فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال پدر پسری با عکس و اسامی + خلاصه داستان

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی بازیگران سریال پدر پسری با عکس و اسامی + خلاصه داستان

در این نوشته، خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پدر پسری را مرور می کنیم.

سریال طنز «پدر پسری» ساخته محمدرضا حاجی‌ غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی در حال آماده سازی در  40 قسمت 25 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه پنج سیما است که از ابتدای ماه رمضان  پخش می‌شود. قرار بود این سریال نوروزی شبکه 5 سیما باشد که بدلیل آماده نشدن به ماه مبارک رمضان رسید؛ البته که قرار بود ماجرای سیل بهروز افخمی رمضانی شود.

محمدرضا حاجی غلامی کارگردان سریال رمضانی شبکه 5 سیما، پیش از این «لکنت» و فیلم‌های کوتاه «جمعه گل»، «سلام» را برای سینمای کودک ساخته است.

 تیم نویسندگی «پدر پسری» را مهرداد صدقی و احسان ثقفی نویسنده تلویزیون و سینما به‌ عهده دارند. این مجموعه قابل طبقه‌بندی در حوزه طمس (طنز موقعیت سبک یا همان سیتکام) است و بر اساس عناصر مهمی از سبک زندگی ایرانی ــ اسلامی طراحی شده است.

 «پدر پسری» داستان زندگی حامد، دانشجوی پرتلاشی است که متوجه می‌شود تنها یک ماه برای تحویل پایان‌نامه خود فرصت دارد و این ماجرا او را درگیر اتفاقات شیرین و طنز گونه‌ای می‌کند.

اسامی بازیگران سریال پدر پسری

اسامی بازیگران سریال پدر پسری

در این سریال کمتر از بازیگران معروفی استفاده شده و در این باره کارگردان سریال گفته: نوع کار و شرایط تولید آن فضا را برای استفاده از بازیگران فراهم می‌کند.  گاهاً بازیگران مورد نظر مشغول کارهای دیگری‌اند؛ البته خود من هم خیلی به استفاده از بازیگران چهره متمایل نیستم  و اعتقاد دارم بازیگر باید نقشش را خوب ایفا کند حالا برای اولین بار حتی اگر بازی می‌کند و مخاطب آن را بپذیرد و دوستش داشته باشد. الان هم در این کار بازیگران خوبی داریم که متناسب با نوع کار در حال ایفای نقش‌اند.  گروهی متشکل از چند بازیگر جوان، در کنار بازیگران پیشکسوت مثل جناب رجبی و مهرآوران و .. امیدوارم ترکیب شکل گرفته کم کم برای مخاطب جا بیفتد و مخاطب آن را دوست داشته باشد.

اسامی بازیگران زن و مرد سریال پدر پسری عبارتند از:

  •  مهران رجبی بازیگر نقش مسعود مجلل
  • عزت‌الله مهرآوران بازیگر نقش اکبر اکبری
  • مریم سرمدی بازیگر نقش طاهره مجلل
  • افشین سنگ چاپ بازیگر نقش اکبر عطاری
  • محمدجواد جعفرپور بازیگر نقش حامد
  • کتایون بختیاری بازیگر نقش شیرین مجلل
  •  یدالله شادمانی
  • مهدیس توکلی

به تازگی منا اسکندری، سیاوش چراغی پور، علی آشمند، امین نوروزی، مهسا غفوری، بهتاش مختاری، فرخنده فرمانی زاده و کسری محمدی به بازیگران این سریال اضافه شدند.

بازیگران سریال پدر پسری

توضیحاتی کوتاه از نقش بازیگران سریال پدر پسری

عزت‌ا… مهرآوران

نقش پدر خانواده را  در این مجموعه ایفا می‌کند. وی سال گذشته دو مجموعه طنز «ناخونک» و «فوق لیسانسه ها» را روی آنتن داشت و جزو بازیگرانی است که تاکنون تجربیات بسیاری در زمینه سریال‌های طنز داشته است.

مریم سرمدی

نقش مادر خانواده را بازی می‌کند. وی این اواخر نیز در مجموعه‌های فوق لیسانسه‌ها و خانواده دکتر ماهان حضور داشت. سرمدی با بازی در نقش مادر مسعود در لیسانسه‌ها توانست مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار بگیرد.

محمدجواد جعفرپور

نقش دانشجویی به نام حامد را بازی می‌کند که فقط یک ماه برای ارائه پایان‌نامه خود فرصت دارد. وی پیش از این در مجموعه‌های «جلال الدین» و فصل اول «محکومین» ایفای نقش کرده است.

افشین سنگ چاپ

یکی از بازیگران اصلی این مجموعه است که این اواخر سریال «وارش» را روی آنتن شبکه سه داشت . این هنرمند در این سریال ایفاگر  اکبر عطاری (کیک‌پز )  است. همچنین در سه فصل سریال لیسانسه‌ها حضور داشت و از این نظر روزهای پرکاری را پشت سرگذاشته است.

مهران رجبی

نقش مجلل (جهانگرد)  را بازی می‌کند. وی سال گذشته با حضور در سریال‌های مختلفی جزو بازیگران پرکار تلویزیون محسوب می‌شود. از جمله مجموعه های: گیله‌وا، جلال، موچین، سرگذشت و فوق لیسانسه‌ها. رجبی تجربه بازی در نقش‌های جدی
و کمدی را توامان دارد.

سریال پدر پسری

عوامل سریال 

عوامل اصلی سریال عبارتند از تهیه‌کننده: رضا جودی، کارگردان: محمدرضا حاجی‌غلامی، تصویربردار: رامین راستجو، تدوین: مهدی جودی٬ تولید: آریا اردستانی، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، برنامه‌ریز: افشین سنگ‌چاپ، طراح صحنه: مرتضی پورحیدری، صدابردار: بابک نیازی، موسیقی: حمیدرضا صدری، گریم: احسان روناسی، دستیار کارگردان: حسن یاسائی، منشی صحنه: مریم روزبهانی، روابط عمومی: بهنام توفیقی، عکاس: سمیرا بختیاری.

تصاویر جدید سریال پدر پسری:

تصاویر جدید سریال پدر پسری

تصاویر جدید سریال پدر پسری

تصاویر جدید سریال پدر پسری

تصاویر جدید سریال پدر پسری

تصاویر جدید سریال پدر پسری

تصاویر جدید سریال پدر پسری

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

مهران رجبی بازیگر سریال پدر پسری

مهران رجبی بازیگر سریال پدر پسری

مهران رجبی متولد ۱۲ دی ۱۳۴۰در کرج،بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس می باشد.

وی اصالتاً اهل روستای «واریان» کرج است. پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت.

مهران رجبی با افسانه کیا ازدواج کرده است و سه فرزند بنام های زهرا، سارا و علیرضا دارد.

مریم سرمدی بازیگر سریال پدر پسری

مریم سرمدی بازیگر سریال پدر پسری

مریم سرمدی  متولد ۱۳۴۹ در تهران است. او عضو پیوسته ی انجمن بازیگران خانه ئتاتر می باشد. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشکده سینما تئاتر وابسته به دانشگاه هنر است.

او در سریال های ارمغان تاریکی، شهر قشنگ، فراق، حلقه سبز، دختران حوا، خنده بازار و …. بازی کرده است.

مریم سرمدی ازدواج کرده و دارای یک پسر ۱۸  می باشد.

بیوگرافی افشین سنگ چاپ

بیوگرافی افشین سنگ چاپ

افشین سنگ‌ چاپ متولد تیر ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.

وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد.

 افشین سنگ چاپ در عرصه های مختلف هنری از جمله دستیاری کارگردانی، بازیگردانی، بازیگری، مدیریت تولید و تدریس فعالیت دارد.

او در سال ۱۳۷۵ با بهار حقیقی ازدواج کرده است و یک فرزند به نام حورا دارد.

عزت‌الله مهرآوران بازیگر سریال پدر پسری

عزت‌الله مهرآوران بازیگر سریال پدر پسری

عزت الله مهرآوران متولد ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی دارای نشان درجه ۱ هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی (دکترا تئاتر)، دریافت صلاحیت هنری از اداره تئاتر در سال ۱۳۵۴ با ارزش کارشناس تئاتر در خوزستان است.

او سال ها پیش ازدواج کرده است.

منا اسکندری

منا اسکندری

منا اسکندری متولد بیستم مهرماه 1377 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد و رشته تحصیلی او گرافیک کامپیوتر بوده است. اسکندری یک خواهر بزرگتر از خود دارد و به همراه پدر و مادرش در یک خانواده چهار نفره زندگی می کنند. او از سن 4 سالگی با بازی در تیزر تبلیغاتی کار خودش را شروع کرده و بعد از آن در چند کار عروسکی فعالیت داشته است.

وی علاقه مند به موسیقی و عکاسی می باشد و به گفته خودش: به صورت تفریحی عکاسی میکنم و سنتور میزنم. از ورزش های مورد علاقه او شنا و بسکتبال است.

سیاوش چراغی پور

سیاوش چراغی پور

سیاوش چراغی پور متولد ۱ فروردین 1342 در شهرستان قصرشیرین می باشد. او در سریال های سفر سبز، بچه مهندس و معمای شاه به ایفای نقش پرداخته است.

سیاوش چراغی پور ازدواج کرده و متاهل است و دو دختر نیز دارد دختر بزرگش خورشید چراغی پور  در زمینه بازیگری فعالیت دارد.

اسامی بازیگران سریال پدر پسری + عکس

منبع: روزنامه جام جم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا