اخبار

زمان پخش و تکرار سریال سفر به چزابه از شبکه آی فیلم

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش و تکرار سریال سفر به چزابه از شبکه آی فیلم

سریال سفر به چزابه که در سال 1374 از شبکه دو سیما پخش شد، دوباره بازپخش آن در لیست  پخش شبکه آی فیلم قرار گرفته است و بزودی روانه آنتن می شود. در ادامه زمان دقیق پخش و ساعت پخش تکرار سریال سفر به چزابه را می خوانید.

زمان پخش و تکرار سریال سفر به چزابه از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی سفر به چزابه از روز از دوشنبه ۳۱ شهریور، پخش خود را از شبکه آی فیلم آغاز می کند.

این سریال به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 74 ساخته شده است.

«سفر به چزابه» عنوان مجموعه‌ای بود که بر اساس دو فیلم «سفر به چزابه» و «نجات‌ یافتگان»، سریال داستان گروهی گردشگر بود که به مناطق جنگی می‌روند و هر یک از آن‌ها از زمان جنگ داستانی در ذهن دارند.

یکی از آن‌ها کارگردان فیلمی جنگی است که با آهنگ‌ساز فیلمش سر صحنه فیلم‌برداری می‌رود و خود را در چزابه می‌یابد و با رزمندگان شهیدی که کارگردان با آن‌ها آشنا بوده، در صحنه نبرد رو ‌به‌ رو می‌شود. آهنگ‌ساز ابتدا از محیط می‌هراسد اما به‌ تدریج در حال و هوای جبهه قرار می‌گیرد و به حس مورد نظرش برای ساخت موسیقی فیلم جنگی می‌رسد. در این میان پرستار نجات ‌یافته‌ای هم هست که به یاد داستان آخرین روزهای جنگ در یکی از درمانگاه‌های هلال احمر می‌افتد که به همراه یک مجروح قطع نخاعی راهی پشت جبهه می‌شود.

عاطفه رضوی، حبیب دهقان‌نسب، جمشید اسماعیل‌خانی، سیامک انصاری، مسعود کرامتی، آرش نوذری و فرهاد اصلانی در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«سفر به چزابه» از دوشنبه ۳۱ شهریور، هر روز ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه آی فیلم  می‌رود. تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا