فرهنگ و هنر

بازیگران سریال عطر گل یاس + خلاصه داستان و آهنگ تیتراژ سریال عطر گل یاس

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بازیگران سریال عطر گل یاس + خلاصه داستان و آهنگ تیتراژ سریال عطر گل یاس

سریال عطر گل یاس ، یکی از سریال های خاطره انگیزی است که به کارگردانی بهمن زرین پور و با هنرنمایی بازیگران نامداری چون داوود رشیدی و شمسی فضل اللهی ساخته شده است.  در ادامه به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان سریال «عطر گل یاس » می پردازیم.

بازیگران سریال عطر گل یاس + خلاصه داستان و آهنگ تیتراژ سریال عطر گل یاس

«عطر گل یاس» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی بهمن زرین پور، محصول سال 1369می باشد که برای اولین بار از شبکه یک سیما پخش شد.

تهیه کنندگی این سریال به یادماندنی را در 10 قسمت اسماعیل شنگنه انجام داده است.

بهمن زرین‌پور، کارگردانی که عطر گل یاس را با قلم خود نوشت و کارگردانی کرد، حالا بیشتر از 5 سالی است که از دنیا رفته است. زرین‌پور سال 1320 در کرمانشاه به دنیا آمد، فعالیت سینمایی‌اش را با بازی در فیلم «فدایی» به کارگردانی رضا علامه‌زاده در سال 1351 آغاز و هم در سینما و هم تلویزیون، بازیگری، نویسندگی و کارگردانی را تجربه کرد.

سایه همسایه، گالش‌های مادربزرگ، عطر گل یاس، آوای فاخته، زیر گنبد کبود و هتل پیاده‌رو از جمله آثاری هستند که زرین‌پور در طول سال‌های مختلف فعالیتش در تلویزیون نوشت و کارگردانی کرد.

این کارگردان در 17 تیر سال 1395 بر اثر بیماری ریوی در 75 سالگی از دنیا رفت. مینا جعفرزاده همسرش می باشد که در این سریال نیز حضور داشته است.

خلاصه داستان

دو برادر به سبب گرایش برادر بزرگتر به سوی خانِ منطقه در سمنان، با یکدیگر قطع رابطه کرده‌اند. برادر کوچکتر نیز به تهران کوچ می‌کند. پس از گذشت سی سال، برادر بزرگتر دچار بیماری قلبی می‌شود و زمینه برای آشتی این‌دو ایجاد می‌شود، اما همسر برادر بزرگتر و برادرانش به ویژه برادرش به هر طریقی سعی دارند از این آشتی و پیوند دوباره جلوگیری کنند.

سرانجام، پس از اتفاقات گوناگون و تصادف شدید برادر بزرگتر که به تحریک برادر همسر انجام شده و اعتراف ضارب موتوری ش، این دو برادر به یکدیگر می‌رسند و همسر برادر بزرگتر از کارهای خود نادم و پشیمان می‌شود.

اسامی بازیگران سریال عطر گل یاس

اسامی بازیگران سریال عطر گل یاس

بازیگر نقش
داوود رشیدی عباس
اکبر زنجانپور  محمود
اسماعیل شنگله  شازده
شمسی فضل اللهی خانم‌ تاج
محبوبه مقبلی ملوک
سهیلا رضوی  طیبه
بهرام شاه محمدلو احمد
مهدی حسین زاده
هایده حائری فخری
فرنوش آل احمد
اکبر رحمتی حسین
پرستو گلستانی  مهناز
محمدحسن جعفری
علی جعفری
مینا جعفرزاده
فاطمه جعفری
نگار رفیعی
سهراب یوسف زاده
فروغ پرویزیان
سیروس ابراهیم زاده
مهری مهرنیا
مریم مقبلی
منوچهر حامدی
محمود بهرامی میرزا رحیم
حمید منوچهری
ناصر اسدی

سایر عوامل سریال

برخی دیگر از عوامل تولید سریال «عطر گل یاس» عبارت هستند از موسیقی: شریف لطفی، خواننده: جمال الدین منبری، دستیار کارگردان هنری: فرخ نعمتی، نویسنده و کارگردان هنری: بهمن زرین پور، فیلمبردار: محمدرضا کاظمی.

دانلود آهنگ تیتراژ سریال عطر گل یاس

دانلود آهنگ تیتراژ سریال عطر گل یاس

خوانندگی آهنگ تیتراژ سریال خاطره انگیز «عطر گل یاس» را جمال الدین منبری بر عهده داشته است.

پخش آنلاین

دانلود

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://dl.piknet.ir/Jamaleddin_Menbari_Atre_Gole_Yas.mp3″ icon=”” target=”false”]دانلود آهنگ با کیفیت 128[/button]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا