فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال دراکولا مهران مدیری + عکس، بیوگرافی، داستان و زمان پخش

4.3/5 - (568 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال دراکولا مهران مدیری + عکس، بیوگرافی، داستان و زمان پخش

سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری و با حضور جمعی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است. در ادامه این بخش به معرفی تمام بازیگران، داستان و زمان پخش آن می پردازیم.

اسامی بازیگران سریال دراکولا مهران مدیری + عکس، بیوگرافی، داستان و زمان پخش

«دراکولا» یا فصل دوم سریال «هیولا»، عنوان سریال نمایش خانگی به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری می باشد که در سال 1399 تولید شد.

در این سریال طنز پیمان قاسم‌خانی طراحی و سرپرستی فیلمنامه را برعهده دارد و امیر برادران به عنوان نویسنده مهران مدیری را همراهی می‌کند.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان سریال «دراکولا» آمده است: ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد.

کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.

در قسمت اول سریال خواهید دید: به کامران کامروا خبر می‌رسد که پسرش را به جرم راه‌اندازی سایت‌های شرطبندی در خارج از کشور دستگیر کرده‌اند و ماموران به زودی به سراغ خود او خواهند آمد. کامروا پس از شنیدن این خبر به همراه چمچاره سوار هلیکوپتر شخصی‌اش می‌شود و …

بازیگران سریال دراکولا

بازیگران سریال دراکولا

بازیگر نقش
ویشکا آسایش ژاله کبیری
احسان امانی
محمد بحرانی مهیار مهرافزون / غضنفر چمچاره
سیما تیرانداز مینا
بهنام تشکر
گلاره دربندی
مرتضی زارع
شکیلا سماواتی
نیما شعبان نژاد هوشمند کامروا
گلاره عباسی
اندیشه فولادوند
مهران مدیری کامران کامروا
مرجان مومنی
فرنوش نیک اندیش
حامد وکیلی

زمان پخش

«دراکولا» محصولی از فیلم مارکت است که قرار است از سه شنبه (3 فروردین 1400)، اولین قسمت آن ساعت ۲۰ از فیلیمو و نماوا منتشر شود.

این سریال به صورت هفتگی هر سه شنبه از طریق فیلیمو و نماوا قابل مشاهده می باشد.

سریال دراکولا

سایر عوامل

برخی از عوامل تولید سریال دراکولا عبارت هستند از تهیه کننده و کارگردان: مهران مدیری، محصولی از: فیلم مارکت، طراح و سرپرست فیلمنامه: پیمان قاسم‌خانی، نویسنده: امیربرادران، مدیرفیلمبرداری: مهران ممدوح، فیلمبردار: پویان کفیلی، طراح جلوه‌های بصری: فرید ناظرفصیحی، تدوین: امیر ادیب‌پرور، صدابرداری، صداگذاری و میکس: محمود خرسند، طراح صحنه: پیمان قانع، صحنه آرا: مهدی قوچانی، مدیرتولید: مهران عباسپور ابیانه، جانشینان تولید: امیرزارع، اسماعیل کلبی‌آبادی، طراح لباس: نازنین خزاعی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، دستیاراول کارگردان و برنامه ریز: زینب نصراللهی، دستیاران کارگردان: عارف ابراهیمی، مرضیه زرتشت، دستیار برنامه‌ریز: حمید قاسمی، مدیرتدارکات: حامد لباف، دستیار اول فیلمبردار: امیر پرچمى، محمد آقاحسینی، منشی صحنه: سودابه صفری، تیتراژ: شهاب‌الدین نجفی، مدیر رسانه: وفا ملک زاده، عکاس: مریم رضوی، ساخت فیلم پشت صحنه: محمد‌حسین سلیمانی فرد، طراح لوگو و گرافیک: روژان ایرجی.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی بازیگران سریال دراکولا

در ادامه بیوگرافی برخی بازیگران سریال دراکولا را مرور می کنیم.

ویشکا آسایش در سریال دراکولا

ویشکا آسایش در سریال دراکولا

ویشکا آسایش بازیگر سریال دراکولا متولد 16 آبان 1351 در تهران می باشد و یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد.

او علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و صحنه هم فعالیت دارد خواهرزاده مازیار پرتو فیلمبردار سرشناس سینما و نوه شین پرتو نویسنده و شاعر کشورمان است.

ویشکا آسایش تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس از ادامه داد و توانست مدرک کارشناسی اش را دریافت کند.

خانم آسایش با رضا قبادی ازدواج کرده است و یک فرزند پسر به نام «گیو» دارد.

احسان امانی

احسان امانی

احسان امانی متولد 1335 در تهران، بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی برق از کشور آلمان می باشد. بصورت جدی فعالیت خود را از سال 1381 وقتی 46 ساله بود با فیلم آبادان به کارگردانی مانی حقیقی شروع کرد و دو سال بعد با فیلم کندولوس دوباره در سینما حاضر شد.

شغل اصلی اش فعالیت در حوزه تبلیغات و تیزر سازی است، می گوید گهگاهی دوستان کارگردان لطفا می کنند و از من در فیلم هایشان استفاده می کنند.

احسان امانی بازیگر سریال دراکولا خیلی سال است که ازدواج کرده و ثمره آن یک دختر و یک پسر می باشد.

محمد بحرانی

محمد بحرانی

محمد بحرانی متولد 16 آذر 1360 در شیراز صداپیشه و بازیگر می باشد. او دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

وی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده است.

محمد بحرانی با مهناز خطیبی ازدواج کرده است.

سیما تیرانداز بازیگر سریال دراکولا

سیما تیرانداز بازیگر سریال دراکولا

سیما تیرانداز بازیگر سریال دراکولا متولد ۹ شهریور ۱۳۴۹ در تهران، از بازیگران تئاتر، سینما  و تلویزیون است.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است. آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود گلاب آدینه بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد.

 سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشه صدا و سیما ازدواج کرد ولی بعد از هم جدا شده‌اند.

اما سیما تیر انداز بعد از جدایی با مردی به نام مجید جوزانی آشنا و این آشنایی خیلی سریع به ازدواج ختم شد. مجید جوزانی هیچ گونه فعالیت هنری ندارد.

حاصل ازدواج سیما تیر انداز با همسر جدیدشان پسری به نام آریانا می باشد.

بهنام تشکر

بهنام تشکر

بهنام تشکر متولد ۴ بهمن سال ۱۳۵۵ در بندر انزلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد. وی دارای مدرک لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه است.

او در سال ۱۳۷۵ همراه با خانواده اش از بندر انزلی به ساری مهاجرت کرد و از همان سال فعالیت تئاتری خود را در ساری با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره آغاز کرد.

این هنرمند با بازی در نقش دکتر نیما در ساختمان پزشکان به شهرت  و محبوبیت رسید.

بهنام تشکر بازیگر سریال دراکولا در سال ۱۳۸۵ با آیدا یزدانی ازدواج کرده  و پسری به نام کاوه دارد.

نیما شعبان نژاد در سریال دراکولا

نیما شعبان نژاد در سریال دراکولا

نیما شعبان‌ نژاد بازیگر سریال دراکولا متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در کلن آلمان می باشد  وی وقتی سه و نیم  ساله بوده که به همراه خانواده به ایران  آمدند و ساکن شدند. مادر  شعبان نژاد نیز نقاش و پدربزرگش «محمد پناهنده» از عکاسان شناخته شده‌ می باشد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ کارگردانی تئاتر  و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرده ‌است.

نیما شعبان نژاد علاوه بر تئاتر در زمینه عکاسی، نقاشی و حتی موسیقی نیز فعالیت هایی دارد؛ خودش معتقد است که ده سال خاک صحنه خورده و ممارست کرده تا به اینجا رسیده است؛ چرا که افراد در تئاتر سخت دیده می شوند.

نما شعبان نژاد ازدواج نکرده و مجرد است.

گلاره عباسی

گلاره عباسی

گلاره عباسی متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد. وی همچنین فارغ‌التحصیل معماری از دانشکده هنر است.

او فعالیت خود در سینما را به طور حرفه ای در سال 1387 با بازی در فیلم یک گزارش واقعی شروع کرد.

گلاره عباسی بازیگر سریال دراکولا در سال 1394 با ادیب راد ازدواج کرده است.

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد  ۷ مهر سال ۱۳۶۲ در تهران، و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی فلسفه می باشد. او در یک خانواده فرهنگی بزرگ شده ، پدرش فرهاد فولادوند که شاعر بوده و با تشویق های پدرش بوده که او بازیگری را انتخاب کند مادرش نیز یک فرهنگی و معلم می باشد.

اندیشه فولادوند بازیگر سریال دراکولا تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

مهران مدیری کارگردان و بازیگر سریال دراکولا

مهران مدیری کارگردان و بازیگر سریال دراکولا

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶در تهران، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون است. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شده و به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخته است.

مهران مدیری بازیگر و کارگردان سریال دراکولا دو فرزند به نام های فرهاد و شهرزاد دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا