اخبار

فیلم آوای زمین | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم آوای زمین

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

فیلم آوای زمین | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم آوای زمین

فیلم آوای زمین به کارگردانی مهرداد خوشبخت تولید شده است و بازیگران مطرحی چون حسین یاری، سارا خوئینی ها، مجید مشیری در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

اسامی بازیگران فیلم آوای زمین و داستان

«آوای زمین» با نام قبلی «خاک خوب» عنوان فیلم تلویزیونی ایرانی به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی علی لدنی، محصول سال 1384 شبکه یک سیما می باشد.

نگارش فیلمنامه این کار را مهرداد خوشبخت بر اساس داستانی از فریدون حسن پور انجام داده و مضمون آن درباره جانبازان سرافراز کشور است.

خلاصه داستان

فیلم تلویزیونی «آوای زمین»  به بخشی از توانایی های معنوی و جسمی جانبازان کشور اشاره می کند و اینکه در مراحل مختلف زندگی به چه شکل از توان خود برای بهبود شرایط استفاده می کنند.

این فیلم داستان معلم جانبازی را روایت می کند که برای تدریس به کودکان روستایی به منطقه محرومی در گنبد کاووس می رود. اما از همان ابتدای ورودش با نظر نامساعد و حتی بدبینانه اهالی مواجه می شود. مقاومت این معلم در برابر نگاه اهالی به این مساله شکل دیگری می بخشد. در این میان اتفاقی رخ می دهد که منجر به بروز صفات و ارزش های معنوی این جانباز معلم می شود.

بازیگران فیلم آوای زمین

بازیگران فیلم آوای زمین

حسین یاری سارا خوئینی ها
مجید مشیری ناصر فخری
نفیسه روشن کیا قربانی
هوشنگ رضایی منوچهر کریمی
منوچهر انیران خدیجه نیک زاد
علی بریمانی سپیده عنایتی
علی مرادی تمدن آزیتا رزقی
طیبه آذری امیررضا گوران
حسن نیک زاد الهام ابراهیمی
آرمان امیری آرش امجدی
محمدرضا تقی تبار زهرا تقی تبار
سپیده تقی تبار پیمان خاک بیز
عمران امجدی رجا رنجبر
شبنم رنجبر هانیه بیگلرپور
مائده بیگلرپور حسین غفاری
مرتضی موسوی

فیلم آوای زمین

سایر عوامل

برخی از عوامل تولید فیلم تلویزیونی «آوای زمین» عبارتند از: فیلمنامه: مهرداد خوشبخت (بر اساس داستانی از فریدون حسن پور)، منشی صحنه: مانی حق جو، عکاس: مهدی حیدری، مدیر تدارکات: حسین سبزی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حسن لبافی، طراح چهره پردازی: مهدی حبیبی پور، صدابردار صحنه: حمیدرضا قیاسی، مدیر تصویربرداری: فرشاد محمدی، طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو، مدیر تولید: فرشته مهدیزاده، تهیه کننده: علی لدنی، کارگردان: مهرداد خوشبخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا