فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال تنها در تهران شبکه یک با عکس و بیوگرافی + داستان

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال تنها در تهران شبکه یک با عکس و بیوگرافی + داستان

سریال تنها در تهران یکی از اپیزودهای مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر می باشد که به کارگردانی نوید میهن دوست ساخته شده و امین زندگانی، فریبا نادری و کوروش سلیمانی از جمله بازیگران آن هستند. در ادامه قصد دارم به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان سریال شبکه یک سیما بپردازم.

اسامی بازیگران سریال تنها در تهران شبکه یک با عکس و بیوگرافی + داستان

«تنها در تهران» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی نوید میهن دوست و تهیه کنندگی احمد زالی، محصول سال 1396 گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما می باشد.

نویسندگی این سریال در 6 قسمت توسط امین حسینیون انجام شده است.

کارخانه ارج و بازار فرش فروشان تهران، بروجرد و کارخانه فرش قم، لوکیشن های اصلی سریال «تنها در تهران» هستند.

خلاصه داستان سریال تنها در تهران

داستان سریال «تنها در تهران» روایتگر قصه جوانی است که تمام توانش را برای احیای مجدد کارخانه ای به کار می گیرد و علیرغم تمام نامهربانی ها، انگیزه اش را برای ادامه کار حفظ می کند.

بازیگران سریال تنها در تهران

بازیگران سریال تنها در تهران

بازیگر نقش
امین زندگانی رضا حریرچی
فریبا نادری زهره قائنی
کوروش سلیمانی مجید
طوفان مهردادیان کاشانی
محمد یگانه کریم خان
منوچهر علیپور محمودی
سامان صفاری ساعد
صبا گرگین پور امیرعلی
امیر میری کارشناس بیمه
علی گل زاده منصوری
شهرزاد بخشی خانم سرخوش
حمیدرضا داوری کامران
شادی گنجی پور پرستار
مبین رستگار کارگر خدماتی
ادموند اوراحی پدرام
مدوید لطیفی مدیر پانسیون
فرزانه حسنیان دکتر
سالار فلاحیان

بیوگرافی بازیگران سریال تنها در تهران

امین زندگانی

امین زندگانی

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 5 شهریور 1351 در تهران است.

وی فرزند سیاوش زندگانی از استادان موسیقی بنام ایران و برادر امید زندگانی می‌باشد. او فارغ التحصیل رشته نمایش  ادبیات نمایشی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است.

امین زندگانی و مینا لاکانی در سال 1376  ازدواج کردند اما مدتی بعد طلاق گرفتند و برای با دوم نیز با  الیکا عبدالرزاقی در سال 92 ازدواج کرده است.

فریبا نادری

فریبا نادری

فریبا نادری  متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما تلویزیون است. او در تهران به دنیا آمد و یک برادر دارد. نادری که در جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌ است. مسعود رسام در سال 88 به علت بیماری سرطان درگذشت.

او برای بار دوم با مهرداد طباطبایی ازدواج کرده است و فرزندی بنام یارا دارد.

کوروش سلیمانی

کوروش سلیمانی

کوروش سلیمانی متولد سوم مرداد ۱۳۵۲ در کرمانشاه؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر است.

وی که تحصیلات دانشگاهی خود در رشتهٔ تئاتر را تا مقطع کارشناسی ارشد و طی سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به انجام رسانیده، فعالیت بازیگری خود در تئاتر و تلویزیون را از سال ۱۳۷۰ از شهر کرمانشاه و فعالیت خود در سینما را از سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرده‌ است.

کوروش سلیمانی با عطیه سادات حسینی پور ازدواج کرده است و یک فرزند بنام مهرآفرین دارند.

سامان صفاری

سامان صفاری

سامان صفاری متولد ۳۰ شهریور۱۳۶۶، بازیگر سینما و تلویزیون و مدل است. اصالتا اهل شهر یزد می باشد و دو تا برادر دارد بنام های ابوالفضل و اشکان که فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری و ساکن آلمان می باشند.

سامان صفاری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته جهانگردی ادامه داده است و به‌ طور اتفاقی و با رفتن به کلاس‌های آزاد، (از سال۸۶) وارد حرفه بازیگری شد.

وی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

سریال تنها در تهران

سایر عوامل سریال تنها در تهران

برخی از عوامل تولید سریال «تنها در تهران» عبارتند از نویسنده: امین حسینیون، منشی صحنه: آرزو نیکپور، عکس: امیر فائض و مهدی اله ربی، تیتراژ و اصلاح رنگ: مهراب مشهدیان، جانشین تولید: علی رضای، مدیر تدارکات: جعفر عبدلی، جلوه های ویژه تصویری: امیر ولیخانی، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: فرزین فتحی، صدابردار: مسیح حدپور سراج، طراح چهره پردازی: داریوش صالحیان، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری، صداگذاری و ترکیب صدا: محمد مهدی جواهری زاده، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، خواننده: علیرضا افتخاری، مدیر تولید: حسین پورکیانی، تدوین: رضا بهارانگیز، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تهیه کننده: احمد زالی، کارگردان: نوید میهن دوست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا