فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال بر سر دو راهی با عکس و داستان

3.5/5 - (4 امتیاز)
اسامی بازیگران سریال بر سر دو راهی با عکس و داستان

سریال بر سر دوراهی به کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته شده است. در این سریال بهرنگ توفیقی از بازیگران سرشناسی همچون حمید گودرزی، مهراوه شریفی‌ نیا، میترا حجار، بهرنگ علوی، عنایت بخشی، بهنوش بختیاری، افسانه چهره‌ آزاد و مجید مشیری بهره برده است.

بر سر دوراهی نام یک سریال تلویزیونی است که نویسنده و تهیه‌کننده آن حامد عنقا و کارگردان آن بهرنگ توفیقی می باشد. بعد از مجموعه‌ انقلاب زیبا و مجموعه‌ پرطرفدار پدر، «بر سر دوراهی» سومین همکاری حامد عنقا و بهرنگ توفیقی است. این مجموعه نمایشی، یک ملودرام عاشقانه است که نوروز سال ۱۳۹۸ در 16 قسمت از شبکه دو سیما پخش شد.

این سریال در زمان پخش خود از شبکه دو سیما با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد و توانست نظرات مثبت منتقدان را نیز جلب کند.

بازی بازیگران در سریال «بر سر دوراهی» یکی از نقاط قوت آن است. حمید گودرزی در نقش حامد، بازی قابل قبولی ارائه می‌دهد و توانسته است این شخصیت را به خوبی درک کند و آن را به نمایش بگذارد. مهراوه شریفی‌نیا نیز در نقش مریم، بازی خوبی از خود نشان می‌دهد و توانسته است این شخصیت را به خوبی باورپذیر کند. میترا حجار نیز در نقش پریناز، بازی خوبی ارائه می‌دهد و توانسته است این شخصیت را به خوبی به تصویر بکشد.

فیلمنامه سریال «بر سر دوراهی» توسط حامد عنقا و حسین امیرجهانی نوشته شده است. این فیلمنامه داستانی جذاب و پرکشش دارد و توانسته است مخاطبان را با خود همراه کند.

بهرنگ توفیقی کارگردانی سریال «بر سر دوراهی» را بر عهده داشته است. توفیقی توانسته است کارگردانی خوبی از خود نشان دهد و توانسته است این سریال را به خوبی کارگردانی کند.

این سریال با انتقاداتی نیز روبرو شد. برخی از منتقدان معتقد بودند که این سریال بیش از حد کلیشه ای و تکراری است. برخی دیگر نیز معتقد بودند که این سریال در پرداخت شخصیت ها و داستان دچار ضعف است.

با این حال، این سریال از سوی برخی از منتقدان نیز مورد تحسین قرار گرفت. برخی از منتقدان معتقد بودند که این سریال در برخی از لحظات دارای لحظات احساسی و تأثیرگذار است.

در مجموع، «بر سر دوراهی» سریالی است که می تواند برای مخاطبان تلویزیون جذاب باشد. این سریال با وجود برخی از نقاط ضعف، دارای لحظات احساسی و تأثیرگذار است.

خلاصه داستان سریال بر سر دوراهی

این ملودرام عاشقانه قصهٔ پرفراز و نشیب پسری به نام «حامد» است که به واسطه عوض شدن دنیایش و تغییر مسائل مالی، همه چیزش تغییر می‌کند.

داستان سریال از این قرار است که حامد، پسری ساده‌ دل و فقیری است. او با مریم، دختر عمویش، نامزد است و قرار است به زودی ازدواج کنند. اما در یک اتفاق ناگهانی، حامد به دلیل اشتباهی که مرتکب می‌شود، از کار اخراج می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود که او با مشکلات زیادی روبرو شود و زندگی‌اش زیر و رو شود.

در این میان، حامد با پریناز، دختری پولدار و ثروتمند، آشنا می‌شود. پریناز به حامد علاقه‌مند می‌شود و سعی می‌کند به او کمک کند. حامد نیز در ابتدا مقاومت می‌کند، اما کم‌کم به پریناز علاقه‌مند می‌شود.

با این حال، حامد هنوز هم عاشق مریم است و نمی‌تواند بین دو زن یکی را انتخاب کند. این موضوع باعث می‌شود که او دچار دوراهی شود و زندگی‌اش را به خطر بیندازد.

اسامی بازیگران سریال بر سر دوراهی

اسامی بازیگران سریال بر سر دوراهی

اسامی تمام بازیگران زن و مرد سریال بر سر دوراهی عبارتند از:

  • حمید گودرزی بازیگر نقش «حامد»
  • مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش «مریم»
  • بهرنگ علوی بازیگر نقش «سینا»
  • بهنوش بختیاری بازیگر نقش «ثریا»
  • شیرین آقاکاشی بازیگر نقش «مهین»
  • یلدا قشقایی بازیگر نقش «اکرم»
  • محمدعلی ساربان بازیگر نقش «شهشهانی»
  • مجید علیزاده بازیگر نقش «فری»
  • محمد شهرابی بازیگر نقش «اسی»
  • محمدرضا نیلی بازیگر نقش «نصیری»
  • محمد شریفی بازیگر نقش «کسری»
  • افسانه چهره آزاد بازیگر نقش «سیمین»
  • مجید مشیری بازیگر نقش «جاوید»
  • شهین تسلیمی بازیگر نقش «عزت الملوک»
  • عنایت بخشی بازیگر نقش «جلال»
  • اسماعیل پوررضا بازیگر نقش «ناصر»
  • اکبر رحمتی بازیگر نقش «نعمت»
  • میترا حجار بازیگر نقش «پریناز»
سریال بر سر دوراهی

عوامل سریال

برخی از عوامل سریال تلویزیونی «بر سر دوراهی» عبارتند از: طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: بهرنگ توفیقی، مدیر تصویربرداری: میلاد پرتوی، مدیر تولید: افشین قلی پور، دستیار اول کارگردان: مجید مافی، تدوینگر: کاوه ایمانی، بهمن داداشی، مدیر صدابرداری: مسعود شاهوردی، فیلمنامه: حامد عنقا و سیدحسین امیرجهانی، آهنگساز: فرزین قره گوزلو، خواننده تیتراژ: علی زند وکیلی، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، طراح صحنه و لباس: محسن شریفی، منشی صحنه: مهین شهبازی، مدیر صحنه: مانی ربیعی، صدا: علی شندآبادی، تدوین: کسری پیش نماز و رضا بقائی، مجریان گریم: سمن حجازی و عماد صمدی، عکاس: محمد دارایی و مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

بازیگران سریال بر سر دوراهی

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

بازیگران سریال بر سر دوراهی

بیوگرافی بازیگران سریال بر سر دوراهی

در ادامه بیوگرافی کوتاه از برخی از بازیگران سر بر سر دوراهی را مرور می کنیم.

حمید گودرزی بازیگر سریال بر سر دوراهی

حمید گودرزی بازیگر سریال بر سر دوراهی

حمید گودرزی متولد 2 آذرماه سال 1356 در تهران است. وی اصالتا اهل بروجرد لرستان می باشد. تحصیلات او فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.

او بازیگری در تلویزیون را با سریال دانی و من در سال 78  و در سینما را از سال 1378 با یک نقش کوتاه در فیلم سهراب سعید سهیلی آغاز نمود و بعد از در مجموعه ها دیگر حضور یافت. در سال 1381 با مجموعه مسافری از هند و بعد از در سال 83 با بازی در سریال تب سرد قاسم جعفری توانست به خوبی دیده شود.

حمید گودرزی در سال 1383 با ماندانا دانشور ازدواج کرد اما این ازدواج بعد از 12 سال منجر به طلاق و جدایی شان شد. او برای بار دوم نیز ازدواج کرده است.

مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال بر سر دوراهی

مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال بر سر دوراهی

مهراوه شریفی‌نیا متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۰در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی دیپلم ریاضی فیزیک دارد و فارغ‌التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران می‌باشد.

او فرزند بازیگر سرشناس محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است.

شریفی‌نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو می‌باشد. خانم شریفی نیا در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار ضیاءالدین دری بود. وی خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است.

مهراوه شریفی نیا ازدواج نکرده است.

بهرنگ علوی بازیگر سریال بر سر دوراهی

بهرنگ علوی بازیگر سریال بر سر دوراهی

بهرنگ علوی متولد یکم فروردین 1359 در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی  در رشته ی نقشه‌کشی با کامپیوتر درس خوانده و مدرک فوق دیپلم دارد. او همچنین فارغ‌التحصیل بازیگری از اولین دوره فارغ التحصیلان مؤسسه فرهنگی  هنری کارنامه می باشد.

وی بازیگری را از تئاتر مدرسه آغاز کرده است.

بهرنگ علوی  در یک خانواده ی سه نفره در سال ۱۳۵۹ متولد شد و تنها پسر و فرزند خانواده می باشد. پدر او فرهنگی بوده و مدیر بازنشسته ی آموزش و پرورش است. مادر بهرنگ علوی در شرکت مخابرات سمت مدیر را دارد.

بهرنگ علوی تاکنون ازدواج نکرده است.

بهنوش بختیاری بازیگر سریال بر سر دوراهی

بهنوش بختیاری بازیگر سریال بر سر دوراهی

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.

وی در یک خانواده شش نفره به دنیا آمده و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 باز می گردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

بهنوش بختیاری  در تیرماه سال 87 با محمدرضا آرین ازدواج کرده است.

بیوگرافی افسانه چهره آزاد

بیوگرافی افسانه چهره آزاد

افسانه چهره آزاد با نام اصلی افسانه نعمت ناصر متولد 21 بهمن سال ۱۳۴۱ در تهران است. او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال ۱۳۶۶ با مجموعه تلویزیونی «سال‌های بدون خانه» شروع کرد. در دهه هفتاد، بازی در سینما را در نقش‌های مکمل آغاز کرد. اما بازی‌اش در مجموعه تلویزیونی «جمعه تعطیل نیست» به همراهی علیرضا خمسه نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اوست.

بازی متفاوت او در نقش کوتاهی در فیلم «بوتیک» او را نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هشتمین جشن خانه سینما کرد. او در سال ۱۳۸۴ در نمایش پنجره‌ها به کارگردانی فرهاد آئیش بازی کرد و مورد توجه واقع شد.

افسانه چهره آزاد با  شاهرخ فروتنیان (بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما) ازدواج کرده است.

بیوگرافی شهین تسلیمی

بیوگرافی شهین تسلیمی

شهین تسلیمی  متولد ١٩ شهریور ١٣٣۴در خشکرود، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی او دیبلم می باشد. وی در جوانی تئاتر بازی می کرده است و همچنین در رادیو هم تست صدا داده و قبول شده بود اما به علت مخالفت خانواده هر دو را رها کرد.

اولین حضور او در جلوی دوربین به سریال باغ مظفر بر می‌گردد. الیزابت امینی وی را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود.

او بازی کوتاهی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران در سال هشتاد و هفت داشت و با حضور پررنگ تر در سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید و پس از آن در سریال‌های کمدی «چهارچرخ» و «خانه اجاره‌ای» بازی کرد. این بازیگر با حضور در سریال‌های «وضعیت سفید» و «ارمغان تاریکی» نشان داد که به‌ خوبی از پس نقش‌های جدی هم برمی آید.

از دیگر کارهایش می‌توان به فیلم‌های «طلا و مس»، «آوار» و مجموعه‌های «دلنوازان»، «حیرانی»، «باغ مظفر»، «مادرانه» و… اشاره کرد.

شهین تسلیمی سالها پیش با احسان گرامی ازدواج کرده است.

میترا حجار بازیگر سریال بر سر دوراهی

میترا حجار بازیگر سریال بر سر دوراهی

میترا حجار متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵، در مشهد بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.

میترا حجار بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با حضور در نقشی کوتاه در فیلم «غریبانه» ساخته احمد امینی آغاز کرد. او بلافاصله همکاری با کارگردانان بزرگی همچون مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی را تجربه کرد.

اولین تجربه حضور تلویزیونی میترا حجار بازی در مجموعه «پلیس جوان» به کارگردانی سیروس مقدم است. از دیگر کارهای او حضور در نمایش‌هایی چون «هملت» و «دایی وانیا» است که دومی در فرانسه روی صحنه رفت. همچنین در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت است.

میترا حجار با پدرام پوراکبری خواننده و بازیگر نوجوان همکاری داشته‌ است. حجار در سال ۸۲ ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و سپس برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر نمود. میترا حجار در حال حاضر در ایران است.

میترا حجار پیش از ترک ایران در فیلم‌های فریاد، متولد ماه مهر، اعتراض، سگ کشی، رخساره، شب‌های تهران، قارچ سمی، ملاقات با طوطی، بازنده، رازها، جنایت، صورتی، فراری، مزاحم، این ترانه عاشقانه نیست و زمستان است حضور داشت.

میترا حجار تاکنون ازدواج نکرده است.

اسامی بازیگران سریال بر سر دوراهی + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا