اخبار

زمان ساعت پخش و تکرار سریال آچمز

5/5 - (1 امتیاز)

زمان ساعت پخش و تکرار سریال آچمز

زمان ساعت پخش و تکرار سریال آچمز شبکه سه سیما به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسین آقاهرندی را می خوانید. «آچمز» یک درام با موقعیت‌های شیرین و طنز است.

زمان ساعت پخش و تکرار سریال آچمز

سریال «آچمز» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسین آقاهرندی در ۳2 قسمت برای پخش از شبکه سه سیما تولید شده است که به زودی روی آنتن خواهد رفت.

حسین آقاهرندی تهیه کننده سریال «آچمز» در گفتگو با صبا درباره زمان پخش سریال عنوان کرد: در گذشته از طرف شبکه سه  به ما اعلام کردند که سریال خود را برای پخش بعد از سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی آماده کنید، اما احتمال دارد مینی سریال «گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه کنندگی امیر بنان را پخش کنیم.

این سریال به احتمال زیاد بعد از سریال گیله وا پخش خواهد شد.

«آچمز» از روز شنبه 22 تیر ماه همه روزه ساعت 20:45 می باشد و  بازپخش سریال نیز هم ساعات 30 دقیقه  بامداد، 9:30 صبح و 14:30 بعدازظهر ، روز بعد است .

در این مجموعه تلویزیونی هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی و مونا اسکندری بازی دارند.

ساعت پخش تکرار سریال آچمز

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «آچمز» آمده است: مصیب پس از چهل‌ و پنج سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. وی برای پیدا کردن گمشده‌ سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود و اما خودش هم گمشده‌ بزرگ‌تری دارد؛ عزت و احترام! مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

ساعت پخش تکرار سریال آچمز

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: زمان پخش سریال گیله وا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا