافی داوران فصل دوم برنامه عصر جدید احسان علیخانی

 مسابقه عصر جدید در حوزه استعدادیابی است و علاقه‌مندان به حوزه‌های ورزشی، سرگرمی، هنری و … در این مسابقه شرکت می‌کنند.

در فصل دوم برنامه پرطرفدار عصر جدید، مانند فصل قبل، امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی داوران این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی می باشند.

بیوگرافی احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی زاده پانزدهم آبان ماه 1361 در شهر تهران اسـت. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته می باشد.

احسان علیخانی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اینک مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های زنده تلویزیونی پر بیننده ای چون ماه عسل در سال های پیش بوده اسـت.

از نوجوانی عاشق بازیگری و کارگردانی بوده و دوست داشت این حرفه و هنر را دنبال کند.

احسان علیخانی تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی داوران برنامه عصر جدید

بیوگرافی امین حیایی داور عصر جدید

بیوگرافی امین حیایی داور عصر جدید

امین حیایی متولد  ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران، بازیگر و خواننده سینما و تلویزیون است.

امین حیایی فرزند بزرگ خانواده است، برادر کوچکتر او امید نام دارد که در کار های مربوط به موسیقی فعالیت می‌کند. همسرش نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما و تلویزیون است و آنها دارای یک پسر به نام دارا حیایی می‌باشند، که فارغ التحصیل کامپیوتر است.

امین حیایی در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی – سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود.

امین حیایی از میان بازیگران زن سینما‌ی ایران با هدیه تهرانی و مهناز افشار راحت است، محمد‌رضا گلزار نیز یکی از دوستان صمیمی او در عرصه ی سینما است.

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید

آریا عظیمی نژاد متولد 5 اردیبهشت ماه 1352 در تهران، آهنگساز است.

وی فرزند جمشید عظیمی نژاد در خانواده هنری به دنیا آمد پدرش سال ها فعالیت خود را در زمینه نوجوانان و کودکان ادامه داده و محبوبیت وی با برنامه خانه عروسک ها که در سالهای ابتدایی انقلاب از تلویزیون پخش میشد به چشم آمد.

او نوازندگی سه تار را به کمک پدرش آغاز کرد و در ادامه در 16 سالگی که به سال 1366 برمی گردد در کلاسهای اساتیدی همچون محمود تاجبخش و جلال ذوالفنون حضور پیدا کرد تا مهارت خود را بالا ببرد.

وی یک برادر به نام نیما دارد که او نیز در عرصه نوازندگی فعالیت دارد و صدابردار و نوازنده سه تار می باشد.

آریا عظیمی نژاد سال ها پیش ازدواج کرده است و یک فرزند پسر دارد.

داوران برنامه عصر جدید

بیوگرافی سید بشیر حسینی داور برنامه عصر جدید

بیوگرافی سید بشیر حسینی داور برنامه عصر جدید

سید بشیر حسینی در تاریخ ۱۵ آذر سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او ارتباط شناس و اصالتا اصفهانی است. از نظر تحصیلی او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق از دانشگاه امام صادق (ع) است و دارای مدرک دکتری فرهنگ و ارتباط است. گفتنی است که او دارای تحصیلات سطح ۲ حوزه است و در حال حاضر در تلویزیون هم فعالیت دارد.

در حقیقت دکتر بشیر حسینی در قالب کارشناس علوم جامعه شناختی، کارشناس رسانه، کارشناس بازی، منتقد و تحلیلگر و پژوهشگری تربیتی در طی چند ساله اخیر حضوری پر رنگ در رسانه دارد.

سید بشیر حسینی متاهل است و دارای یک فرزند است.

بیوگرافی رویا نونهالی داور برنامه عصر جدید

بیوگرافی رویا نونهالی داور برنامه عصر جدید

رویا نونهالی متولد 24 بهمن 1341 در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون  است . اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می گردد. نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

رویا نونهالی همسر رامین فاروقی می باشد که حاصل این ازدواج  یک دختر است. همسر رویا نونهالی متولد سال 1345 و مستند ساز مطرح ایرانی می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا