اخبار

پخش سریال «پرگار» به تعویق افتاد + علت پخش نشدن

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

پخش سریال «پرگار» به تعویق افتاد + علت پخش نشدن

پخش سریال «پرگار» به تعویق افتاد. این سریال با نام قبلی «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه حسینی قرار بود از شنبه هفته آینده ۲۶ بهمن روی آنتن شبکه یک سیما برود.

پخش سریال «پرگار» به تعویق افتاد

 بانی فیلم نوشت: شبکه یک سیما پخش سریال «پرگار» را به دلیل آنچه «آرایش انتخاباتی» خوانده، تا سال آینده به تعویق انداخت. این سریال با نام قبلی «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه حسینی قرار بود از شنبه هفته آینده ۲۶ بهمن روی آنتن رود.

با تغییر جدول پخش شبکه یک  به عنوان شبکه ملی در ایام منتهی به انتخابات، جدول پخش سریال های این شبکه در اسفند ماه نیز تغییر کرد.

غلامرضا الماسی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه با اعلام این خبر گفت: با توجه به  ماموریت و هویت ملی شبکه یک سیما، باکس ساعت ۲۲  این شبکه از شنبه ۲۶ بهمن تا ۳ اسفند به برنامه انتخاباتی «خیابان ایران» اختصاص یافته است،  بنابر سریال «پرگار» در فرصت مناسب دیگری پخش خواهد شد.

او افزود:  پس از انتخابات تا نوروز عملاً ۲۰ روز بیشتر نمی ماند در حالی که سریال پرگار  ۳۰ قسمت است.  به همین علت فصل دوم سریال سرگذشت در ۲۰ قسمت در این ایام پخش می شود و سریال ۳۰ قسمتی پرگار ان شاء الله به ایام تابستان منتقل خواهد شد.

سریال پرگار روایتگر معضلات اجتماعی پیرامون جوان و خانواده است؛ ازجمله چگونگی استفاده از فناوری، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و … .

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی بوده اند.

پیشنهاد: بیوگرافی تمام بازیگران سریال پرگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا