اخبار

زمان و ساعت بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از هفته نهم

5/5 - (1 امتیاز)
زمان و ساعت بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از هفته نهم

بازی تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران کی و ساعت چند است؟ برای اطلاع از تاریخ و زمان دقیق این مسابقه حساس با پیک نت همراه باشید.

زمان و ساعت بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

  • تاریخ بازی: 1402/8/11
  • ساعت بازی: 18:00
  • ورزشگاه: آزادی تهران

بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از هفته نهم لیگ برتر ایران در روز پنجشنبه 11 آبان 1402 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. این بازی از ساعت 18:00 آغاز می شود و به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این بازی یکی از مهم ترین بازی های فصل است که می تواند تعیین کننده جایگاه دو تیم در جدول رده بندی باشد. پرسپولیس در حال حاضر با 16 امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد و صنعت نفت آبادان با 6 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد. پرسپولیس در بازی قبلی خود در مقابل ملوان با نتیجه 0-0 متوقف شد و صنعت نفت آبادان نیز در مقابل استقلال خوزستان با نتیجه 1-1 متوقف شد. آخرین بازی رودرروی دو تیم در تاریخ 1401/11/19 برگزار شد که پرسپولیس با نتیجه 2-1 در مقابل صنعت نفت آبادان به برتری رسید.

این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس برای تصاحب صدر جدول، باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و صنعت نفت آبادان نیز برای بهبود وضعیت خود در جدول باید بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

در این بازی، پرسپولیس با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه وارد زمین خواهد شد. آنها امیدوارند که با ارائه یک بازی خوب، بتوانند سه امتیاز این بازی را کسب کنند. صنعت نفت آبادان نیز با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه به میدان خواهد آمد. آنها امیدوارند که با استفاده از بازی مستقیم ، بتوانند به پرسپولیس فشار وارد کنند و نتیجه ای خوب کسب کنند.

پیش بینی می شود که این بازی یک بازی جذاب و پرهیجان باشد. پرسپولیس تیمی باتجربه و پرمهره است و صنعت نفت آبادان نیز تیمی جوان و با انگیزه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا