اخبار

سریال خانواده دکتر ماهان چند قسمت است؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال خانواده دکتر ماهان چند قسمت است؟

سریال خانواده دکتر ماهان چند قسمت است؟ «خانواده دکتر ماهان»  نوشته نسیم خُراشادی زاده  و تولید این اثر تلویزیونی به کارگردانی علی محمد قاسمی و تهیه‌کنندگی بهروز خوش رزم میباشد که از شبکه دو سیما پخش میشود.

سریال خانواده دکتر ماهان چند قسمت است؟

«خانواده دکتر ماهان» سریالی ۲۱ قسمتی است که به سفارش گروه نوجوان سیما فیلم تولید شده است. این سریال مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند.

موضوع اصلی این سریال حفاظت از محیط زیست و حمایت از حقوق حیوانات است.

سریال خانواده دکتر ماهان به زودی روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

«خانواده دکتر ماهان» داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش رزم، بهرام شاه محمدلو، سعید امیرسلیمانی، رؤیا افشار، شهروز ابراهیمی، فریده دریامج، به همراه کیمیا حسینی، عرفان برزین و ژیار محمدزاده (بازیگران خردسال) بازیگران مجموعه «خانواده دکتر ماهان» هستند که در تهران و برخی از آنها در مازنداران جلوی دوربین رفته‌اند.

سریال خانواده دکتر ماهان چند قسمته

علاوه بر این بازیگران، داوود فتحعلی بیگی، خاطره حاتمی، خیام وقارکاشانی، فهیمه امن زاده، ملیحه گلشن موسوی، امیر سفیری، حسین پرستار، مهدیه نساج، اسماعیل موحدی، لبخند بدیعی، سامرند معروفی، ابوالفضل شاه کرم، آوا دارویت، حمیدرضا محمدی، امیر حامد، حدیث نیک رو، فراز محمدی تبار، محمدحسن حسینیان، کیوان محمدی نژاد، کمیل علیپور، میلاد عرب عامری و سعید ترکمان هم در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

[irp posts=”5404″ name=”سریال گاندو چند قسمت است؟”]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا