اخبار

زمان و ساعت بازی استقلال و تراکتور تبریز

5/5 - (1 امتیاز)
زمان و ساعت بازی استقلال و تراکتور تبریز

تیم های پرطرفدار استقلال تهران و تراکتور تبریز در یکی از بازی های هفته 15 لیگ برتر فوتبال ایران رودرروی هم قرار خواهند گرفت. در ادامه می توانید از زمان و ساعت این بازی حساس مطلع شوید.

زمان و ساعت بازی استقلال و تراکتور تبریز

دو تیم استقلال و تراکتور در یکی از بازی های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت.

آبی پوشان تهران هفته گذشته مقابل تیم مس رفسنجان قرار گرفتند که در پایان 90 دقیقه با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شدند و توانستند فقط یک امتیاز را آن خود کنند. با این تساوی 26 امتیازی شدند و یک رده پایین تر از پرسپولیس 29 امتیازی در رده دوم قرار گرفتند.

حال این تیم که یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل است، باید در دیدار با تراکتور 3 امتیاز بازی را بگیرد تا از قافله قهرمانی عقب نماند.

از آن طرف تیم تراکتور تبریز در این فصل نتایج خوبی را به دست نیاورده و از 14 بازی خود 19 امتیاز کسب کرده و در رده هشتم جدول لیگ قرار گرفته است.

به نظر می رسد با توجه به اینکه این دیدار به میزبانی تراکتور انجام می شود، استقلال دیدار سختی را مقابل این تیم خواهد داشت و امتیاز گرفتن از تیم تراکتور بسیار سخت باشد.

اگر هم نگاهی به آمار بازی تیم های استقلال و تراکتور در ادوار گذشته لیگ برتر و جام حذفی داشته باشیم خواهیم دید که این دو تیم در 49 بازی انجام شده 22 برد برای استقلال و 13 برد برای تراکتورسازی به دست آمده است و 14 بازی با تساوی به پایان رسیده است.

تاریخ بازی

بازی تیم های استقلال تهران و تراکتور تبریز راس ساعت 14 روز جمعه 16 دی 1401 به میزبانی تراکتور انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا