اخبار

زمان و ساعت پخش تکرار سریال پشت کنکوری ها از شبکه آی فیلم

5/5 - (1 امتیاز)
زمان و ساعت پخش تکرار سریال پشت کنکوری ها از شبکه آی فیلم

سریال پشت کنکوری ها از روز یکشنبه 13 مرداد ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت که در ادامه به  زمان و ساعت پخش تکرار سریال تلویزیونی پشت کنکوری ها می پردازیم.

زمان و ساعت پخش تکرار سریال پشت کنکوری ها از شبکه آی فیلم

سریال پشت کنکوری ها از روز یکشنبه 13 مرداد ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

پشت کنکوری‌ ها یک مجموعه تلویزیونی طنز به کارگردانی پریسا بخت‌آور است که هر روز ساعت ۱۹ از  شبکه آی فیلم تقدیم بینندگان می شود و تکرار سریال نیز ساعات 3 بامداد و 11 روز بعد می باشد.

مجموعه پشت كنكوري‌ها جزو مجموعه‌هاي پرمخاطب سال 81 بود.

در اين مجموعه رضا داوودنژاد، برزو ارجمند، رامين ناصر نصير، علي عباس صادقي، محمدرضا رضايي، سيما گرجستاني، محمدرضا نوروز، محسن قاضي مرادي، رضا بنفشه‌خواه و مريم اميرجلالي بازیگران سریال پشت کنکوری ها را تشکیل می دهند.

داستان این سریال درباره ۴پسر جوان به نامهای سیاوش (رضا داوودنژاد) محسن (برزو ارجمند)، مجید (علی صادقی ) و حامد (محمدرضا رضایی ) است که با پسر جوان دیگری به نام رامین (رامین ناصرنصیر) که متاهل است و در همسایگی آنها زندگی می کند، تصمیم می گیرند به صورت دسته جمعی خود را برای کنکور سراسری آماده کنند؛ به همین منظور در خانه بزرگ و متروکه ای که متعلق به پدر محسن است و قصد دارد آن را خراب کند و برج بسازد، گرد هم جمع می شوند. گردآمدن این جوانها در این خانه باعث به وجود آمدن ماجراهای طنز و کمیکی می شود.

زمان پخش سریال پشت کنکوری ها

این پسرها هر کدام برای خود انگیزه های متفاوتی دارند؛ از جمله سیاوش که عاشق خواهر خانم انارکی شده، به خواستگاری او می رود اما دختر انارکی شرط ازدواج را استخدام در یک اداره و درامد بالا یا قبولی در کنکور قرار می‌دهد. سیاوش و مجید پسر آقای انارکی به هر کاری دست می‌زنند تا در کنکور قبول شوند اما…

پیشنهاد: زمان پخش سریال مهر خاموش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا