اخبار

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور ۱۴۰۲

5/5 - (1 امتیاز)
تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور ۱۴۰۲

یکی از بازی های مهم هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳، دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز است که برای هواداران این دو تیم نیز اهمیت ویژه ای دارد. در این مطلب، تاریخ و ساعت دقیق این دیدار حساس را می توانید مشاهده نمایید.

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور ۱۴۰۲

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتور تبریز از هفته دهم لیگ برتر ایران در روز شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ به مصاف هم می روند. این مسابقه در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۶:۲۰ آغاز خواهد شد. این دیدار یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای این هفته است که می‌تواند تاثیر زیادی بر رتبه و جایگاه دو تیم در جدول داشته باشد. استقلال تهران با 19 امتیاز در رده اول و تراکتور تبریز با 15 امتیاز در رده چهارم قرار دارند و هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز از این بازی هستند. استقلال تهران در بازی قبلی خود مقابل تیم شمس آذر قزوین با نتیجه دو بر دو متوقف شد و تراکتور تبریز هم مقابل تیم نساجی مازندران با نتیجه 3 – 0 به برتری رسید. بنابراین هر دو تیم می‌ خواهند با پیروزی در این بازی روند رو به رشد خود را ادامه دهند.

استقلال تهران و تراکتور تبریز تاکنون ۲۳ بار در لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفته‌اند که در آن‌ها استقلال با ۱۰ برد، ۷ مساوی و ۶ باخت برتری داشته است. استقلال ۳۲ گل به تراکتور زده و ۲۴ گل از آن‌ها خورده است.

استقلال تهران در بازی‌های خود در ورزشگاه آزادی عملکرد بهتری نسبت به تراکتور تبریز داشته است. از ۱۱ بازی برگزار شده در این ورزشگاه، استقلال ۷ برد، ۲ مساوی و ۲ باخت داشته است. استقلال ۱۹ گل به تراکتور زده و ۹ گل از آن‌ها خورده است. آخرین برد تراکتور مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی در فصل ۹۶-۹۵ بوده است که در هفته سیزده لیگ برتر با نتیجه دو بر یک به پایان رسید. از آن زمان تاکنون، تراکتور در ۵ بازی متوالی در آزادی مقابل استقلال بازنده شده است.

با توجه به این اطلاعات، می‌توان گفت که استقلال تهران در این بازی مزیت بیشتری نسبت به تراکتور تبریز دارد و می‌تواند با حمایت طرفداران خود به پیروزی برسد. اما تراکتور تبریز هم نمی‌خواهد بدون مقاومت تسلیم شود و بازی سختی را برای استقلال رقم خواهد زد. این بازی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین و تماشایی‌ترین بازی‌های این هفته باشد که هیجان و انتظار زیادی را برای طرفداران فوتبال ایران به همراه دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تراختور اگر بازی را هم واگذار کند باز محبوب دلهاست چون تراختور یک تیم مردمی هست که حمایت ۴۰میلیون ترک در داخل کشور را دارد .شما هر نقطه ایران بروید ترک زندگی میکند میتوان به جرات گفت نصف خود تهران ترک هست.ولی استقلال شاید مردمی بنظر برسد .لی تیم حکومتی هست.حکومتی بودن با مردمی بودن زمین تا آسمان فرق دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا