اخبار

نحوه شرکت در مسابقه برنده باش + زمان پخش مسابقه برنده باش

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید
نحوه شرکت در مسابقه برنده باش + زمان پخش مسابقه برنده باش
 مسابقه برنده باش 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””] مسابقه برنده باش به تهیه کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی تولید شده و  مجری  برنده باش نیز محمد رضا گلزار می باشد.از اهداف اصلی این مسابقه افزایش نرخ مطالعه و بالا بردن آگاهی و اطلاعات عمومی در بین مخاطبان این برنامه است.[/box]

مسابقه برنده باش

مسابقه برنده باش به تهیه کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی تولید شده و  مجری مسابقه نیز محمدرضا گلزار می باشد. از اهداف اصلی این مسابقه افزایش نرخ مطالعه و بالا بردن آگاهی و اطلاعات عمومی در بین مخاطبان این برنامه است.تهیه‌کننده‌های این مسابقه بزرگ هاشم رضایت و حمید رحیمی‌نادی تهیه‌کننده و صاحبان ایده و طراح برنامه «دورهمی» هستند. از این دو تهیه‌کننده پیش از این برنامه‌های موفق دیگری نیز شاهد بوده‌ایم.

مسابقه برنده باش  156 قسمت می باشد که پخش آن از پنج شنبه 25 مرداد ماه شروع شده است، بزرگترین و مهیج ترین برنامه تلویزیونی صدا و سیما می باشد که این روزها از شبکه سه سیما پخش می شود.

نحوه شرکت در مسابقه برنده باش

گفتنی است برای شرکت در مسابقه برنده باش با مجری گری محمدرضا گلزار باید اپلیکیشن برنده باش را روی گوشی خود نصب و  در مسابقه ثبت نام کنید. برای دانلود نرم افزار تنها کافی است که نام کوچک خود را به شماره ۱۰۰۰۸۸۰ ارسال کرده و بعد یک پیامک حاوی لینک دانلود اپلیکیشن ارسال خواهد شد که باید اپلیکیشن را دانلود کرده و روی گوشی نصب کنید و یا مستقیم از این سایت barandehshow.ir  می توانید دانلود کنید.

در روش دیگر نیز از روی گوشی تلفن همراه شماره #710* را شماره گیری کنید و گزینه برنده باش را انتخاب کرده و اپلیکیشن برنده باش را دانلود کرده و بعد از نصب اپلیکیشن برنده باش میتوانید مسابقه را شروع کنید .

در زمان نصب برنامه مسابقه برنده باش باید از طریق شماره تلفن ثبت‌نام صورت پذیرد. پس از ثبت‌نام پنج سوال به عنوان هدیه به تمامی کاربران اعطا خواهد شد. مادامی که کاربران به سوالات پاسخ صحیح بدهند می توانند به صورت بی نهایت در اپلیکیشن به صورت رایگان به بازی ادامه دهند و هیچ وجهی پرداخت کنند. با هر بار پاسخ غلط به یک سوال، یک سوال از پنج سوال هدیه اولیه کسر خواهد شد.در صورتی که با پاسخ غلط به سوالات، سوالات کاربران پایان یابد، می‌توانند از طرق زیر نسبت به تهیه سوال جدید اقدام کنند.

تکرار و ساعت پخش مسابقه برنده باش

نحوه دریافت سوالات رایگان در مسابقه برنده باش

از طریق تماشای یک ویدئوی تبلیغاتی، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تعداد ۳ سوال رایگان دریافت کنند. در هر ساعت امکان بازدید ۵ ویدئو برای کاربران تدارک دیده شده است. لذا در هر ساعت امکان تهیه ۱۵ سوال رایگان در اپلیکیشن موجود است، در انتها در صورتی که کاربران تمایل به کسب سوالات بیشتر داشتند می‌توانند از طریق بخش خرید بسته تشویقی سوالات بیشتری را خریداری کنند. بسته ۲۵۰۰ تومانی، تعداد ۳۰ سوال به همراه یک کد قرعه کشی هدیه، بسته ۵۰۰۰ تومانی تعداد ۹۰ سوال به همراه ۳ کد قرعه‌کشی هدیه، بسته ۱۰۰۰۰ تومانی تعداد ۳۶۰ سوال به همراه ۱۲ کد قرعه کشی هدیه و بسته ۲۰۰۰۰ تومانی تعداد ۱۴۴۰ سوال به همراه ۴۸ کد قرعه کشی هدیه.

نحوه امتیازگیری در مسابقه برنده باش

امتیازگیری در مسابقه برنده باش به شرح زیر است:

به ازای هر سوال صحیح ۱۰۰ امتیاز به کاربر اعطا می‌شود، به ازای هر سوال غلط ۵ امتیاز به کاربر اعطا می‌شود و در صورتی که پاسخ سوالی را ندانید و سوال حاضر را به سوال بعدی رد کنید ۲۰ امتیاز کسب خواهند کرد. همچنین به ازای هر ۱۰۰۰ امتیاز ، به کاربر یک کد قرعه کشی در لحظه اعطا می‌شود که در بخش امتیازات می توانند لیست کدهای قرعه کشی خود را مشاهده کنند. در هر هفته ۸ نفر اول که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، یعنی بیشتری تعداد سوال را پاسخ داده باشند به مسابقه برنده باش اصلی دعوت خواهند شد.

زمان پخش مسابقه برنده باش

زمان پخش مسابقه برنده باش هر هفته دو بار در هفته روزهای پنجشنبه و جمعه می باشد و ساعت پخش مسابقه نیز حوالی ساعت 23 می باشد، و گفتنی است که این مسابقه بازپخش یا تکرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال ممنوعه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا