فرهنگ و هنر

سریال تقدیر | اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال تقدیر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ردازند.سریال تقدیر | اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال تقدیر

سریال تقدیر به نویسندگی و کارگردانی تاجبخش فنائیان و تهیه کنندگی بهادر اسدی برای پخش از یکی از شبکه های سراسری در دهه فجر سال آینده در دست تولید می باشد.

اسامی بازیگران سریال تقدیر و داستان

مجموعه تلویزیونی «تقدیر» به کارگردانی تاجبخش فنائیان و تهیه کنندگی بهادر اسدی در صدا و سیمای خراسان رضوی تولید می شود. پیش تولید این سریال قبل از شروع سال  آغاز شد اما به دلیل توقف همه سریال ها به دلیل شیوع کرونا، متوقف شد و این روزها دوباره از سر گرفته شده است.

مجموعه تقدیر در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای در ۵ ماه برنامه ریزی شده است که حدود ۹۰ درصد از کار در مشهد تصویر برداری خواهد شد و مابقی آن در تهران و گنبد و گرگان خواهد بود این کار با مشارکت شهرداری مشهد و مرکز سیمای استانها ساخته و از شبکه های سراسری پخش خواهد شد. به احتمال زیاد این سریال از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این سریال که برای دهه فجر تلویزیون تدارک دیده شده است قرار است در بهمن سال ۱۴۰۰ به روی آنتن رود.

داستان مجموعه تلویزیونی «تقدیر» درامی عاشقانه درباره انقلاب است که در سال های ۵۴ تا ۵۸ رخ می دهد و در ادامه به زمان حال می رسد.

شیوا خنیانگر، شقایق فراهانی، بهرنگ علوی، قاسم زارع، پرویز فلاحی‌پور، جلیل فرجاد و یاشار هاشم‌زاده از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

پوستر سریال تقدیر

تعدادی از عوامل سریال «تقدیر» که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده عبارتند از: کارگردان و نویسنده: تاجبخش فنائیان، مدیر فیلمبرداری: ابراهیم رجبیان، صدابردار: محسن طیبی، ناظر کیفی: علیرضا ابوترابی، دستیار اول کارگردان: حسین فنائیان، مدیر برنامه ریزی: سیامک دورانی، جانشین تولید: اصغر بازگشا، آهنگساز: رضا خسروی، تهیه کننده: بهادر اسدی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا