اخبار

زمان و ساعت بازی یونان و هلند امشب دوشنبه 24 مهر 1402

5/5 - (1 امتیاز)
زمان و ساعت بازی یونان و هلند امشب دوشنبه 24 مهر 1402

بازی تیم های ملی یونان و هلند از مرحله مقدماتی جام ملت های اروپا کی و ساعت چند است؟ برای اطلاع از تاریخ و زمان دقیق این مسابقه حساس با پیک نت همراه باشید.

زمان و ساعت بازی یونان و هلند امشب دوشنبه 24 مهر 1402

تیم ملی فوتبال یونان و هلند امشب دوشنبه 24 مهر 1402 در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت های اروپا در ورزشگاه پانتئون کالدروپلیس آتن به مصاف هم خواهند رفت. این بازی از ساعت 22:15 به وقت ایران آغاز خواهد شد. این بازی یکی از بازی‌های دور هشتم مرحله گروهی این رقابت‌ها است و برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است. تیم ملی هلند با 9 امتیاز در رده سوم جدول گروه B قرار دارد و تیم ملی یونان با 12 امتیاز در رده دوم همین گروه قرار دارد. در بازی رفت که در پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ در آمستردام برگزار شد، تیم ملی هلند با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و گل‌های آن را مارتن ده رون، گودی گاکپو و وگهورست به ثمر رساندند. تاریخچه روبرو شدن این دو تیم نشان می‌دهد که تاکنون ۱۰ بازی بین آن‌ها برگزار شده است که تیم ملی هلند در ۷ بازی پیروز شده و تنها در ۲ بازی شکست خورده است. ۱ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

تیم یونان در 4 بازی اخیر خود، دو برد و دو باخت داشته است. این تیم در مقابل تیم های ایرلند و جبل الطارق به پیروزی رسیده و از تیم های فرانسه و هلند شکست خورده است. تیم هلند هم در 4 بازی اخیر خود، دو پیروزی و دو باخت داشته است. این تیم در مقابل تیم های ایرلند و یونان به پیروزی رسیده و از تیم های فرانسه و ایتالیا شکست خورده است.

این بازی می تواند بازی جذابی باشد و انتظار می رود که شاهد گل های زیادی باشیم.

پیش بینی بازی

پیش بینی می شود بازی امشب یونان و هلند یک بازی نزدیک و پرهیجان باشد. هر دو تیم دارای بازیکنان با کیفیتی هستند و می توانند گلزنی کنند.

شما دوستان عزیز می‌ توانید در بخش نظرات، نتیجه این دیدار حساس را پیش بینی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا