اخبار

روز و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک

5/5 - (1 امتیاز)
روز و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تیم های پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در یکی از بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت که در ادامه اطلاعات کاملتری از روز بازی، تاریخ بازی، زمان و ساعت بازی ارائه خواهیم داد.

روز پنجشنبه 26 بهمن 1402، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر ایران، دو تیم مدعی پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت 17:15 به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به میزبانی آلومینیوم برگزار خواهد شد و از حساسیت بالایی برخوردار است و می‌تواند تا حد زیادی در سرنوشت قهرمانی لیگ نقش داشته باشد.

پرسپولیس که در حال حاضر در رتبه سوم جدول قرار دارد، برای حفظ شانس خود برای قهرمانی، به دنبال کسب سه امتیاز این بازی است. شاگردان یحیی گل‌ محمدی در این فصل عملکردی پرفراز و نشیب داشته‌اند، اما در چند هفته اخیر با کسب پیروزی‌ های متوالی، خود را به جمع مدعیان رسانده‌اند.

آلومینیوم اراک نیز که در رتبه هشتم جدول قرار دارد، برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند. این تیم در فصل جاری نمایش‌های قابل قبولی ارائه داده و با هدایت مجتبی حسینی، به تیمی سخت‌ کوش و زهردار تبدیل شده است.

بازی رفت بین تیم های پرسپولیس و آلومینیوم در لیگ برتر در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد. نتیجه این بازی 1-0 به سود تیم پرسپولیس بود. حال این دو تیم در بازی برگشت به مصاف هم خواهند رفت و باید منتظر ماند و دید که چه نتیچه ای در این مسابقه رقم می خورد.

با توجه به شرایط دو تیم، این بازی یک بازی جذاب و پرهیجان خواهد بود. پرسپولیس به دلیل سابقه بهتر، شانس بیشتری برای کسب پیروزی در این بازی دارد. اما آلومینیوم اراک نیز تیمی با انگیزه است و می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود.

این مسابقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و تماشای آن برای علاقه‌ مندان به فوتبال خالی از لطف نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا