اخبار

روز و ساعت بازی استقلال و صنعت نفت آبادان

5/5 - (1 امتیاز)
روز و ساعت بازی استقلال و صنعت نفت آبادان

با آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان، دو تیم اسقلال تهران و صنعت نفت آبادان در یکی از بازی های هفته شانزدهم به مصاف هم خواهند رفت که در ادامه اطلاعات کاملتری از روز بازی، تاریخ بازی، زمان و ساعت بازی ارائه خواهیم داد.

استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در روز جمعه 27 بهمن 1402 در ورزشگاه آزادی از ساعت 17:15 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی از حساسیت های بالایی برخوردار است چرا که هر دو تیم برای رسیدن به اهداف خود نیاز مبرمی به کسب پیروزی دارند.

استقلال که در حال حاضر در رتبه اول جدول رده بندی قرار دارد، برای حفظ شانس خود برای قهرمانی در لیگ برتر، به دنبال کسب سه امتیاز این بازی است. شاگردان جواد نکونام در 5 بازی اخیر خود 2 پیروزی و 3 تساوی را تجربه کرده اند و نشان داده اند که از فرم نسبتاً خوبی برخوردارند.

صنعت نفت آبادان اما در شرایطی بحرانی به سر می برد. این تیم در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر نیاز به کسب امتیاز دارد. شاگردان سهراب بختیاری‌ زاده در 4 بازی اخیر خود 1 تساوی و 3 شکست را تجربه کرده اند و نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.

بازی رفت بین تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد. نتیجه این بازی 3-0 به سود تیم استقلال بود. حال این دو تیم در بازی برگشت به مصاف هم خواهند رفت و باید منتظر ماند و دید که چه نتیچه ای در این مسابقه رقم می خورد.

با توجه به شرایط دو تیم، انتظار می رود که شاهد بازی جذاب و پرهیجانی باشیم. استقلال به دلیل بازی در خانه و شرایط روحی و فنی بهتر، شانس بیشتری برای کسب پیروزی در این بازی دارد. اما صنعت نفت آبادان نیز تیمی زهردار است و می تواند برای استقلال دردسرساز باشد.

این مسابقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و فوتبال دوستان می توانند، به تماشای آن بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا