فرهنگ و هنر

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه بریم بسازیم گروه عجم

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه بریم بسازیم گروه عجم

آهنگ تیتراژ برنامه بریم بسازیم از گروه عجم

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه بریم بسازیم  از گروه عجم

 گروه موسیقی عجم به سرپرستی امین عجمی برای اولین بار ساخت موسیقی یک برنامه ایرانی را برعهده گرفت و تیتراژ ابتدایی و پایانی «بریم بسازیم»با عنوان «بیا دستم بگیر» ساخته این گروه مطرح موسیقی در ایام نوروز ۹۹ هر شب از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

شعر،ملودی،تنظیم و خوانندگی این موسیقی برعهده امین عجمی سرپرست گروه عجم بوده است و در ساخت تیتراژ برنامه «بریم بسازیم» از سازهای ملی و مقامی ایرانی استفاده شده و حال و هوای کاملا متناسب با عید نوروز و فلسفه ساخت برنامه «بریم بسازیم» در موسیقی مورد توجه قرار گرفته است.

در موسیقی تیتراژ برنامه «بریم بسازیم» از سازهای سرنا، دایره، تنبک، عود، کمانچه، تار، سه تار و دهل که کاملا ایرانی هستند استفاده شده و ساز «ویولن» تنها ساز کلاسیک بکار رفته در موسیقی تیتراژ این برنامه است.

در ساخت موسیقی «بریم بسازیم» نوازندگانی نظیر میرزا مسعود موسوی(تار، ویولن،کمانچه)، علی رستمی گرجی(سرنا، نی، تنبک) و سروش عمومی( دهل) امین عجمی را همراهی کرده‌اند.

مجموعه ریلیتی شوی «بریم بسازیم» به کارگردانی مجید عزیزی و مهدی ماهان و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی ، محصول مشترک سازمان هنری رسانه ای اوج و مرکز بسیج سازمان صداوسیماست که از اول تا دهم فروردین ۹۹ هر شب از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

متن ترانه:

بزودی…

پخش آنلاین

دانلود

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://dl.piknet.ir/Bia-Dastm-begir-ajam.mp3″ icon=”” target=”false”]دانلود آهنگ با کیفیت 128[/button]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا