تعبیر خوابسرگرمی

تعبیر خواب تصادف، دیدن تصادف در خواب چه تعبیری دارد؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

تعبیر خواب تصادف، دیدن تصادف در خواب چه تعبیری دارد؟

 شاید شما هم گاهی خواب تصادف را دیده و به دنبال تعبیر خواب خود باشید، البته دیدن این خواب همه را ناراحت می کند و به فکر می‌اندازد. اما به راستی دیدن خواب تصادف چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب تصادف

اضطراب، مجازات کردن خود یا پرخاش به خود. اغلب اوقات هشداری است که به رویابین می‌گوید مراقب رفتارش باشد، چون ممکن است به موقعیت‌های خطرناکی منتهی شود.

بسیاری از مردم نگران رویاهایی هستند که در آن‌ها تصاویری از تصادف و زخمی‌ شدن وجود دارد، اما تحقیقات نشان می‌دهد که این رویاها لزوما پیش بینی حادثه ناگواری در آینده نیستند. هر چند بعضی از افراد واقعا رویاهایی را که پیش بینی رویدادهای آینده است می‌بینید.

ذر ادامه با مجله اینترنتی پیک نت همراه باشید.

تعبیر خواب تصادف از آنلی بیتون

اگر خواب ببینید تصادف کرده اید، نشانه اخطاری جدی برای شماست تا حدی از هر گونه سفر حذر کنید. زیرا زندگی شما به خطر خواهد افتاد.

 اگر خواب ببینید تصادفی در حال اتفاق افتادن است، دلالت بر آن دارد که شما با تمام توان برای رسیدن به هدفی تلاش خواهید کرد که افراد دیگری نیز برای رسیدن به همان هدف تلاش می کنند، اما آنها پیروز نمی شوند و ثروت خود را در این راه از دست می دهند، و شما به خواسته خود خواهید رسید.

تعبیر خواب تصادف از علامه طباطبایی

علامه طباطبایی گفته است، کسی که خواب تصادف بچه‌ای با ماشین را دیده و متوجه شده که به آن بچه صدمه‌ای نرسیده، به این معناست که حادثه‌ی نه چندان مهم در اطرافش رخ خواهد داد اما زیانی به او نمی‌رساند و فقط پریشانش می‌کند.

به گفته علامه طباطبایی، اگر کسی خواب تصادف با وسایل نقلیه‌ای مثل موتور سیکلت را ببیند و متوجه شود که در خواب جان می‌دهد، بدشانسی می‌آورد. ممکن است که این فرد شکست عشقی سنگینی هم بخورد.

تعبیر خواب تصادف از علامه مدنی

علامه مدنی گفته است: اگر در خواب دیدید که نوزادی با ماشین تصادف می‌کند و دچار خونریزی شدید می‌شود، به این معناست که مشکلات فراوانی خواهید داشت و تا مدت طولانی راه حل مناسبی برای آن‌ها پیدا نخواهید کرد.

اما اگر در خواب از نزدیک شاهد مرگ این کودک بودید، تغییر و تحولی منفی یا ناخوشایند در زندگی شما روی خواهد داد که بر اثر آن عصبی، دلگیر و غصه دار می شوید.

تعبیر خواب تصادف

تعبیر خواب تصادف به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید:

اگر زن هستید و در خواب ببینید که تصادف کرده اید می تواند به معنی این باشد که روابط شما به همسرتان در وضع خوبی نیست و باید برای بهتر شدن آن تلاش کنید.

اگر در خواب ببینید که در هنگام تصادف از ماشین به بیرون پرتاب شده و سلامت ماندید می تواند اینگونه تعبیر شود که شما در یک بحران مالی به سر می برید ولی راهی که برای خلاص شدن از این بحران انتخاب کرده اید درست است.

اگر در خواب ببینید که یکی از عزیزان شما در تصادف جان خود را از دست داد نشانه این است که آن فرد برای شما مهم است و شما شدیدا نگران از دست دادن و یا مرگ او هستید.ممکن است این عزیز در حال حاضر مریض باشد و یا حتی در بیمارستان بستری است .

اگر سوار بر ماشین و یا اتوبوس هستید و هر لحظه نگرانید که ممکن است تصادف کنید می تواند نشانه این باشد که شما در زندگی خود شدیدا احساس نا امنی می کنید و کسی را ندارید که بتوانید به او اعتماد کنید.

تعبیر خواب

اگر ببینید تصادف کردید ولی هیچگونه خونریزی وجود ندارد می تواند به این معنی باشد که شما راهی را برای زندگی انتخاب کرده اید که فکر می کنید درست است ولی در عمل راهی اشتباهی در پیش رو دارید.

عقل و مغز شما این اشتباه را درک کرده است ولی شما نمی توانید خودتان را قانع به برگشتن از این راه کنید. برای مثال ممکن است در حال ازدواج با کسی هستید که می دانید فرد درست و مناسبی برای زندگی کردن نیست و از لحاظ عقلی او را فرد مناسبی نمی دانید ولی به دلیل اینکه او را دوست دارید نمی توانید از ازدواج با او چشم پوشی کنید.

اگر در خواب ببینید که شب هنگام در حال رانندگی هستید و مانعی در جلوی شما وجود دارد ولی با مهارت آن مانع را رد کردید و از تصادف کردن جلوگیری کردید می تواند نشانه این باشد که شما در راه غلطی بودید ولی با زیرکی راه خود را عوض کرده و از عواقب بد احتمالی آن در امان مانده اید.

معنی دیدن خواب تصادف در کتاب سرزمین رویاها

تعبیر خواب تصادف اتومبیل نشانه رسیدن پول برای خواب بیننده است.

اگر فردی در خواب ببیند که با اتومبیلی تصادف کرده و اتومبیل واژگون می شود ولی وی جان سالم به در می برد بهتر است از رقیب بپرهیزد. گرفتاری و مشکل بزرگ به وجود می آید.

منبع: باشگاه خبرنگاران، ستاره، نماگرد

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهاد: تعبیر خواب گوسفند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا