اخبار

تاریخ و ساعت بازی لیورپول و آرسنال

5/5 - (1 امتیاز)
تاریخ و ساعت بازی لیورپول و آرسنال

یکی از بازی های حساس هفته هیچدهم لیگ برتر انگلیس، مسابقه بین تیم های فوتبال لیورپول و آرسنال است. این مسابقه یکی از دیدارهای پرطرفدار و جذاب در فوتبال انگلیس است و همواره توجه طرفداران و علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب می‌ کند. در ادامه این مطلب، تاریخ و ساعت دقیق بازی لیورپول و آرسنال آورده شده است.

بازی تیم های فوتبال لیورپول و آرسنال از هفته هیجدهم لیگ برتر انگلستان در روز شنبه 2 دی 1402 در ورزشگاه آنفیلد از ساعت 21 به وقت ایران آغاز خواهد شد. این بازی یکی از حساس ترین بازی های هفته خواهد بود چرا که آرسنال و لیورپول در حال حاضر به ترتیب در رده های اول و دوم جدول قرار دارند. لیورپول با 38 امتیاز در رده ی دوم جدول است و آرسنال با 39 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

لیورپول در حال حاضر یکی از بهترین تیم های اروپا است و در این فصل نتایج درخشانی کسب کرده است. این تیم در لیگ برتر تنها یک بار شکست خورده و در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد خوبی داشته است. آرسنال نیز در فصل جاری عملکرد خوبی داشته و توانسته است در صدر جدول قرار بگیرد. این تیم در هفته گذشته با نتیجه 2-0 بر برایتون غلبه کرد و به روند پیروزی های خود ادامه داد.

این بازی یکی از حساس ترین بازی های هفته خواهد بود و هر دو تیم برای پیروزی انگیزه زیادی دارند. لیورپول به عنوان تیم میزبان و با توجه به نتایج درخشان خود در این فصل، شانس بیشتری برای پیروزی دارد. با این حال، آرسنال نیز تیمی قدرتمند است و می تواند لیورپول را شکست دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا