اخبار

نتیجه بازی تیم ملی فوتبال ایران – ازبکستان را پیش بینی کنید

3/5 - (1 امتیاز)

نتیجه بازی تیم ملی فوتبال ایران – ازبکستان را پیش بینی کنید

نتیجه بازی تیم ملی فوتبال ایران - ازبکستان را پیش بینی کنید

نتیجه بازی تیم ملی فوتبال ایرانازبکستان را پیش بینی کنید

دیدار دوستانه بین ۲ تیم فوتبال ایران و ازبکستان ساعت ۱۸ امروز به وقت تاشکند (۱۶:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه ۳۵ هزار نفری پاختاکور تاشکند برگزار می شود.  این نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران با هدایت «دراگان اسکوچیچ» است.

آخرین دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان به سال ۱۳۹۷ باز می‌گردد که تیم ملی کشورمان با تک گل مهدی ترابی پیروز این دیدار شد. این ۲ تیم تا به حال ۸ بار با یکدیگر رو به رو شده اند که سهم تیم کشورمان ۸ برد، یک تساوی و یک شکست بوده است.

تیم ملی ایران در ۵ تقابل اخیرش با ازبک‌ها پیروز بوده که ۳ بازی دوستانه بوده و ۲ بازی دیگر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برگزار شده است.

بهترین گلزن دیدار‌های این ۲ تیم علی دایی با ۳ گل است. بهترین برد تیم ملی ایران مقابل ازبکستان به اولین تقابل این ۲ تیم در سال ۱۳۷۷ باز می‌گردد که با برد ۴ بر صفر به نفع ایران به اتمام رسید.

تیم ملی فوتبال ایران خود را برای مرحله انتخابی اول جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌کند. ایران در این مرحله با تیم‌های عراق، بحرین، هنک کنگ و کامبوج همگروه است. تیم ملی فوتبال ایران با هدایت «مارک ویلموتس» از دور رفت این مسابقات از چهار بازی تنها ۶ امتیاز کسب کرده و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

ایران در ۲ دیدار نخست برابر تیم‌های هنک کنگ و کامبوج به برتری رسید و در بازی مقابل عراق و بحرین شکست را پذیرا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا