اخبار

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان ۱۴۰۲

5/5 - (1 امتیاز)
تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان ۱۴۰۲

تیم‌ های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به مصاف هم خواهند رفت. بازی های بین این دو تیم همواره جذاب و پر هیجان بوده اند و توجه بسیاری از طرفداران فوتبال را به خود جلب کرده اند. در این مطلب، تاریخ و ساعت دقیق بازی تیم های پرسپولیس و سپاهان را می خوانید.

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان ۱۴۰۲

بازی تیم‌ های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از هفته دهم لیگ برتر ایران در روز یکشنبه 21 آبان 1402 برگزار می‌ شود. این مسابقه در ورزشگاه نقش جهان از ساعت 16:30 دقیقه آغاز خواهد شد.

این بازی یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ ترین دیدارهای فصل است که می‌تواند تعیین کننده رتبه دو تیم در جدول باشد. پرسپولیس تیمی است که با 17 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و در حال حاضر هم در این فصل باخت نداشته است. سپاهان نیز با 12 امتیاز در رتبه هشتم است و تنها یک باخت داشته است.

این دو تیم در گذشته چندین بار با هم روبرو شده‌اند و هر دو تیم برد و باخت‌هایی را تجربه کرده‌اند. برای مثال، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در اسفند 1401، پرسپولیس با نتیجه 4 بر 2 سپاهان را شکست داد، اما در هفته بیست و سوم لیگ برتر در فروردین 1402، سپاهان با نتیجه 1 بر 0 پرسپولیس را شکست داد.

این دو تیم دارای بازیکنان حرفه ای و مربیان با تجربه هستند که می‌توانند بازی را جذاب و هیجان‌انگیز کنند. پرسپولیس به رهبری یحیی گل‌محمدی و بازیکنانی چون علی‌رضا بیرانوند، شهاب زاهدی، نبیل باهویی و سروش رفیعی می‌خواهد صدر جدول را از استقلال پس بگیرد. سپاهان به رهبری ژوزه مورایس و بازیکنانی چون عیسی آل کثیر، کاوه رضایی، شهریار مغانلو و رضا اسدی می‌خواهد به پیروزی برسد و فاصله خود را با پرسپولیس کاهش دهد. این بازی را می‌ توانید از شبکه سه سیما به صورت زنده تماشا کنید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا