تعبیر خوابسرگرمی

تعبیر خواب شیرینی خوردن و معنی دیدن شیرینی در خواب چیست؟

2/5 - (2 امتیاز)

تعبیر خواب شیرینی خوردن و معنی دیدن شیرینی در خواب چیست؟

تعبیر خواب شیرینی خوردن و معنی دیدن شیرینی در خواب چیست؟ خوردن شیرینی در خواب معمولاً با شادی و خوشبختی در زندگی مرتبط است.

تعبیر خواب شیرینی خوردن

آنلی بیتون: خوردن شیرینی در خواب، علامت آن است که با دیگران روابطی دوستانه پیدا خواهید کرد.

کارل یونگ می‌گوید: دیدن یا خوردن شیرینی در خوابتان بیانگر زیاده روی، هوسرانی و لذایذ ممنوع است. شاید شما خودتان را از لذت و خوشی محروم کرده اید و خواب، راهی برای شماست که به خود پاداش دهید.

 شیخ طوسی می گوید: اگر کسی ببیند خودش در حال میل کردن کیک خامه ای است و طعم آن برایش شیرین و خوشمزه است این خیر و خوب است نشانه ی شنیدن بهترین خبرها از معشوقش است.

تعبیر خواب شیرینی به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

حکم کلی مولف نفایس الفنون و عرایسالعیون درباره شیرینی ها این است که شرینی ها جمله در خواب سخن های خوش و مال و منفعت هستند.

اگر در خواب دیدید از قنادی شیرینی می‌خرید فریفته چیزی یا کسی می‌شوید که بعداً خودتان به غیر مفید بودن کاری که کرده‌اید پی می‌برید.

اگر در خواب ببینید که با چند جعبه شیرینی از قنادی خارج می‌شوید کارهای عبث و بیهوده می‌کنید.

رولت اگر شیرینی باشد خوب است به خصوص اگر بخورید و کامتان شیرین شود.

تعبير خواب شیرینی به روايت محمدبن سیرین

دیدن شیرینیها، دلیل شادی و روزی حلال باشد.

اگر بیند کسی شیرینی به وی داد، دلیل که راحتی به وی رساند.

تعبير خواب شیرینی به روايت امام جعفر صادق (ع)

دیدن شیرینی به خواب بر شش وجه بود.

اول: مال حلال.

دوم: منفعت.

سوم: علم و حکمت.

چهارم: فرهنگ. پنجم: ثنای نیکو.

ششم: کنیزکی خوبروی.

تعبیر خواب پختن شیرینی

آنلی بیتون می‌گوید: اگر دختری خواب ببیند شیرینی می پزد ، نشانه آن است که با نیرنگها و فریب خود نمی تواند دیگران را گمراه بسازد .

معبرین غربی می‌گویند:

پختن شیرینی تعبیری به جاه طلبی شما در زندگی دارد. شما انرژی زیادی برای کسب موفقیت و ادامه زندگی‌تان دارید. از موقعیت‌های اجتماعی خوبی در آینده برخوردار خواهید شد و در پیش دیگران محبوب می‌شوید.

اگر دختری در خواب ببینید که مشغول شیرینی پختن بود تعبیرش این است که به زودی خبری خوش به او خواهد رسید. به احتمال زیاد با شخصی آشنا شده و با او ازدواج خواهد کرد.

اگر مردی خواب پختن شیرینی ببیند تعبیرش این است که کسب و کاری جدید را شروع خواهد کرد و در آن موفق خواهد شد.

تعبیر خواب شیرینی گرفتن از دیگران

اگر در خواب دیدید که شخصی شیرینی به شما داده و شما آن را می خورید، این رویا می تواند نشانه بدرفتاری توسط شخصی در واقعیت باشد.

شاید کسی از شما به نفع خود استفاده می کند و شما دیگر نباید اجازه این کار را به این شخص بدهید.

در برخی موارد، رویای دریافت شیرینی و خوردن آنها نشانه پیشرفت مداوم در برخی از تلاش ها یا پروژه های فعلی است.

خواب دیدن دادن شیرینی به شخصی

 اگر خواب دیدید به شخصی شیرینی هدیه داده اید و فرد در حال خوردن آن است، این رویا می تواند به شما توصیه یا ایده خوبی را ارائه دهد و آن شخص می پذیرد که از آنها برای منافع خود استفاده کند.

اگر فرد از خوردن شیرینی امتناع ورزید، این نشانه آن است که تلاش شما برای کمک به فرد بی نتیجه خواهد بود.

خواب دیدن خوردن شیرینی های خوش طعم

اگر خواب خوردن  شیرینی هایی با طعم عالی را دیدید، به احتمال زیاد رویا اعلان مهیبی از ورود عشق جدید به زندگی شما است.

شاید با کسی روبرو شوید که قبلاً شما را دوست دارد یا قبلاً دوستش دارید، اما این رویا نشانه این است که اوضاع به آرامی بین شما دو پیش خواهد رفت.

خواب دیدن خوردن شیرینی های ترش

اگر خواب دیده اید که شیرینی های ترش می خورید، این خواب معمولاً یک علامت هشدار دهنده است و احتمال بیماری در روزهای آینده را پیش بینی می کند. همچنین می تواند نشانه ای از تجربه برخی ناامیدکننده ها و صدمه زدن به احساسات توسط فردی باشد که به او علاقه مند هستید.

شاید اقدامات کسی شما را بسیار ناامید کند و شما نتوانید به راحتی از این درک بهبود پیدا کنید.

خواب دیدن شیرینی های سفت

اگر خواب خوردن شیرینی هایی دیدید که خوردن آنها بسیار سخت و دشوار بود، این رویا نشانه غلبه بر برخی موانع و در نهایت استراحت برای لذت بردن و گذراندن وقت با دوستان و خانواده است.

گذراندن وقت با آنها به شما کمک می کند تا قدرت خود را بازیابی کرده و دوران سختی را که پشت سر گذاشته اید فراموش کنید.

خواب خوردن شیرینی از یک جعبه شیرینی

 اگر خواب  دیدید که از یک جعبه شیرینی در حال خوردن شیرینی های داخل آن هستید، این خواب یک نشانه عالی است. این نشان دهنده لحظات لذت بخش و خوشی است که به زودی تجربه خواهید کرد.

ممکن است توسط شخصی که دوست دارید به مهمانی دعوت شوید یا در جشنی شرکت کنید که در آن فرصتی برای ملاقات با افرادی که می توانند در شغل و دستیابی به اهداف شما کمک کنند، داشته باشید.

تعبیر خواب شیرینی خامه ای

تعبیر خواب شیرینی خامه ای این است که باید در زندگی کمی صبور باشید تا به خواسته های خود برسید.

تعبیر خواب خوردن شیرینی خامه ای این است که به زودی به شهرت خواهید رسید و به دلیل برخورد و رفتار خوبتان دیگران به شما علاقمند خواهند شد.

اگر کسی ببیند خودش در حال میل کردن کیک خامه ای است و طعم آن برایش شیرین و خوشمزه است این خیر و خوب است نشانه ی شنیدن بهترین خبرها از معشوقش است.

بیشتر معبران نیز این نکته را تایید کردند که گاز زدن به کیک های خامه ای در شکل های مختلف دلالت زیادی بر رسیدن چند خبر تازه و خوب از معشوق است اگر مجرد باشی تعبیر آن وصلت با کسی است که دوستش داری اگر متاهل هستی نشانه ی استحکام و زیاد شدن عشق بین مرد و زن است.

همچنین بهتر شدن روال زندگی رفتن به مسافرت های تفریحی و خاطره انگیز بهبود بیماری و شنیدن اخبارهای خوشحال کننده را معنی اصلی خوردن شیرینی خامه ای است.

تعبیر خواب شیرینی خریدن و فروختن

مطیعی تهرانی:

اگر در خواب دیدید از قنادی شیرینی می‌خرید فریفته چیزی یا کسی می‌شوید که بعداً خودتان به غیر مفید بودن کاری که کرده‌اید پی می‌برید.

اگر در خواب ببینید که با چند جعبه شیرینی از قنادی خارج می‌شوید کارهای عبث و بیهوده می‌کنید.

معبرین غربی می‌گویند:

تعبیر خواب خریدن شیرینی نشانه این است که به آرزوهای خود خواهید رسید. شما در مدت کوتاهی موفق می شوید و به آنچه می خواهید خواهید رسید.

تعبیر فروش شیرینی در خواب نشانه این است که فردی در خانواده و یا دوستانتان دچار مشکلات مالی شده و شما به او کمک خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا