فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال مرثیه + عکس و بیوگرافی به همراه داستان سریال

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

اسامی بازیگران سریال مرثیه + عکس و بیوگرافی به همراه داستان سریال

سریال مرثیه به کارگردانی و تهیه کنندگی  بهادر اسدی ساخته شده است. در سریال مرثیه بازیگران بنامی همچون نسیم ادبی و رویا میرعلمی و… حضور دارند و در کنار این هنرمندان برخی از این بازیگران برای نخستین بار حضور پیدا کرده اند که در ادامه به معرفی تمام آنها و داستان سریال می پردازیم.

سریال مرثیه یا سرزده به همت صدا و سیمای خراسان رضوی و شبکه یک سیما و با هدایت و مشارکت مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی، برای پخش در شب‌های قدر تولید شد. این سریال در شرایط کرونایی ساخته شده است و سعی شده درباره ویروس کرونا هم اطلاع‌رسانی شود و سریالی به روز و در خصوص پلیس و یگان ویژه و مواردی مثل توبه و بخشش است.

گفتنی است، این مینی سریال در 7 قسمت 45 دقیقه‌ای  تولید شده و قرار است شب های قدر روی آنتن شبکه یک سیما برود. این سریال همچنین از سیمای خراسان رضوی هم پخش می‌شود.

یکی از نکات جالب توجه این سریال، حضور مریم مومن در این سریال است که دومین تجربه تلویزیونی خود را  با این سریال رقم می زند. وی در سریال بانوی عمارت که اولین تجربه تلویزیونی او بود با بازی خوب خود توانست مورد توجه بینندگان قرار بگیرد و باید دید در این سریال هم می تواند دومین تجربه موفق خود را به ثبت برساند؟

داستان سریال مرثیه

داستان «مرثیه» در مورد اصلان و رضاست، دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی چوخه که دست روزگار مسیر آنها را از یکدیگر جدا کرده است.  رضا پلیس شده و اصلان به کارهای خلاف کشیده شده است. چهار سال قبل رضا موفق به دستگیری اصلان می‌شود و در زمان حال، اصلان از زندان آزاد شده و در شب نوزدهم ماه رمضان که همه چیز تحت تاثیر شرایط ویژه کرونا قرار دارد قصد انجام آخرین کارش و توبه کردن را دارد اما نقشه آنها آنها توسط یکی از افراد رضا شناسایی شده و اکنون رضا و اصلان مجددا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و …

اسامی بازیگران سریال مرثیه

اسامی بازیگران سریال مرثیه

بازیگران سریال «مرثیه»، رحیم نوروزی، مریم مؤمن، نسرین ذبیحی، فائزه علی‌آبادی،  علی انصاریان، بهرنگ علوی، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، نیما شاهرخ شاهی، رامبد شکرابی و امیربهادر اورعی ایفای نقش می‌کنند ضمن اینکه در این سریال دو بازیگر جدید به نام‌هایی کوروش رحمانی و کیمیا خلج نخستین نقش‌آفرینی خود در یک مجموعه تلویزیونی خود را تجربه می‌کنند.

بازیگران سریال مرثیه

عوامل سریال

برخی عوامل سریال «مرثیه» عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: بهادر اسدی، مشاور کارگردان و ناظر کیفی: علیرضا ابوترابى، مجری طرح: مهدی چراغی، نویسنده: زامیاد سعدوندیان، مدیر مالى: مینا صفریان، مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، طراح لباس: منیره ملکى، تدوین: نوید توحیدی، طراح صحنه: احمدرضا آخوندزاده، صدابردار: امیر عاشق حسینی، دستیار کارگردان: سعید غلامی، برنامه ریز: سیامک دورانی، عکاس: نگار پورسعید.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

رحیم نوروزی 

رحیم نوروزی 

رحیم نوروزی متولد ۱۳۴۶ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. نوروزی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.   اولین جرقه‌های بازیگری او در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد. با نمایشنامه‌های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید.

رحیم نوروزی ازدواج کرده و یک فرزند بنام پناه دارد.

مریم مؤمن بازیگر سریال مرثیه

مریم مؤمن بازیگر سریال مرثیه

مریم مومن در ششم مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در مشکین شهر اردبیل به دنیا آمده است، او تک فرزند است و از ۷ سالگی به همراه خانواده اش به تهران مهاجرت کرده و هم‌اکنون ساکن کرج می‌باشد. وی دانشجوی رشته بازیگری است، او فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده و با بازی در سریال بانوی عمارت به شهرت رسید.

مریم مومن تاکنون ازدواج نکرده است.

  علی انصاریان

  علی انصاریان

علی انصاریان متولد 14 تیر 1356 در تهران، بازیکن بازنشسته فوتبال، بازیگر و مجری است. او فوتبال خود را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع‌ کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت.  انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ایی فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد. وی در کارنامه بازیگری خود سریال های «زیر آسمان شهر» و «چارخونه» را دارد.

علی انصاریان تاکنون ازدواج نکرده است.

 بهرنگ علوی

 بهرنگ علوی

بهرنگ علوی متولد یکم فروردین 1359 در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی  در رشته ی نقشه‌کشی با کامپیوتر درس خوانده و مدرک فوق دیپلم دارد. او همچنین فارغ‌التحصیل بازیگری از اولین دوره فارغ التحصیلان مؤسسه فرهنگی  هنری کارنامه می باشد. بهرنگ علوی  در یک خانواده ی سه نفره در سال ۱۳۵۹ متولد شد و تنها پسر و فرزند خانواده می باشد. پدر او فرهنگی بوده و مدیر بازنشسته ی آموزش و پرورش است. مادر بهرنگ علوی در شرکت مخابرات سمت مدیر را دارد.

بهرنگ علوی تاکنون ازدواج نکرده است.

نسیم ادبی بازیگر سریال مرثیه

نسیم ادبی بازیگر سریال مرثیه

نسیم ادبی  متولد ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشتهٔ نمایش، گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است. او فعالیتش در تئاتر را از سال ۷۲  آغاز کرد و سپس در سال ۷۵ با بازی در سریال “دوقلوها” وارد تلویزیون شد. وی فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه تئاتر از سال ۸۰ و با بازی در نمایش “رند خلوت نشین” آغاز و به‌ صورت جدی کار در عرصه تئاتر را ادامه داد.

نسیم ادبی با ابراهیم اثباتی ازدواج کرده است.

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۷ در قزوین، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. او یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. این هنرمند فعالیت در عرصه بازیگری را در سال ۱۳۷۸ با تئاتر آغاز کرده و سریال  وجدان آشفته در سال 1388 اولین کار تلویزیونی او می باشد.

رویا میرعلمی با حسین کیانی کارگردان تئاتر ازدواج کرده و حاصل آن یک فرزند به نام کارن می باشد.

نیما شاهرخ شاهی بازیگر سریال مرثیه

نیما شاهرخ شاهی بازیگر سریال مرثیه

نیما شاهرخ شاهی متولد 17 مرداد 1360 در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد. تحصیلات وی مهندسی عمران است.  شاهرخ شاهی دارای یک خواهر به نام نیلوفر است که در کشور سوئد زندگی می نماید. او بازیگری را با شرکت و تست در کلاس های بازیگری آغاز نمود. نیما شاهرخ شاهی بازیگری در سینما را در سال 82 و با بازی در فیلم مکس به کارگردانی سامان مقدم در نقش امیر علی به ایفای نقش پرداخت و بازیگری در تلویزیون را در سال و با بازی در سریال شمس العماره 88 آغاز نمود.

نیما شاهرخ شاهی تاکنون ازدواج نکرده است.

رامبد شکرابی 

رامبد شکرابی 

رامبد شکرآبی متولد ۱۷ فروردین ۱۳۵۱ در ساری است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با فیلم ترانزیت ساختهٔ علی سجادی حسینی آغاز کرد. شکرآبی در این سال‌ها در تلویزیون هم فعالیت داشته‌ است. او بازیگری در تلویزیون را از سال ۱۳۷۵ با مجموعهٔ تلویزیونی تنگنا شروع کرد. وی در سال ۱۳۸۹ با حدیث فولادوند ازدواج کرد.

اسامی بازیگران سریال مرثیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا