بیوگرافی

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش چاوش در سریال برادر جان + عکس

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش چاوش در سریال برادر جان + عکس

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش چاوش در سریال برادر جان به کارگردانی  محمدرضا‌ آهنج و گفت و گویی که حسام منظور بازیگر سریال برادر جان شبکه سه انجام داده است را می خوانید. 

حسام منظور بازیگر نقش چاوش سریال برادر جان متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

حسام منظور ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. مادرش اهل ارومیه است، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده‌است.

او که فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است، فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده در بیش از ۴۰ نمایش ایفای نقش کرده‌است. وی تجربه اجرا در مراکز مطرح تئاتر اروپا از جمله «پیکولو» ایتالیا و جشنواره «شکسپیر گدامفک» لهستان را دارد.

حسام منظور همچنین از سال ۱۳۹۵ به تدریس رشته بازیگری در دانشگاه آزاد مشغول است.

از ازدواج و همسر حسام منظور اطلاعات دقیقی در دست نیست.

حسام منظور و مارال فرجاد بازیگران سریال برادر جان

حسام منظور بازیگر نقش چاوش در سریال برادر جان

حسام منظور ایفاگر نقش چاوش ، بازیگر اصلی این مجموعه برادر جان است.

حسام منظور را نخستین بار در قاب تصویر تلویزیون، در مجموعه تاریخی «بانوی عمارت» و در نقش شازده ارسلان قوانلوی قاجار دیدیم. نقشی كه موجب درخشش این بازیگر پرسابقه تئاتری شده و سیمای او را به مخاطبانی كه چندان پیگیر دنیای نمایش و تئاتر نیستند، شناسانده است. حالا منظور در هیبتی دور از آن شخصیت تاریخی دوره قاجار، ایفاگر نقش چاوش، بازیگر اصلی این مجموعه تلویزیونی است.

حسام منظور بازیگر سریال برادر جان

در ادامه گفت و گویی که حسام منظور با جام جم انجام داده است را می خوانید:

حسام منظور با اشاره به تفاوت‌های بازیگری‌اش از شازده ارسلان بانوی عمارت تا چاوش برادرجان و دلیل قبول ایفای این نقش می‌گوید: واقعیت این است كه من بعد از بازی‌ام در مجموعه بانوی عمارت، هم در سینما و هم تلویزیون پیشنهادهایی داشتم، ولی با توجه به سنگین بودن آن پروژه دلم می‌خواست مدتی به سراغ هیچ كاری نرفته و استراحت كنم. با این حال وقتی برادرجان به من پیشنهاد شد، متن آن را بسیار خوب دیدم و قبولش كردم.

این بازیگر همچنین معتقد به پرمخاطب شدن برادرجان از نگاه مردم است و تاكید می‌كند: این مجموعه متن بسیار جذابی دارد و قصه پركششی را روایت می‌كند. تیم بازیگری‌اش هم خوب است و من فكر می‌كنم كه در مجموع همه عوامل جذابیت را دارد. امیدوارم كه مردم از تماشای آن لذت ببرند.

حسام منظور

ویژگی‌های شخصیت چاوش

او می‌افزاید: در خصوص ویژگی‌های شخصیت چاوش نمی‌توانم چیزی بگویم، چون قصه لو می‌رود. فقط باید در همین حد توضیح دهم كه او شخصیت اصلی قصه است و اتفاقات مختلف مجموعه حول محور او رخ می‌دهد. چاوش به لحاظ دراماتیك هم چالش‌هایی دارد، اما بازی كردن در چنین نقش‌هایی همیشه برایم جذاب بوده است و دوست دارم ابعاد مختلف نقش‌ها را كشف كنم.

منظور البته چندان موافق مناسبتی عنوان شدن مجموعه برادرجان نیست و این‌طور توضیح می‌دهد: من این‌كه ماه رمضان باعث بیشتر دیده شدن مجموعه می‌شود را نمی‌پسندم و كلماتی چون مناسبتی و سفارشی و … را دوست ندارم. برادرجان یك اثر مستقل است كه توفیق یافته در ماه مبارك رمضان پخش شود. البته برادرجان قصه‌ای اخلاق‌مدار دارد و رعایت حق و حقوق انسانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

حسام منظور بازیگر نقش چاوش سریال برادر جان  ادامه می‌دهد: این قصه، قصه امروز جامعه ماست. جامعه ما به خاطر مشکلاتی كه در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی داشته، نیاز دارد كارهایی ارائه شود كه مردم را به هم نزدیك كند و به آنها بگوید یكدیگر را بیشتر دوست داشته باشند. ضمن این‌كه جنبه اخلاقی‌اش هم مهم است.

فیلم ، سریال های حسام منظور

فیلم ، سریال های حسام منظور

فیلم های حسام منظور

  • فیلم سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی «بیژن میرباقری» ۱۳۹۴
  • فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس‌جمهور» کارگردانی «علی عطشانی» ۱۳۹۰
  • فیلم «کیش و مات» به کارگردانی «مهران مرادی» ۱۳۸۷[۲]

سریال تلویزیونی

  • سریال برادر جان – 1397
  • «بانوی عمارت» به کارگردانی «عزیزالله حمیدنژاد» ۱۳۹۷
  • «روزهای بی‌قراری» به کارگردانی «کاظم معصومی» ۱۳۹۵
  • «قصه های تبیان» تهیه کننده «فرج الله سلحشور» ۱۳۹۴

بیوگرافی حسام منظور

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش چاوش در سریال برادر جان

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

بیوگرافی محمدرضا غفاری

بیوگرافی مریم شاه ولی

بیوگرافی سوگل قلاتیان

بیوگرافی پاشا رستمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا