فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 1 + عکس با بیوگرافی و داستان

4.7/5 - (32 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 1 + عکس با بیوگرافی و داستان

اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 1 + عکس با بیوگرافی و خلاصه داستان فصل اول سریال دردسرهای عظیم را می خوانید که به کارگردانی برزو نیک نژاد ساخته شده است.

اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 1 + عکس با بیوگرافی و داستان

«دردسر های عظیم 1» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی در ژانر طنز، درام و خانوادگی می باشد که به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1393 در 26 قسمت ساخته شد و برای اولین بار از شبکه سه سیما پخش شد.

تهیه کنندگان این سریال تلویزیونی ایرج محمدی و مهران مهام هستند و نگارش فیلمنامه آن را هم علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی انجام داده اند.

خلاصه داستان

لطیف جوانی است که ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند. بهار  دختر زیبا و جوان است که خواستگارهای زیادی دارد ولی تمایلی به ازدواج ندارد. برای همین برای خلاص شدن از دست خواستگارها از لطیف کمک می‌گیرد تا به عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند.

مادر بهار به‌خاطر نداشتن کار با این ازدواج مخالفت می‌کند. با پیدا شدن کار برای لطیف، گویا دردسرها به پایان می‌رسد اما … .

بازیگران سریال دردسرهای عظیم

بازیگران سریال دردسرهای عظیم

بازیگر نقش
مهدی هاشمی فرحان خاکپور
جواد عزتی لطیف
مریم سعادت فیروزه خانم
پرستو گلستانی گوهر خاکپور
زهره فکورصبور
الناز حبیبی بهار
مهران رجبی آقای میرزاده
امیر غفارمنش ارسلان
شهین تسلیمی منیر خانم
بهشاد شریفیان هشاد مقصودی
اشکان اشتیاق کامران خاکپور
صفا آقاجانی دریا خانم
محمد مهدی مطلبی نوید
حمید غلامی
فتح الله طاهری
امیر گیتی بان
عباس محمدی

سریال دردسرهای عظیم

سایر عوامل سریال

برخی دیگر از عوامل تولید سریال «دردسرهای عظیم» عبارت هستند از کارگردان: برزو نیک نژاد، تهیه کننده: مهرام مهام و ایرج محمدی، نویسنده فیلمنامه: علی رضا کاظمی پور و سعید جلالی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر تولید: شاپور دلدار، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح چهره پردازی: زهره سیه پوش، تدوین گر: محمدحسین غضنفری، آهنگساز: حمید صدری، مدیر صدابرداری: امیر پرتوی، دستیار اول کارگردان: احسان سجادی حسینی، برنامه ریز: مجتبی خادم زاده، دستیار صحنه: وحید زارع زاده، دستیار تدوین: هانی گلشن فرد، مسئول هنروران: حمید بخشی نژاد.

بیوگرافی بازیگران سریال دردسرهای عظیم

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی  بازیگر سریال دردسرهای عظیم متولد ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود، بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس تلویزیون، سینما و تئاتر است.

او همسر گلاب آدینه، پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان سینما می باشد. وی در سال ۱۳۵۲ در رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. فعالیت در تئاتر را به عنوان بازیگر به همراه داریوش فرهنگ در سال ۱۳۴۸ با تشکیل گروه تئاتر «پیاده» آغاز نمود.

وی در سال 98 برای دومین بار با مهنوش صادقی ازدواج کرده است.

جواد عزتی

جواد عزتی

محمدجواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران، بازیگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره می باشد. او از سال ۱۳۷۵ به‌ صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شده‌ است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده‌ است.

جواد عزتی با مه لقا باقری (بازیگر) ازدواج کرده است. مه لقا باقری متولد 23 خرداد سال 1360 در تهران، بازیگر و کارگردان می باشد.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی  متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل رشته تدوین است. او از کلاس پنجم ابتدایی (سال ۱۳۷۸)، که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم دفترچه خاطرات به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شده و به این صورت در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شده است.

الناز حبیبی در سن ۲۴ سالگی  و در سال ۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرده است.

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور

زهره فکورصبور متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ تهران، بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است.  پدرش کرمانشاهی و مادرش هم سمنانی هستند اما خودش در تهران متولد شده است. او در یک خانواده 7 نفره زندگی می‌کند، 3 خواهر و 1 برادر دارد و  خودش فرزند آخر خانواده می باشد.

زهره فکورصبور بازیگر سریال دردسرهای عظیم تاکنون ازدواج نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا