اخبار

سریال ارمغان تاریکی از امشب روی آنتن شبکه 4 سیما می رود

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید
سریال ارمغان تاریکی از امشب روی آنتن شبکه 4 سیما می رود
سریال ارمغان تاریکی 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””] سریال ارمغان تاریکی به کارگردانی جلیل سامان، در ایام الله دهه فجر هر شب از شبکه چهار سیما پخش می شود.[/box]

سریال ارمغان تاریکی

سریال ارمغان تاریکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی احمد کاشانچی هر شب پنجاه دقیقه بامداد از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت 18 تکرار آن پخش می شود.

گفتنی سریال ارمغان تاریکی در سال 1389 از شبکه سوم سیما پخش شد و شبکه 4 بازپخش این سریال را به مناسبت دهه فجر نشان می دهد.

سریال “ارمغان تاریکی” قصه چند دانشجوی جوان است که در سال‌های آغاز دهه ۶۰ در تهران زندگی می‌کنند و هر یک در برخورد با حوادث و رویدادهای سیاسی و اجتماعی آن دوران همچون جنگ تحمیلی، بحران‌های سیاسی، حضور گروهک‌های سیاسی در جامعه و… سرنوشت‌های متفاوت پیدا می‌کنند.

“جلیل سامان” نویسنده و کارگردان سریال ارمغان تاریکی، در قسمت اول این سریال تلویزیونی، روایت داستان را از زندگی دو نفر از این جوان‌ها با نام «مجید» و دختر مورد علاقه‌اش «مهری» آغاز می‌کند. مجید دانشجوی رشته عکاسی، صاحب مغازه عکاسی و هوادار و عضو ساده یک سازمان سیاسی است. روزی یک مشتری نگاتیوهایی را برای چاپ می‌آورد که حاوی عکس‌هایی است که به شکلی مخفیانه از مجید و مهری گرفته شده است. مجید در حال رفع این بحران است که از سوی سازمان ماموریتی مهم به او واگذار شود؛ ماموریتی که از طرفی رابطه عاطفی او با مهری را تحت الشعاع قرار می‌دهد و از سوی دیگر مسیر زندگی ساده و آرام او را به سمتی نامعلوم تغییر میدهد.

[irp posts=”2457″ name=”سریال رقص روی شیشه ، اسامی بازیگران سریال «رقص روی شیشه» + تیزر”]

ایفای نقش اول  سریال ارمغان تاریکی به عهده آرش مجیدی است و امیر آقایی، سودابه بیضایی، لیلا زارع، مجید مشیری، شهین تسلیمی، مجید سعیدی، حمیدرضا هدایتی، سعیده عرب، امیر غفارمنش، علی ابوالحسنی، حشمت آرمیده، فریبرز گرمرودی، آزاده ریاضی، مریم خدارحمی، مریم سرمدی، ترلان پروانه و… دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال مقابل دوربین «محمد افسری» رفته‌اند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

بازیگران سریال بچه مهندس

بازیگران سریال خط تماس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا