فرهنگ و هنر

بازیگران سریال جامیونگ گو (جومونگ ۳) + عکس و داستان

5/5 - (1 امتیاز)
بازیگران سریال جامیونگ گو (جومونگ ۳) + عکس و داستان

سریال جامیونگ گو (جومونگ ۳)، یکی از سریال های تاریخی کره ای است که در ادامه توضیحات کاملتری در رابطه با اسامی بازیگران سریال، تعداد قسمت های سریال، خلاصه داستان و گویندگان آن ارائه خواهیم داد.

این سریال به عنوان سریال نوروزی شبکه تماشا معرفی شده است و از اولین روز نوروز 1403 روانه انتن خواهد شد.

«جامیونگ گو» با نام انگلیسی Jamyeonggo، نام یک سریال تلویزیونی کره ای به کارگردانی لی میونگ وو و تهیه کنندگی هئو وونگ است که در سال 2009 تولید و از شبکه ام بی سی پخش شد. این سریال به نوعی فصل سوم افسانه جومونگ محسوب می شود.

نگارش فیلمنامه این سریال در 39 قسمت بر عهده ی جونگ سونگ هی بوده است.

در خلاصه داستان سریال جامیونگ گو آمده است: در کشور نانگ ناگ طبل آسمانی به نام جامیونگ وجود داشته که هنگام حمله دشمنان خود به خود به صدا در می آمد، البته شاهزاده جامیونگ در به صدا در آمدن آن طبل نقشی نداشته ولی مردم آن طبل را به جا میونگ دختر شاه نسبت داده بودند.

شاهزاده جامیونگ و خواهرش شاهزاده ناک رانگ در یک روز و از یک پدر و دو مادر متولد شدند. پیشگویی هایی در مورد این شاهزاده‌ها وجود داشت که یکی از آنها باعث نابودی کشور می‌شود و دیگری برای نجات کشور تلاش می‌کند. مادر شاهزاده ناک رانگ با استفاده از قدرت خانوادگی‌اش موفق می‌ شود که دخترش را شاهزاده‌ی نجات دهنده کشور معرفی کند. در این بین شاهزاده جامیونگ که به عنوان ویرانگر کشور بین مردم معروف شده بود با کمک مادرش از مرگ فرار می‌ کند و…

اسامی بازیگران سریال جامیونگ گو
بازیگران زن و مکرد سریال جامیونگ گونقش
جونگ ریو وونشاهزاده جامیونگ
لی یونگ یوکودکی شاهزاده جامیونگ
جونگ کیونگ هوشاهزاده هودونگ
یئو جین گونوجوانی شاهزاده هودونگ
کانگ سو هانکودکی شاهزاده هودونگ
پارک مین یونگشاهزاده لاهی
جین جی هیکودکی شاهزاده لاهی
لی می سوکوانگ جاشیل
سونگ هیون آسونگ مائه سئول سو
کیم سونگ ریونگموهاسو
هونگ یو سئوبچویری پادشاه ناک رانگ
مون سونگ گونموهیول پادشاه گوگوریو
کیم سو هیونمیو ری
لیجو هیونوانگ هول
پارک گون ووکودکی وانگ هول
یون چانکودکی ایل پوم
گو سو هیمو یانگ هی
لی وون جونگچا چا سونگ
جو می ریونگمی چو
اوه ایون چانهائه‌ وو

حال که با خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال جامیونگ گو آشنا شدیم؛ نگاهی کوتاه به بیوگرافی برخی از هنرپیشه های این سریال جذاب می اندازیم.

جونگ ریو وون (شاهزاده جامیونگ)

جونگ ریو وون ( زادهٔ ۲۱ ژانویه ۱۹۸۱) بازیگر و خواننده سابق اهل کره جنوبی است. او کار خود را به عنوان خواننده در گروه دخترانه چاکرا آغاز کرد، پس از انحلال آنها از گروه، او به سراغ بازیگری رفت و در سریال تلویزیونی موفق من کیم سام سون به شهرت رسید.

جونگ کیونگ هو (شاهزاده هودونگ)

جونگ کیونگ هو ( زادهٔ ۳۱ اوت ۱۹۸۳) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است.

جونگ کیونگ هو پسر جونگ ائول یونگ، کارگردان کهنه کار تلویزیون است. یونگ ائول یونگ در ابتدا مخالف تمایل پسرش برای دنبال کردن بازیگری بود، اما یونگ از خواسته‌های پدرش سرپیچی کرد و از خانه نقل مکان کرد. پدر و پسر سه سال صحبت نکردند تا اینکه بالاخره آشتی کردند.

این بازیگر در سال 2013 با چوی سو یونگ ازدواج کرده است.

چوی سو یونگ ( زادهٔ ۱۰ فوریه ۱۹۹۰)، با نام تک نام سویونگ، خواننده، بازیگر و ترانه‌سرا اهل کره جنوبی است.

پارک مین یونگ (شاهزاده لاهی)

پارک مین یونگ ( زادهٔ ۴ مارس ۱۹۸۶) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است.

پارک دوران دبیرستان خود در خارج از کشور در ایالات متحده تحصیل کرد. در فوریه 2013، پارک از دانشگاه Dongguk در سئول در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد.

این بازیگر ابتدا در آگهی های تبلیغاتی به بازیگری پرداخت و بعد کار خود را به صورت حرفه ای در سریال های تلویزیون آغاز کرد.

سریال جامیونگ گو (جومونگ ۳)

سریال جامیونگ گو به سرپرستی امیر حکیمی دوبلهٔ فارسی شده است.

گویندگان این سریال عبارتند: شیلا آژیر، نسرین اسنجانی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، اعظم سادات دلبری، سیما رستگاران، شیرین روستایی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علیمحمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی، نازنین یاری و امیر حکیمی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا