بیوگرافی

بیوگرافی نگین معتضدی و همسرش + عکس و زندگی شخصی هنری

2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی نگین معتضدی و همسرش + عکس و زندگی شخصی هنری

نگین معتضدی بازیگر سینما و تلویزیون، متولد سوم مهر سال 1364 در تهران می باشد. او در کارنامه بازیگری خود سریال های پرمخاطبی همچون کوبار، سارق روح، تکیه بر باد را دارد و به تازگی نیز در مجموعه تلویزیونی زیر همکف بازی کرده است. در ادامه  با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید و بیشتر با این هنرمند آشنا شوید.

بیوگرافی نگین معتضدی و همسرش

  • نام: نگین
  • نام خانوادگی: معتضدی
  • تولد: ۳ مهر ۱۳۶۴
  • محل زندگی: تهران
  • پیشه: بازیگر
  • همسر: جواد خیرخواه

نگین معتضدی متولد ۳ مهر ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

تحصیلات اش تا ترم شش رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری است، عاشق ادبیات و خواندن کتاب‌ های مختلف است، یک خواهر بزرگتر بنام طلا دارد، اصالتا اهل شمیران منطقه حصار بوعلی می باشد.

نگین معتضدی و مادرش
نگین معتضدی و مادرش
نگین معتضدی و خواهرش طلا
نگین معتضدی و خواهرش طلا

خواهری بنام طلا

داشتن خواهر نویسنده از کودکی روی من آنقدر تاثیر گذاشت که دیگر حتی لازم نبود در بزرگسالی از او تاثیر بگیرم، من حتی تئاتر را هم با طلا شناختم و حتی نخستین تئاتر زندگی‌ ام را با طلا رفتم زمانی که طلا به رشته تئاتر رفت من می‌ خواستم دامپزشکی بخوانم چون به حیوانات علاقه زیادی دارم اما وقتی با او سر کارهایش رفتم، دیدم به آن محیط و کار علاقه دارم و رفتم دنبال مسیری که او رفته بود.

نگین معتضدی

شروع فعالیت هنری

من سال ۸۶ که وارد دانشگاه شدم خیلی زیاد به تصویر و فیلم و سریال علاقمند بودم تا نمایش، شایدم که حقیقت این باشه که من خیلی جرات نمایش ندارم، بنظرم تئاتر خیلی معقوله ترسناکیه، اما همون سال های اولیه در نمایش و پایان نامه های بچه های دانشگاه کار کردم اما مدام به دفتر های سینمایی که استادام معرفی می کردن می رفتم تست می دادم ولی اتفاقی نمی افتاد.

بعد از یکسال تست دادن مدام، یادمه که یه روزی آقای حسین خضوعی (دستیار کارگردان) به من زنگ زدند و گفتند یه کاری دارم شروع میکنم و برام جالبه که تو هر دفتری که می رم تست تو هست، تو چطوری این همه دفتر رفتی …؟

بیا دفترمون که با همدیگه صحبت کنیم، به این ترتیب بعد از یک هفته تست اولین بار در یک تله فیلم بنام راز در سال ۸۷ در کنار شبنم مقدمی و شهرام قائمیان جلوی دوربین رفتم.

نگین معتضدی بازیگر

استرس و تجربه همکاری با مهران مدیری

نگین معتضدی: قبل از همکاری با مهران مدیری من نه پیشنهاد طنز و نه علاقه‌ای به فعالیت در این حوزه داشتم و همان‌طور که از کارنامه کاری‌ام مشخص است پیش از آن در آثار درام و ملودرام دیده شده بودم اما با همه این‌ها چه‌کسی می‌تواند به پیشنهاد همکاری با مهران مدیری نه بگوید؟

صبح روزی که قرار بود به دفتر آقای مدیری بروم از شدت استرس به مادرم گفتم می‌خواهم تماس بگیرم و قرار را کنسل کنم و واقعا مواجهه با آقای مدیری که از سال‌ها قبل جزو اسطوره‌هایم بود برایم کار دشواری بود اما این برخورد بسیار خوب اتفاق افتاد و آقای مدیری با من که آن زمان نهایتا سه سریال و ده تله فیلم بازی کردم بسیار متواضعانه و فروتن برخورد کرد و من با خودم گفتم وقتی چنین ناخدایی هست من چرا سوار کشتی نشوم.

تلاش‌ها و عملکرد مهران مدیری و گروه او باعث شد کاراکتر من سریال ویلای من به‌ خوبی شکل بگیرد تا آن‌ جایی که با گذشت چند سال از پخش سریال هنوز من را با نام هنگامه مهاجر یا خانم وکیل می‌شناسند.

عکس نگین معتضدی

 بازیگر طنز نیستم

من مصرانه می‌گویم که بازیگر طنز نیستم و اصلا بلد نیستم و اگر بخواهم جوکی را برای دوستانم بگویم آنقدر بی‌مزه می‌گویم که هیچکس نمی‌خندد. به‌ خاطر همین خوب می‌دانم مولکولی از طنز در من وجود ندارد.

در کارهای طنزی که تا به امروز بازی کرده بودم مثل «ویلای من» شخصیتی جدی داشتم که در موقعیتی طنز قرار گرفته است و پارادوکس این شخصیت جدی در کنار شخصیت‌های طناز، باعث ایجاد موقعیت‌های طنز می‌شد. این اتفاق در «شوخی کردم» هم وجود داشت.

بیوگرافی نگین معتضدی

قصد داشتم که دیگر در حوزه طنز بازی نکنم

نگین معتضدی: بعد از بازی در «ویلای من» پیشنهاد بازی در آثار طنز بسیار داشتم و حتی ترسیده بودم از این‌که در این ژانر بمانم و نتوانم شخصیتی جدی داشته باشم اما خدا را شکر با بازی در «گذر از رنج‌ها»، آقای فریدون حسن‌پور توانست من را باز هم به‌عنوان بازیگری برای نقش‌های جدی جا بیندازد اما بعد از «ابله» واقعا قصد داشتم که دیگر در حوزه طنز بازی نکنم و حتی مصاحبه‌ای هم داشتم و این نکته را گفتم که دیگر در آثار طنز بازی نخواهم کرد اما همه‌چیز دست‌به‌دست هم داد تا در «شهرک جیم» هم حضور داشته باشم.

نگین معتضدی در سریال زیر همکف

اوایل فعالیت‌ام در عرصه بازیگری بسیار پرکار بودم

نگین معتضدی: من اوایل فعالیت‌ام در عرصه بازیگری بسیار پرکار بودم و به‌ مدت چهار یا پنج سال بدون‌ وقفه جلوی دوربین بودم تا حدی که یک‌بار پژمان بازغی به‌ شوخی به من گفت تو فقط در کانال کولر نیستی، ما هر کانالی می‌زنیم تو هستی…اما وقتی که نام کارگردانان بزرگی چون مهران مدیری، کمال تبریزی، فریدون حسن‌پور، فریدون فرهودی و دیگر دوستان در کارنامه کاری‌ام جای گرفت ناخودآگاه و بالطبع من به‌ عنوان یک بازیگر مجبورم سخت‌تر انتخاب کنم چرا که توقعم حتی بالا می‌رود.

وقتی یک بازیگر تجربه حضور در کار حرفه‌ای و با عوامل درجه‌ یک را داشته باشد برایش کار کردن با گروه‌هایی که مناسبات حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند طبیعتا خسته‌کننده می‌شود؛ مثلا این اتفاق برایم بعد از بازی در «گذر از رنج‌» های فریدون حسن‌پور بسیار پررنگ بود و به‌خاطر حرفه‌ای بودن آن کار دیگر به هر پروژه‌ای راضی نمی‌شدم.

سایر فعالیت ها

من داستان کوتاه می‌ نویسم و خیلی هم علاقه‌ مند هستم که آنها را چاپ کنم.

تقریبا در هر مصاحبه می‌ گویم امسال چاپ می‌ کنم اما هنوز نشده اما حتما این کار را می‌ کنم مجموعه‌ اش کامل شده و نامش چکمه‌ های بنفش است چند نفر هم خوانده‌ و گفته‌ اند خوب است شاید نتوانیم اسمشان را داستان بگذاریم اما نوشته‌ های جالبی است که خواندنشان جالب است.

نگین معتضدی در سریال زیر همکف

اهل آشپزی نيستم

آشپز خوبی هستم، اما اهل آشپزی نيستم، وقت آشپزی ندارم، آشپزی حوصله هم می خواهد که ندارم اما موقعی که با حوصله باشم و وقت هم داشته باشم، دستپختم معرکه است.

من اصلا از مرگ نمی‌ترسم

نگین معتضدی: چیز جالبی که هست من اصلا از مرگ نمی‌ترسم .تنها چیزی که انشاا… امیدوارم هرگز رخ ندهد، مرگ همراه درد است. من از درد خیلی بدم می‌آید. هنگامی که پایم شکسته بود، باید برای عمل مرا بیهوش می‌کردند.همه می‌گفتند بیهوشی خیلی بد است و ممکن است به هوش نیایید.اما من به نظرم چنین چیزی مرگ ایده‌آل است.

نگین معتضدی و همسرش جواد خیرخواه

ازدواج و همسر نگین معتضدی

نگین معتضدی متاهل است و در سال 95 ازدواج کرده است. نام همسر او جواد خیرخواه می باشد. جواد خیرخواه گردشگر و محقق متافیزیک در سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته برق در مقطع کاردانی می باشد.

خانم معتضدی از جواد خیرخواه جدا شده است.

نگین معتضدی و همسرش

ازدواج دوم

نگین معتضدی برای بار دوم با امین امانی کارگردان تلویزیون در آذر ماه سال 99 ازدواج کرد.

فیلم شناسی نگین معتضدی

فیلم سینمایی

  • سپید و سیاه (قاسم جعفری – ۱۳۸۸)
  • خیابان یک‌طرفه (اسماعیل فلاح پور – ۱۳۹۰)
  • شیرین قناری بود (داوود توحیدپرست – ۱۳۹۰)
  • به خاطر مهدی (۱۳۹۰)
  • دزد و پری (حسین قناعت – ۱۳۹۳)
  • لاله‌های واژگون (احمد عبدالهیان – ۱۳۹۴)
  • همه چی عادیه (محسن دامادی – ۱۳۹۵)
  • ساعت ۵ عصر (مهران مدیری – ۱۳۹۵)
  • دم‌ سرخ‌ها (آرش معیریان – ۱۳۹۶)

سریال تلویزیونی

  • تکیه بر باد (۱۳۹۰)
  • شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (۱۳۹۲)
  • مثل من، مثل تو (۱۳۹۳)
  • گذر از رنج‌ها (فریدون حسن پور – ۱۳۹۳)
  • کشیک قلب (حسین مهکام – ۱۳۹۵)
  • شهرک جیم (علی شب خیز – ۱۳۹۵)
  • روزهای بهتر (۱۳۹۵) شبکه یک
  • سارق روح(۱۳۹۶) شبکه پنج
  • سریال کوبار (فریدون حسن پور – ۱۳۹۷)
  • سریال زندگی شگفت انگیز است
  • سریال زیر همکف (بهمن گودرزی – 1397)

سریال نمایش خانگی

  • ویلای من (مهران مدیری – ۱۳۹۱)
  • شوخی کردم (مهران مدیری – ۱۳۹۲)
  • ابله (کمال تبریزی – ۱۳۹۳)
  • سریال رقص روی شیشه (مهدی گلستانه – ۱۳۹۷)

اینستاگرام نگین معتضدی

اینستاگرام نگین معتضدی

صفحه اینستاگرام نگین معتضدی به این آدرس فعال می باشد

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://www.instagram.com/neginmotazedi.official/” icon=”” target=”false”]آدرس پیج اینستاگرام[/button]

منابع: ویکی پدیا، پرشین وی

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: بیوگرافی الهام طهموری و همسرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا