بیوگرافی

بیوگرافی هومن شاهی (هومن گامنو) بازیگر و خواننده + عکس

5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی هومن شاهی (هومن گامنو) بازیگر و خواننده + عکس

 هومن شاهی

هومن شاهی معروف به هومن گامنو بازیگر و خواننده است.

او متولد خرداد ماه سال ۱۳۶۸ در تهران می باشد و تحصیلاتش نیز به گفته خودش: سه ترم در دانشگاه آزاد کامپیوتر خواندم. بعد به این نتیجه رسیدم که هم در حال تلف کردن وقتم هستم و هم پولم. چون هر چیزی که از کامپیوتر یاد گرفتم تلاش خودم بود نه دانشگاه. در نهایت دیگر ادامه ندادم.

خانواده

مادرش فرهنگی بازنشسته است او ۳۰ سال معلم دبستان بود پدرش محمود شاهی هم خواننده قدیمی کاباره و دامپزشک می باشد، گامنو اصالتا اهل دزفول می باشد.

آغاز فعالیت هنری

من اولین بار تو خونه یه آهنگی بود لوپش کردم. اون لوپه رو گذاشتم روش تکست نوشتم، بعد دیدم باحال شد یکی دیگه درست کردم رفتم استودیو، اولیشم یه آهنگی غمگینی بود بنام سوته دلان که ۱۶ ساله بودم منتشر کردم.

هومن شاهی

فعالیت در عرصه تئاتر

سال‌ها مخاطب تئاتر حرفه‌ای بودم. ضمن اینکه دوستان تئاتری بسیاری دارم. مدت‌ها بود که به بازیگری فکر می‌کردم.به دوست تئاتری‌ام میثم نوروزی گفتم دوست دارم بازی در تئاتر را تجربه کنم و اگر نقش خوبی بود حاضرم برایش وقت بگذارم.

چند ماه بعد میثم که با سعید زارعی در ارتباط بود باعث معرفی‌ام به سعید زارعی شد. باید اعتراف کنم قبل از اینکه نمایشنامه را بخوانم تصور نمی‌کردم متن آنقدر خوب و قوی باشد و نقش سعید اینقدر جای کار داشته باشد.

دیگر فعالیت ها

هومن شاهی به جزء بازیگری و خوانندگی،  فست فوتی در کرج و تهران بنام گام برگر دارد.

هومن گامنو

شهرت با آهنگ سوسن خانم

آشنایی هومن گامنو با گروه بروبکس در یک استودیوی موزیک در کرج شروع شد، پیشنهاد همکاری از گروه بود که اولین همکاری آنها با آهنگی بنام از حرمسرا تا آمستردام بود و سپس با آهنگ سوسن خانوم به شهرت رسیدند، همکاری وی با گروه با چند آهنگ موفق دیگری نیز همراه بود.

همکاری با برنامه خندوانه

او آهنگساز و خواننده سری جدید برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان  است که از شبکه نسیم پخش شد. در کنار حدودا بیست قطعه بی کلام برای میان برنامه های این مجموعه، قطعات با کلام نظیر بخند خندوانه، خلیج فارس، بکوپ پا دست را هم تولید کرده است.

بدلیل مسائل حاشیه نام وی در تیتراژ درج نشده است، گامنو صرفا این همکاری بدون درج نامش در تیتراژ را بخاطر پرداخت های مالی و درآمدش قبول کرده است، وی تیتراژ مسابقه‏ خانه ما را نیز خوانده است.

هومن شاهی و رامبد جوان در برنامه خندوانه

نحوه ورود به مجموعه خندوانه

کسی که میان برنامه‌ های «خندوانه» را می‌ساخت این پیشنهاد را به او ارائه کرد و به دلیل دوستی قدیمی که با همدیگر داشتند، قبول کرد..

درآمد خواندن در عروسی

گامنو می گوید مدتی به همراه گروه بروبکس بعنوان خواننده مهمان در عروسی ها خوانندگی می کرد، وی در مورد درآمدش می گوید سال ۹۱ برای ۲۰ دقیقه ۷ میلیون می گرفتیم اما در حال حاضر عروسی نمی رم !

هومن گامنو خواننده

آهنگ های هومن شاهی

  • رستم
  • اکشن
  • تله کابین
  • تعطیلاتینه
  • زامبی
  • سوته دلان
  • آمستردام تا تگزاس
  • همسایه
  • هنوزم هستی
  • خندوانه
  • جامون بالاست

ازدواج و همسر هومن شاهی

هومن شاهی معروف به هومن گامنو تاکنون ازدواج نکرده است.

هومن شاهی و ویدا جوان در پشت صحنه سریال زیر همکف

هومن شاهی در سریال زیر همکف

هومن شاهی به تازگی در سریال زیر همکف در کنار بازیگرانی نظیر بهادر مالكی، عزت‌ا… مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان و .. به ایفای نقش پرداخته است.

هومن شاهی، خواننده برنامه خندوانه در این سریال یكی از نقش‌های اصلی را بازی می‌كند و یكی از دو جوانی است كه بهادر مالكی نقش آن دیگری را بازی می‌كند. این دو كه پسرخاله همدیگر هستند، قصه را در كنار دیگر شخصیت‌های قصه پیش می‌برند. جودی در مورد انتخاب این خواننده برای ایفای نقش در زیر همكف می‌گوید: آقای شاهی هم در تلویزیون و هم در شبكه‌های مجازی به عنوان خواننده فعال بود و ما هم به دنبال چهره تازه برای بازیگری در این سریال بودیم و با بررسی‌های فراوان به ایشان رسیدیم.

سریالی زیر همکف به گفته رضا جودی برای خانواده‌ها ساخته شده است و به مشکلات جوانان می‌پردازد. در خلاصه داستان آن آمده است: «زندگی قانون‌های زیادی داره ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه كه راحت، نه بگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسی. موافقین؟ نه؟»

هومن گامنو در سریال گل شیفته

هومن شاهی به جزء بازیگری در سریال زیر همکف، در سریال نمایش خانگی گلشیفته نیز بازی کرده است.

اینستاگرام هومن شاهی

هومن شاهی بازیگر سریال زیر همکف

اینستاگرام هومن شاهی

پیج اینستاگرام هومن شاهی به این آدرس فعال می باشد

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://www.instagram.com/hoomangamno/” icon=”” target=”false”]آدرس پیج اینستاگرام[/button]

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی ویدا جوان و همسرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا