اخبار

زمان و ساعت پخش تکرار برنامه کودک شو از شبکه نسیم

5/5 - (1 امتیاز)

زمان و ساعت پخش تکرار برنامه کودک شو از شبکه نسیم

برنامه کودک شو یک مسابقه خانوادگی است که با اجرای پژمان بازغی از شبکه نسیم پخش می شود و ما در این پست زمان و ساعت پخش تکرار برنامه پرمخاطب سری جدید کودک شو را قرار دادیم.

زمان و ساعت پخش تکرار برنامه کودک شو از شبکه نسیم

کودک شو یک مسابقهٔ تلویزیونی خانوادگی به کارگردانی رضا مهرانفر، تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری شهرضایی و اجرای پژمان بازغی است که از شبکه نسیم پخش می‌شود.

کودک شو یک مسابقه خانوادگی است که در آن خانواده ها برای جایزه بزرگ با هم رقابت می کنند اما بچه ها در دنیای کودکانه خود به بازی مشغولند! این برنامه که برای پخش از شبکه نسیم آماده می شود یکی از بزرگترین پروژه های تلویزیونی در نوع خود است و شامل بخشهای غیر رقابتی، طنز و سرگرمی نیز می باشد.

  • کودک شو شنبه تا سه شنبه ، ساعت 23  و تکرار آن روز بعد: 3 بامداد، 11 صبح و 17 بعدازظهر
  • جمعه ها، ساعت 21

خانواده هایی که تمایل به حضور در برنامه دارند به سایت شبکه نسیم مراجعه کرده و پس از دریافت فرم ثبت نام کودک شو و بررسی آن توسط کارشناسان برنامه در بخش اول مسابقه که به صورت مستند خواهد بود حضور پیدا خواهند کرد تا با سنجش آنها توسط کارشناسان و هنرمندان و در نظر گرفتن میزان توانایی خانواده جهت حضور در برنامه به برنامه دعوت شوند . در مرحله گزینش خانواده ها نیز چالش هایی در نظر گرفته شده است .

برای شرکت در برنامه کودک شو به عنوان شرکت کننده یا تماشاگر شما می توانید فرم موجود در سایت نسیم  را تکمیل نمایید و یا نام و نام خانوادگی خود را به شمارۀ ۰۹۱۹۹۰۴۰۲۵۶ ارسال نمایید.

بعد از ارسال نام و نام خانوادگی به این شماره پیامک از طرف شبکه نسیم تماس خواهند گرفت.

زمان پخش برنامه کودک شو از شبکه نسیم

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید: زمان پخش سریال ساختمان پزشکان از شبکه نسیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا