فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال «صبح آخرین روز» شبکه دو + عکس و داستان سریال شهید شهریاری

4/5 - (3 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال «صبح آخرین روز» شبکه دو + عکس و داستان سریال شهید شهریاری

اسامی بازیگران سریال  «صبح آخرین روز» شبکه دو سیما به همراه عکس و خلاصه داستان سریال صبح آخرین روز «شهید شهریاری» که به کارگردانی حسین تبریزی  ساخته شده است را می خوانید.

اسامی بازیگران سریال «صبح آخرین روز» شبکه دو + عکس و خلاصه داستان سریال شهید شهریاری

مجموعه تلویزیونی صبح آخرین روز به تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد و کارگردانی حسین تبریزی تولید و  فیلمنامه آن طی دو سال توسط فاطمه حیدری، حسن عطارها  و مرتضی اصفهانی نوشته شده است.

این سریال در صدا و سیمای مرکز زنجان به سفارش مرکز سیمای استان‌ها و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استانداری زندان تولید شد.

در این سریال صبح آخرین روز به ابعاد مختلف علمی، اجتماعی، خانوادگی و کاری زندگی شهید مجید شهریاری و دستاوردهای دانشمندان ایران اسلامی در صنعت هسته ای پرداخته می شود.

خلاصه داستان

داستان این سریال از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی‌گردد و ۴۶ سال زندگی این شهید را روایت می‌کند. شهید مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

بازیگران سریال صبح آخرین روز

بازیگران سریال صبح آخرین روز

 از بازیگران سریال صبح آخرین روز می توان به: کاوه خداشناس، سپیده خداوردی، زهرا سعیدی، شهرام عبدلی،. مهران رجبی، افسانه ناصری، سیروس همتی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، پریسا گلدوست، مهدی علیپور و اردشیر رستمی اشاره کرد. همچنین از بازیگران توانمند زنجانی نیز در این سریال پربازیگر که نزدیک به ۴۰۰ نفر بازیگر دارد استفاده شده است. در این سریال اردشیر رستمی پدر شهید شهریاری، شهرام عبدلی دایی شهید، سیروس همتی برادر شهید و مهران رجبی در نقش مش باقر پدربزرگ شهید شهریاری را بازی می کنند.

به گزارش پیک نت، نقش شهید شهریاری در این سریال در ۵ برهه به تصویر کشیده می شود و به همین خاطر ۵ بازیگر مختلف در قالب این نقش قرار گرفته اند. سن ۵، ۸، ۱۳، ۱۸ و ۲۳ سالگی تا ۴۶ سالگی هر کدام بازیگران مجزایی دارند. فرحان فرحناک بازیگر این نقش از سن ۱۸ تا ۲۳ است و کاوه خداشناس بعد از ۲۳ سالگی را ایفا می کند، همچنین بازیگران کودک و خردسال و نوجوان نیز از بومی های چهار محال و بختیاری و قم و تهران انتخاب شده اند.

سریال صبح آخرین روز

سایر عوامل

برخی از عوامل سریال «صبح آخرین روز» عبارتند از تهیه کننده: مصطفی علمی فرد، کارگردان: حسین تبریزی، نویسندگان: حسن عطارها و فاطمه حیدری، با نگاه و برداشتی آزاد از کتاب «شهریار سرزمین من» نوشته: معصومه زینعلی، مشاور فیلمنامه و ناظر کیفی: داریوش مختاری، مجری طرح: شرکت هورشید فیلم، دستیار اول کارگردان: سیدعباس بهبودی و مهدی حیدری سورشجانی، دستیار کارگردان: ابوالفضل غلامی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: امیر حیدری، مدیران تولید: علی رحیم زاده و حسین الماسی، مشاور تولید: سید محسن میرلوحی، جانشین تولید: سعید اژدر، مشاور قضایی: مسعود علمی فرد، مشاور پزشکی: احمد قادری، کارشناس انتظامی: سرهنگ مصطفی سامانی، مدیر هماهنگی: فرید احدیان، مدیر برنامه ریزی: خسرو نصیری خواه، مدیر تصویربرداری: مهدی رضایی، دستیار یک تصویر: عباس شیرمحمدی، صدابرداران: فرهاد تبریزی و علیرضا افخمی، تدوین: حسین تبریزی و سمیرا خانزاده، صداگذاری و ترکیب صدا: احسان افشاریان، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی و پریا صادق بیگی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: صالح کشوردوست و ردا مرادی، عنوان بندی: سینا کوهی، کارگردانی و تدوین پشت صحنه: امیر حیدری، آنونس و تیزر: میلاد خدابخشی، آهنگساز: بهزاد رهنما.

بیوگرافی بازیگران سریال صبح آخرین روز

در ادامه بیوگرافی برخی بازیگران سریال صبح آخرین روز را می خوانید.

کاوه خداشناس

کاوه خداشناس

کاوه خداشناس، متولد ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران می باشد.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است، خانواده ۷ نفره او اصالت دماوندی دارند ۵ برادر هستند و او فرزند سوم خانواده است.

خداشناس قبل از ورود به دانشگاه دوره های بازیگری را زیر نظیر اساتیدی چون مرحوم حمید سمندریان و فردوس حاجیان گذراند او تجربه موسیقی، عکاسی، نقد هنری و دستیاری کارگردان را در کارنامه خود دارد.

کاوه خداشناس بازیگر سریال صبح آخرین روز تاکنون ازدواج نکرده است.

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و نوازنده موسیقی است. دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارگردانی و از دانشگاه آزاد می‌باشد. او یک برادر کوچکتر از خود دارد که متولد 63 است و مهندسی معدن خوانده ولی شغلش نقاشی و مجسمه سازی است.

وی در مدرسه موسیقی زیرنظر وزارت ارشاد درس خوانده و در ضمن خداوردی 11 سال سابقه فعالیت در زمینه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی است.

سپیده خداوردی با امین نظری ازدواج کرده و یک پسر به نام سانیار دارد.

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۵۵ در تهران می باشد. سریال خط قرمز اولین حضور رسمی وی در قاب تلویزیون بود در این سریال او با نقشی منفی و منفور به شهرت فراوانی رسید. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم های سینمایی وی هستند.

شهرام عبدلی سالهاست ازدواج کرده و صاحب دو فرزند، یک پسر و یک دختر بنام های آرتین و آدرین است.

افسانه ناصری

افسانه ناصری

افسانه ناصری متولد 1339 در تهران، بازیگر است. دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی و تحصیلات مقدماتی خود را در شهر پدری اش دامغان به پایان رساند بجز بازیگری گویندگی کرده و تجربه چندین اجرا در تلویزیون را نیز دارد.

افسانه ناصری از سال 1374 با سریال گروه نجات همکاری کرد. سپس از سال 1376 به گویندگی در شبکه فرهنگ رادیو اشتغال یافت. گویندگی در فیلم های مستند، اجرای برنامه های تلویزیونی بازیگری در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی از دیگر فعالیت های اوست.

افسانه ناصری بازیگر سریال صبح آخرین روز  ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند یکی دختر و یکی پسر می باشد.

پریسا گلدوست

پریسا گلدوست

پریسا گلدوست بازیگر سریال صبح آخرین روز متولد 1354 می باشد.

او از سال 1372 به عرصه بازیگری گذاشته و از کارهای او می توان فیلم های «خواهران غریب» و «پاکباخته» را نام برد.

پریسا گل دوست سال ها پیش ازدواج کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا