اخبار

زمان و ساعت شروع بازی پرسپولیس و ذوب آهن در هفته ششم لیگ بیستم

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان و ساعت شروع بازی پرسپولیس و ذوب آهن در هفته ششم لیگ بیستم

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم از لیگ بیستم به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود. در ادامه زمان و ساعت شروع بازی، این دو تیم را در لیگ برتر می خوانید.

زمان و ساعت شروع بازی پرسپولیس و ذوب آهن در هفته ششم لیگ بیستم

دیدار هفته پنجم لیگ برتر تیم پرسپولیس مقابل نساجی مازندران به علت جلوگیری و کاهش احتمال ابتلای بازیکنان پرسپولیس به ویروس کرونا در آستانه دیدار حساس این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو شد. سرخ پوشان با ۲ تساوی و ۲ پیروزی و کسب ۸ امتیاز با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و امسال نیز جزو مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

یحیی گل محمدی با قهرمان کردن تیم در لیگ نوزدهم و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ حال یکی از محبوب‌ترین نفرات در بین هواداران سرخ بوده و به دنبال افتخار آفرینی بزرگ دیگری در آسیا است، اما قطعا او بی خیال لیگ نخواهد شد. پرسپولیسی ها پیش از آغاز لیگ بیستم چند بازیکن کلیدی خود در امر گلزنی را از دست دادند و مهاجمان این فصل تا به الان عملکرد خوبی نداشته اند و هیچ گلی به ثمر نرسانده اند. دیدار با ذوب‌آهن کرونا زده می‌تواند بازی خوبی پیش از فینال آسیا برای پرسپولیس باشد.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان روز‌های خوبی را در لیگ برتر پشت سر نمی‌گذارد و هفته‌ قبل در اوج بدشانسی ۱۸ بازیکن خود را به علت ابتلا به ویروس کرونا از دست داد و نتوانست از آن‌ها مقابل شهر خودرو استفاده کند و در نهایت در این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. رحمان رضایی در اولین تجربه سر مربیگیری اش در لیگ برتر شرایط دشواری را پشت سر می‌گذارد.

این مربی به اشتباهات داوری که برای ذوب‌آهن رخ داده به شدت معترض است و حال با کرونایی شدن بازیکنانش سخت‌ترین روز‌ها را پشت سر می‌گذارد. اصفهانی‌ها اصلا نتایج خوبی را کسب نکرده اند و هنوز حتی موفق به کسب اولین پیروزی خود در لیگ برتر نشده اند.

تیمی که سال‌ها جزو مدعیان لیگ برتر بود به حضورش در لیگ قهرمانان آسیا عادت کرده بودیم حال به نظر می‌رسد در این فصل با هدف ماندن در لیگ مسابقات را ادامه می‌دهد. ذوب‌آهن با ۳ تساوی و ۲ شکست و کسب ۳ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر حضور دارد.

بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آن اصفهان روز شنبه 22 آذر در ساعت 16:15 برگزار می شود.

این بازی لغو شد و علت آن نیز تخلف باشگاه ذوب‌آهن در اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی اعلام شده است.

منبع: yjc.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا