فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال پای بست با عکس و بیوگرافی + داستان

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

اسامی بازیگران سریال پای بست با عکس و بیوگرافی + داستان

پای بست عنوان سریال جدید احمد کاوری است که برای پخش از شبکه سه سیما تولید می شود. در سریال پای بست بازیگران مشهوری حضور دارند. این سریال با بازی این هنرپیشه ها و داستان خوبی که دارد می تواند یکی از کارهای ماندگار احمد کاوری باشد.

سریال تازه احمد کاوری با عنوان «پای‌بست» به تازگی و بدون تبلیغات رسانه‌ای جلوی دوربین رفته و هم‌اکنون در لوکیشن‌هایی در سطح شهر تهران در حال ضبط است. این مجموعه پرلوکشین است و به صورت کامل در تهران جلوی دوربین می‌رود.

 فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را سعید فرهادی به نگارش در آورده و تهیه کنندگی اش بر عهده امیرمهدی پوروزیری است. به گفته فاطمه گودرزی:  این سریال فیلمنامه بسیار خوبی داشته و تولید آن هم به خوبی پیش می‌رود، پیش بینی می‌کنم که با توجه به دقت کارگردان و عوامل خوب اثر، این سریال جزو آثار پرمخاطب پاییز امسال باشد.

گفتنی است «وارش» آخرین ساخته احمد کاوری بود که آذرماه سال گذشته روانه آنتن شبکه سه سیما شد و البته در حین پخش نیز با حواشی روبرو شد.

بازیگران سریال پای بست

فاطمه گودرزی یکی از بازیگران سریال پای بست می باشد و به تازگی نیز در باره نقشش در سریال گفته است  که نقش بسیار تازه‌ای را در سریال احمد کاوری ایفا کرده ام، این نقش با تمامی نقش‌هایی که بازی کرده‌ام متفاوت است و مخاطبان کاراکتر به شدت متفاوتی را در سریال «پای بست» از من خواهند دید. شاید این شخصیت با شخصیت‌های معمولا مهربان و آرامی که بازی کرده‌ام فرق زیادی داشته باشد اما دوست دارم مردم این تغییر را در تلویزیون ببینید و بیشتر از این نقشم را توضیح ندهم. از دیگر بازیگران سریال نیز  که تاکنون اسامی آنها رسانه ای شده است، سیروس گرجستانی، ابوالفضل پورعرب، فریبا متخصص، نسیم ادبی را نام برد و به زودی هنرپیشه های دیگر نیز معرفی خواهند شد.

داستان سریال پای بست

«پای بست» با موضوعی خانوادگی، از رازی می گوید که در دل یک ملودرام عاشقانه افشا می شود.

سریال «پای بست» ملودرامی خانوادگی با درونمایه‌ای عاشقانه است که رازی از گذشته را فاش و داستان را دچار چالش می‌کند. همچنین به مسائل اجتماعی و دغدغه‌های امروزی در زمینه خرید و فروش مسکن و مشکلاتی که از آن ناشی می‌شود نیز می‌پردازد.

زمان پخش سریال

 سریال «پای بست» به تازگی فیلمبرداری خود را آغاز کرده و حداقل تا پایان سال تولید آن به طول خواهد انجامید، هم اکنون تدوین این اثر همزمان با ساخت آغاز شده و پیش بینی می شود، این اثر پاییز امسال از شبکه سوم سیما روی آنتن برود.

سریال چند قسمت است؟ 

سریال پای بست در 25 قسمت تولید می شود.

احمد کاوری کارگردان سریال پای بست کیست؟

احمد کاوری کارگردان سریال پای بست کیست؟

احمد کاوری (زادهٔ ۱۳۴۴ در عراق) کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که فعالیت هنری خود را در سال ۶۴ با تئاتر آغاز کرد. وی فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی می باشد. او تا سال ۷۰ چند مستند کوتاه از جمله «دار عاشقان» و «دایره معیوب» را کارگردانی نمود. در نگارش فیلم نامه‌های مردی از جنس بلور و قاصدک همکاری داشته ‌است و با بازی در چند فیلم نظیر ارتفاع پست بازیگری را نیز تجربه نموده ‌است.

احمد کاوری در کارنامه کارگردانی خود فیلم های «نفوذی»، «اعتراف با دور تند» و  سریال های تلویزیونی «دختر گمشده»،  «وارش»، «بیدارباش » و… را دارد.

احمد کاوری یک دختر به نام «آوا» و یک پسر به نام «ایلیا» دارد. دخترش آوا در عرصه بازیگری فعالیت می کند.

فاطمه گودرزی بازیگر سریال پای بست
فاطمه گودرزی به همراه پسر و عروس اش

فاطمه گودرزی بازیگر سریال پای بست

فاطمه گودرزی بازیگر سریال پای بست، متولد 21 تیر 1342 در تهران می باشد. خانم گودرزی دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد است. پدر و مادر او بروجردی هستند و قبل از ازدواجشان ساکن تهران شدند.

فاطمه گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. پسر وی، پویان گنجی نیز بازیگر است.

ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب بازیگر سریال پای بست، متولد ۱ تیرماه ۱۳۴۰ در تهران، هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون است.

وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشسرای هنر است. او تاکنون سه بار ازدواج کرده و دارای سه فرزند می‌باشد (رعنا، پوریا و رائیکا). او از آخرین همسرش آناهیتا نعمتی (بازیگر) جدا شده و از او داری یک فرزند دختر (رائیکا پورعرب) است.

پور عرب سومین فرزند خانواده در محله شاه عبدالعظیم در خانواده فرهنگی دیده به جهان گشود. او با فیلم سلطان قلبها به سینما علاقه‌مند گشت اما با مخالفت پدر خود مواجه شد. در دبیرستان تئاتر کار می‌کرد و به واسطهٔ همین با محمود استادمحمد آشنا شد و از طریق او به گروه کارگردانی یک نمایش معرفی شد و سال ۵۹ اولین کار حرفه‌ای خود را به نام «مأموریت حساس» در سالن چهارسوی تئاتر شهر بازی کرد.

نسیم ادبی بازیگر سریال پای بست

نسیم ادبی بازیگر سریال پای بست

نسیم ادبی  بازیگر سریال پای بست، متولد ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشتهٔ نمایش، گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است. او فعالیتش در تئاتر را از سال ۷۲  آغاز کرد و سپس در سال ۷۵ با بازی در سریال “دوقلوها” وارد تلویزیون شد. وی فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه تئاتر از سال ۸۰ و با بازی در نمایش “رند خلوت نشین” آغاز و به‌ صورت جدی کار در عرصه تئاتر را ادامه داد.

نسیم ادبی با ابراهیم اثباتی ازدواج کرده است.

سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی  متولد ۱۳۲۳ در رشت ،بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می‌باشد. او دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر است. پدر و مادرش از مهاجران بادکوبه (باکو) می باشد که به ایران آمده اند، دو بار ازدواج کرده است و دخترانش در انگلیس زندگی می کنند.

فریبا متخصص بازیگر سریال پای بست

فریبا متخصص بازیگر سریال پای بست

 فریبا متخصص  بازیگر سریال پای بست، در 1 مرداد ماه سال 1340 در بروجرد متولد شد. کار هنری خود را از سال 1360 با تئاتر آغاز کرد.او فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به ترتیب از سال های 1362 و 1368 آغاز نمود و در سال 1370 به عرصه سینما راه یافت.

وی در سال 1370 موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی شد. شنگول و منگول،  شب زمستانی، سیب سرخ حوا و ماه پیشونی از جمله آثار او در سینما هستند.

پنج خواهر و برادر دارد و یک پسر 17 ساله به نام پوریا پور بهرامی  دارد که در زمینه بازیگری فعالیت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا